Dames, wat mij betreft mogen jullie je nummers via een pm aan me doorgeven. Dan maak ik binnenkort even de appgroep aan
De laatste tijd ben ik zo moe van alles dat ik bijna geen puf heb om te reageren, sorry. Wat betreft de app groep, ik geniet eigenlijk nog wel even van m'n anonimiteit
Ga zo voor je duimen dat je zwangerschap zo ongecompliceerd mogelijk loopt! Hopelijk twee kleine gezonde kindjes dit jaar!
Zo, jij draait lange dagen! Merk ook dat mijn prioriteiten anders liggen nu. En dubbele diensten of 24-uurs diensten draai ik niet meer. Ook kan ik niet alle klussen meer doen, met agressie niet, dat wil ik ook niet. Gelukkig zijn mijn collega's super lief en begripvol en vinden ze het allemaal heel leuk dat ik zwanger ben. Maar merk dat mijn mindset wel meer op baby en gezin gericht is dan op werk.
Die vermoeidheid herken ik.. best pittig eigenlijk, he? Oh en mbt de appgroep: We doen het gewoon met forumnamen. Dus je hoeft helemaal geen privégegevens (behalve je telefoonnummer dan uiteraard) te delen. Maar kijk maar even wat je doet.. Je bent altijd welkom
14 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje - ♡ Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje - ♡ 16 juli 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 18 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje - ♡ Gate - 36 jaar - 2e kindje - ♡ Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 19 juli Maestro- 34 jaar- 1e kindje - ♡ 20 juli 21 juli Otsie - 31 jaar - 1e kindje - ♡ 22 juli Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ♡ Barbara1 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 23 juli DvEsch - 30 jaar - 2e kindje - ♡ 24 juli Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - ♡ 25 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - ♡ 26 juli 27 juli Browny89 - 31 jaar - 3e en 4e kindje - ♡♡ 28 juli SLP123 - 33 jaar - 2e kindje ♡ 29 juli LC1987 - 32 jaar - 3e kindje - ♡ 30 juli 31 juli Afspraken januari 18: Fluffyfishy - geslachtsbepaling 20: Browny89: Echo onderzoek academisch ziekenhuis 24: Aoibhe - geslachtsbepaling??? 25: Barbara1 - echo en controle gynaecoloog 26: Fluffyfishy - reguliere controle vk 26: Secret Promise - geslachtsbepaling/echo + controle vk 26: Liefdesbaby3 - controle vk 27: Aoibhe - controle vk 27: Haileybaby - echo vk 27: Sweety28 - controle vk 29: Maestro- afspraak zk 29: Haileybaby - controle vk Afspraken februari 2: Otsie - geslachtsecho 3: LC1987 - controle VK 4: SLP123 - controle VK 4: DvEsch - controle VK 5: gate - controle vk 8: Bluedrake - controle VK 17: Liefdesbaby3 - GUO 19: Fluffyfishy - 20 weken echo 22: gate - 20 weken echo 24: Aoibhe- 20 weken echo 24: Maestro- 20 weken echo 24: Sweety28 - 20 weken echo Afspraken maart 1: SLP123 - 20 weken echo 1: Barbara1 - 20 weken echo 4: Haileybaby - 20 weken echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) Wat denk je dat het wordt: Haileybaby- Meisje Bluedrake - Meisje Liefdesbaby3 - Jongen Browny89- Twee jongens Secret Promise - Meisje Maestro: meisje = volgens echo/NUB jongen Barbara1 : meisje LC1987: jongen Otsie: jongen Aoibhe: jongen SLP123: jongen Fluffyfishy: jongen Sweety28: meisje Gate: meisje ☆Mommy94 ☆Vlindertje95 ☆love and hope
Ik vind het echt heel pittig ja. Naast het werken ben ik nu echt gesloopt en ik lees overal dat het juist minder word. Nou bij mij blijkbaar niet. Wat betreft de app groep, ik sta er niet negatief tegen over (leuk zelfs) maar denk er nog even over na of ik het niet te vroeg vind
Hier vandaag het 14 weken dansje ! Tijd gaat snel! Gisteren een brief met alle afspraken van het ziekenhuis gehad, super fijn om alles van tevoren te kunnen plannen zo met werk ook!
Ik heb de appgroep aangemaakt. We zijn nu met z'n 7en! Als er nog meer mensen bij willen; stuur maar een privébericht Als je er later bij wil, kan je gewoon t.z.t. een berichtje sturen uiteraard
Joee.. Ik stuur zo m'n nummer door! Kan het via het forum eigenlijk niet goed bijhouden. Merk wel dat ik dan vaak juist nog minder op het forum kijk
Pfoe, adrenaline rush.. had dus roze afscheiding van de week. En bleef maar in m'n hoofd zitten. Toch de verloskundige gebeld en net een fantastisch mooi hartje gehoord. Hoera! 2e trimester is begonnen. Ik ben zo opgelucht, voortaan moest ik eerder bellen.. vind dat zo moeilijk..
Snap wel dat je je even zorgen maakte. Het valt me wel op dat (onschuldig) roze/bruine afscheiding of zelfs wat rood bloedverlies vaker voorkomt tijdens een zwangerschap dan ik in eerste instantie had gedacht Ik lees het zoveel (en heb het zelf natuurlijk ook gehad)! Daar verbaas ik me eigenlijk over, haha. Gelukkig was het bij jou ook gewoon onschuldig Geniet van het 2e trimester!
Dat is indd even schrikken. Gelukkig heb je even een mooi hartje kunnen horen. En nu genieten van het 2e trimester❤❤
Ja het is echt raar, als je op internet zoekt enzo dan lijkt het wel alsof heel weinig mensen er last van hebben en hier zie ik het inderdaad ook veel voorbij komen.. heel bijzonder. Geeft toch even stress hoor pfff. Dankjewel, gaan we doen! Ja gelukkig wel, bedankt voor je lieve berichtjes!!!