Haha snap ik. Had eigenlijk zaterdag pas willen doen, maar aangezien ik vandaag een pakje van 2 had gekocht dacht ik ik doe er alvast 1 haha
Ik ga straks nog een testje meenemen bij de action. Deze mama is zo dom om geen schoenkadootje te halen. Dus zo maar koken en dan een kadootje halen. Maar weet dat ik die testen ook mee neem. Gewoon om nog een streepje te zien.
Hahaha, ik vind het zo mooi om te lezen dat iedereen zegt "hier is mijn test, nu stop ik echt"! Ik benieuwd of jullie het volhouden. @Browny89 Ik heb wel eens opgezocht wat een 'normale' hcg oploop zou moeten zijn. Nou dat slaat echt nergens op, de veilige marge is zo groot! Met 4 weken (=14DPO) zou je HCG ergens tussen de 5 en 426 moeten zijn. Bij 5 weken tussen de 18 en 7340. Kortom, die clearblue is een leuke gimmick maar zegt heel weinig over hoe gezond en hoe ver je zwangerschap is hoor! HCG verdubbelt iedere 2 tot 3 dagen. Als je voor het eerst positief test (bij cb wekenindicator kan dat vanaf 25 HCG heb ik wel eens gelezen) dat kan het tot 9 dagen duren totdat je het volgende niveau van 2-3 weken bereikt (vanaf 200 hcg geloof ik). Dus je niet al te druk maken hoor.
welja! Ik ga (net als zo ongeveer de rest hier) ook tot aan die 3+ Daarna valt er niks meer te behalen.. Dus dan komen de échte wachtweken tot aan de echo
Het wachten wordt dan wel echt beter te doen. Dat merk ik nu al! Mijn testdrang is al bijna weg. Gister ook niet getest en geen probleem. Het geeft echt wel rust om te zien dat de testen goed gaan. Ik heb er nu veel meer vertrouwen in.
Lopen mooi op! Bij mij liet de sensitest totaal geen oploop zien en de kruidvat 2v5 des te meer! Verschilt dan blijkbaar toch nog per persoon ofzo...
Hahaha je moet toch ergens een excuus voor hebben... Ik wil ook nog een 3+ zien volgende week en dan is het klaar. Heb trouwens ineens het voorgevoel dat m'n collega ook zwanger is, geen idee waarom
Ohhhhh ik hield het gewoon niet meer (bedankt @Barbara1 )... Daar is hij dan al: De felbegeerde 3+ ♡♡♡♡♡
Kon het niet laten heb 2 doosjes mee genomen. Maar ga denk ik morgen pas testen. Zeg ik nu heel stoer. Ze roepen me al vanuit mijn kledingkast