Hier vandaag ook weer een goede dag gehad denk dat het ergste nu echt wel voorbij is. Slaap ook weer heerlijk i.p.v. wakker te liggen van de misselijkheid. Hier gelukkig wat betreft obstipatie totaal geen problemen gelukkig. @haileybaby fijn dat het weer gestopt is! @Secret Promise bruine afscheiding is nooit leuk, ondanks dat er een verklaring voor is maakt het je gewoon onzeker. Hopelijk houdt het snel weer op.
@Liefdesbaby3 : Hier is B12 niet geprikt. Hopelijk is het bij jou snel op pijl. @Secret Promise : Wat vervelend dat je weer wat bloedverlies hebt. Hopelijk snel weer gestopt! Hier mag ik mijn 12 weken dansje doen, dus ook mijn tweede trimester dansje !
De obstipatie is hier alweer stukken minder: ik begin met een halve liter lauwwarm water drinken, daarna yoghurt met lijnzaad en twee kiwi's. Dat werkt nu erg goed. Daarnaast volkoren de hele dag en uur bewegen. Had ook de extreme versie, maar nu weer elke dag naar toilet. @Aoibhe : yes! Gefeliciteerd! @Secret Promise : naar die afscheiding, maar bruin kan geen kwaad. Kan ook nog van eerder in de week zijn. Hier zijn de symptomen grotendeels weg. Slaap weer goed,blijf wel honger hebben, niet meer misselijk. Superfijn! Buik begin je nu langzaam ook wel wat te zien, echt leuk!
@Liefdesbaby3 : B12 was hier in orde. Weet niet of je vegetarisch eet, maar kreeg de tip om veel peulvruchten te eten. Dat werkt ook als een tierelier en ook voor je darmen.
14 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje - ♡ Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje - ♡ 16 juli 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 18 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje - ♡ 19 juli Maestro- 34 jaar- 1e kindje - ♡ 20 juli 21 juli Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - ♡ Otsie - 31 jaar - 1e kindje - ♡ 22 juli Gate - 36 jaar - 2e kindje - ♡ Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ♡ Barbara1 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 23 juli 24 juli Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - ♡ 25 juli 26 juli DvEsch - 30 jaar - 2e kindje - ♡ 27 juli Browny89 - 31 jaar 3e kindje - ♡ SLP123 - 32 jaar - 2e kindje - ♡ 28 juli 29 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - ♡ LC1987 - 32 jaar - 3e kindje - ♡ 30 juli 31 juli Afspraken januari 4: Bluedrake - intake verloskundige 4: Barbara1 - afspraak/echo gynaecoloog 5: Browny89 - termijnecho 6: LC1987 - termijnecho 7: SLP123 - termijnecho vk 7: DvEsch - termijn echo vk 8: Maestro- termijnecho zk 8: Bluedrake- termijnecho vk 9: gate - termijnecho 23: Fluffyfishy - geslachtsbepaling 26: Fluffyfishy - reguliere controle vk 26: Secret Promise - geslachtsbepaling/echo + controle vk 26: Liefdesbaby3 - controle vk 27: Aoibhe - controle vk 29: Maestro- afspraak zk 29: Haileybaby - controle vk Afspraken februari 1: Haileybaby - geslachtsbepaling 2: Otsie - geslachtsecho 19: Fluffyfishy - 20 weken echo 24: Aoibhe - 20 weken echo Afspraken maart 4: Haileybaby - 20 weken echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ☆Mommy94 ☆Vlindertje95 ☆love and hope
Goedemorgen Even de lijst naar voren gehaald. @bluedrake dat is indd alweer een volgende stap. Spannend❤
Deze week weer veel afspraken, succes dames! Mijn echo is nu anderhalve week geleden en begin nu weer wat onzekerheid te voelen, zucht... Eergisteren zijn we lekker naar de Mac geweest, ik had er al weken zin in. Die frietjes hebben nog nooit zo goed gesmaakt Verder zegt S sinds deze week dat er een baby broertje in m'n buik zit, dus verwacht weer een jongetje nu hopelijk weten we het de 23e zeker!
Ik heb nu 3 dagen geleden echo gehad. En vind het nu al vervelend dat ik 4 maart pas aan de beurt ben. Hopelijk gaat de echo 1 feb nog door. En anders ga ik de vk even bellen van de week om er tussen in nog 1 te plannen.
I feel you Hier 26-01 de volgende echo, maar zou eigenlijk ook tussendoor nog wel even willen spieken.. Nou, morgen dan bloedprikken! Regulier en NIPT tegelijk. Hopelijk mooie uitslagen straks
Ik heb mijn vk een mail gestuurd of ze mij misschien eerder willen laten komen. Of misschien een 13 weken echo maken. Weet niet of het mij gerust gaat stellen. Het is mijn derde kindje maar dit gevoel nooit gehad. Weet niet wat het is.
@haileybaby ze gaan ondertussen wel het hartje luisteren toch. Dat stelde mij altijd gerust als ik die had gehoord.
Nee ook niet pas 29 januari. Dan ben ik 15 weken. Dus moet echt nog 4 weken afwachten of alles wel goed is. Tuurlijk zal het wel goed zijn maar toch. Geen houvast zeg maar.
Ik hoor jullie over echo's en hartje luisteren. Bij de reguliere controles van de verloskundige krijg je geen echo toch? Enkel checks en hartje luisteren? Of is het bij jullie anders? Na de termijnecho is de 20 weken echo de eerstvolgende toch? Benieuwd of het bij jullie anders is. Ik heb vandaag afspraak bij de gyn. Dan horen we wat het plan is voor mijn zwangerschap. Qua medicatie, controles etc.
Bij mijn vk krijg je met 7 a 8 weken een echo vitaliteitsecho noemen ze dat. Daarna krijg je tussen 10 en 12 weken de termijnecho. En dan de 20 weken echo en rond 35 weken geloof ik een liggingsecho. En daar tussen in de controles bij de vk en vanf 13 weken hartje luisteren.
Die van mij tussen 14 en 15 weken is geen pretecho! Ik zit bij een verloskundigenpraktijk die wat meer echo's aanbiedt Heel fijn!
Ik krijg ook een extra echo. Vandaag de verloskundige aan de telefoon gehad. Had ze een mail gestuurd dat ik niet lekker in mijn vel zit. Volgende echo is 27 januari. Nog 23 dagen❤