Uitgerekend 16 - 31 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door gate, 10 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feliciaaf

Feliciaaf Actief lid

24 okt 2018
    206
    190
    43
    Vrouw
    Wat ontzettend fijn, wat een opluchting!!! Sowieso dus een zwangerschap op de juiste locatie, fantastisch, en dan hopelijk volgende week al een kloppend hartje (of kunnen ze dat met 6 weken nog niet zien?)
    Ben zo blij voor je!

2. Feliciaaf

Feliciaaf Actief lid

24 okt 2018
    206
    190
    43
    Vrouw
    Wat bijzonder hoe jouw moeder het aanvoelde!

Wij hebben het op NOD (13/14dpo) al aan mijn ouders verteld, en toen had ik het ook al aan 2 van mijn beste vriendinnen verteld :roflmao: Ik ben zó slecht in het geheim houden... maar iedereen realiseert zich wel dat er nog zo'n 20% kans is dat het misgaat, dus iedereen is voorlopig nog voorzichtig (heel) blij voor ons :) De rest van mijn familie en de familie van mijn vriend vertellen we het pas later (deel na de vitaliteitsecho en deel na de termijnecho). Andere goede vriendinnen krijgen het waarschijnlijk al eerder te weten, mezelf kennende

Barbara1, bluedrake en Secret Promise vinden dit leuk.
  3. Feliciaaf

Feliciaaf Actief lid

24 okt 2018
    206
    190
    43
    Vrouw
    Zo onmenselijk inderdaad, gewoon onbeschrijflijk naar :( Echt goed dat je jezelf die extra vroege echo hebt gegund. Zit je nog bij dezelfde verloskundigepraktijk of ben je geswitcht?

4. Luddewutje

Luddewutje Actief lid

19 okt 2020
    195
    212
    43
    Vrouw
    @Vlindertje95 wat fijn van de goede echo! Gefeliciteerd met je lieve mini witte stipje!

@Secret Promise mijn moeder stuurt me sinds een week allerlei babyfoto's en appt me uit het niets dat ik zo'n goede moeder ben (ik heb al een dochter). Ik denk ook dat ze wat aanvoelt. Ik heb het haar nog niet verteld. Alleen mijn 2 zussen weten het. Ik ga het voor de rest iedereen vertellen na de eerst echo (ben dan iets minder dan 8 weken). Dan heb ik geen zin meer om het geheim te houden. Ga mijn werk ook inlichten na de 1e echo.

@bluedrake Mijn man en ik werken beide 32 uur. Ik ben wel van plan zoveel te blijven werken. We hebben dan alletwee een papa/mama dag en dan hebben we 3 dagen opvang nodig.

bluedrake, Secret Promise en Vlindertje95 vinden dit leuk.
  5. Feliciaaf

Feliciaaf Actief lid

24 okt 2018
    206
    190
    43
    Vrouw
    Ik ben na de vorige zwangerschap van 40 naar 32 gegaan, en denk dat ik nu 32 uur blijf werken. Scheelt dat wij i.v.m. extreem fanatieke grootouders geen opvang nodig hebben, anders was ik waarschijnlijk minder gaan werken.
    Ik neem nu wel heel lang ouderschapsverlof op na de geboorte. De vorige keer ben ik met 4 maanden gaan werken, ook na een tijd verlof, maar dat vond ik eigenlijk te vroeg.

bluedrake vindt dit leuk.
  6. Feliciaaf

Feliciaaf Actief lid

24 okt 2018
    206
    190
    43
    Vrouw
    Zo bijzonder, op jullie bruiloft! Wauw!

maestro vindt dit leuk.
  7. Feliciaaf

Feliciaaf Actief lid

24 okt 2018
    206
    190
    43
    Vrouw
    Super! Heerlijk hè, die 2-3 zien staan :) En je sensitest is ook mooi opgelopen!

8. Browny89

Browny89 Bekend lid

22 jan 2018
    689
    678
    93
    Vrouw
    Vanmorgen echt teleurgesteld de CB geeft nog steeds 1-2 aan op 15 dpo :(

Op de kv testen zie ik wel een oploop.
    De onderste is van vandaag 15 dpo die erboven van gisteren en die daarboven 11 dpo.

Bijgevoegde bestanden:

9. Feliciaaf

Feliciaaf Actief lid

24 okt 2018
    206
    190
    43
    Vrouw
    Hè wat balen van die CB test. Maar Kruidvat loopt super mooi op, dat is echt veelzeggend! Het verschilt per vrouw hoe snel HCG aangemaakt wordt en die CB is niet voor niets maar 93% accuraat. Dat er zo'n duidelijke oploop is, geeft aan dat het in ieder geval goed stijgt, waarschijnlijk duurt het niet lang meer eer je die 2-3 te pakken hebt!
    Zelf had ik met 14dpo ook nog 1-2 met CB en daarna pas weer met 16dpo getest. Toen gelukkig 2-3, maar ik vermoed dat ik op 15dpo ook nog 1-2 zou hebben gehad eigenlijk, volgens mij was ik ook zo'n iets tragere HCG aanmaker (aan mijn streepjes te zien).
    Ik zou je echt geen zorgen maken met deze oploop! En gewoon nog eens zo'n CB doen morgen of overmorgen!

10. gate

gate Bekend lid

12 jun 2014
    726
    508
    93
    Wij zijn er nog niet helemaal over uit wanneer we het gaan vertellen. Denk rond sinterklaas zodat we het als sinterklaascadeau kunnen geven.

Mijn contract loopt af en wordt niet verlengd. Ik ga dus in eerste instantie wat invalwerk doen en dan blijf ik na de bevalling eerst een jaartje thuis. Daarna kijk ik wel weer verder!

Kwaaltjes vallen nog steeds mee gelukkig. Wel erg moe. Word al moe wakker. En af en toe een golf misselijkheid, maar die verwacht ik rond 6 weken toe te gaan nemen. Ik had vlak na de eisprong best veel last van maagzuur en dat heb ik nu ook af en toe nog wat. Die rommelende darmen dan ook en wat krampen.

Vlindertje95 vindt dit leuk.
  11. Vlindertje95

Vlindertje95 Bekend lid

13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Dankjewel! Ik hoop van wel dat zou super zijn!

12. Vlindertje95

Vlindertje95 Bekend lid

13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    oow kop op! Ik had op 16 dpo ook een cb met 1-2 en gister een mooie echo! Komt vast goed, is gewoon zo onzeker allemaal in het begin❤️

Browny89 vindt dit leuk.
  13. Vlindertje95

Vlindertje95 Bekend lid

13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Ik denk dat wij het met kerst of oud&nieuw gaan vertellen. Ik werk nu 4 om 5, ga dan terug naar elke week 4 dagen. Daarnaast heeft mijn vriend een vaste vrije dag in de week en heeft mijn moeder altijd gezegd een oma dag te willen dus dan blijven er nog 2 dagen voor de opvang over.

14. Browny89

Browny89 Bekend lid

22 jan 2018
    689
    678
    93
    Vrouw
    Wat fijn voor je :D

15. Browny89

Browny89 Bekend lid

22 jan 2018
    689
    678
    93
    Vrouw
    Toen ik het mijn moeder vertelde bij de eerste zwangerschap had ze de rompertjes al gekocht als kadootje hahaha

16. Browny89

Browny89 Bekend lid

22 jan 2018
    689
    678
    93
    Vrouw
    Ik vind met kerst ook wel een mooi moment :)

Barbara1 vindt dit leuk.
  17. Browny89

Browny89 Bekend lid

22 jan 2018
    689
    678
    93
    Vrouw
    Wat een mooi moment tijdens de bruiloft prachtig!!

maestro vindt dit leuk.
  18. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Fijn dat er bij jou wat te zien was!!! Blij voor je :D

19. Browny89

Browny89 Bekend lid

22 jan 2018
    689
    678
    93
    Vrouw
    Ik ga morgen weer een cb doen, misschien zat ik net op het randje. Ik hoop het maar het maakt me wel weer onzeker.

20. Browny89

Browny89 Bekend lid

22 jan 2018
    689
    678
    93
    Vrouw
    Dat jaartje thuis zou ik echt doen! Bij mijn eerste heb ik eerst nog een jaar full time gewerkt maar ik verlangde echt naar veel thuis zijn. Nu werk ik nog maar 1 dag in de week. Vind het echt heel fijn om zoveel bij mijn kinderen te zijn.

Secret Promise vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina