@gate ik ben zo benieuwd. Volgende de site van het freya werkt het berekenen van uitgerekende datum bij IVF anders. Volgens hun berekening zou ik verder zijn en bij jou op de 22e mogen. Maar wacht de echo wel even af. Maar wie weet ben je straks niet meer eenzaam .
♡ Uitgerekend 16 - 31 juli 2021 ♡ 16 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje 18 juli Love and hope - 33 jaar - 3e kindje 19 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 34 jaar- 1e kindje 20 juli Vlindertje95 - 25 jaar - 1e kindje Otsie - 31 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Gate - 36 jaar - 2e kindje 23 juli 24 juli Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje Barbara1 - 35 jaar - 2e kindje 25 juli Feliciaaf - 31 jaar - 2e kindje 26 juli 27 juli Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje Browny89 - 31 jaar 3e kindje SLP123 - 32 jaar - 2e kindje 28 juli 29 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje LC1987 - 32 jaar - 3e kindje 30 juli 31 juli Afspraken november 23: Fluffyfishy - Eerste echo bij pretechobureau 26: Fluffyfishy - Eerste echo bij fertiliteitsarts 30: Maestro- eerste echo bij Fertiliteitsarts 30: Luddewutje - eerste echo Afspraken december 2: Aoibhe - vroege echo pretechobureau 7: Love and hope - eerste echo 7: Aoibhe - eerste echo vk 7: Barbara1 - eerste echo 7: Browny89- eerste echo 8: Secret Promise - vitaliteitsecho (eerste echo) 8: Feliciaaf - vitaliteitsecho (eerste echo vk) 9: Otsie - eerste afspraak en echo verloskundige 10: gate - vitaliteitsecho 10: Haileybaby - intake eerste echo 11: Bluedrake - vitaliteitsecho 14: Aoibhe - intake vk 16: gate - tel intake verloskundige 21: Love and hope - telefonische intake 24: Luddewutje - tweede (termijn)echo 28: Secret Promise - intake + termijnecho Afspraken januari 4: Bluedrake - intake verloskundige 5: Feliciaaf - intake en termijnecho vk ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ☆Mommy94
Pfoe heftig voor je! Had op beter nieuws gehoopt en jij zelf uiteraard ook! Snap idd wel dat je blij bent dat je lichaam het zelf oplost en het niet een bbz is met alle ellende van dien. Hoop voor je dat je snel blijvend zwanger mag zijn!
Die banners van zp zelf lijken pas bij te werken op het moment van plaatsen. Dus als je laat in de dag de banner plaatst werkt ie ook laat in de dag bij. Weet niet zeker of dit klopt hoor maar leek bij mijn cyclus banner wel zo te gaan. Nu ik deze banner heb wordt het wel op tijd bijgewerkt.
Nou dames ik g jullie verlaten. Vanacht bloed verlies en net een stolsel verloren. Ik mag zo naar het ziekenhuis maar ik weet zelf al dat het een bevestiging gaat zijn dan het einde verhaal is. Jullie allemaal een goede zwangerschap toegewenst!
Wat verschrikkelijk dit te lezen, vind het zo erg voor je Echt klote.. Laat je ons weten wat ze in het ziekenhuis zeggen? Heel erg veel sterkte
Ik krijg die banner niet gevonden op baby-gaga.com. Kan jij me toevallig vertellen hoe ik daar precies bij kom?
Oh nee, wat verschrikkelijk Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen... Ik hoop zo dat het loos alarm is!!! Sterkte meid
Het wordt ook nog leuk om die link in je handtekening te plaatsen je moet namelijk niet de hele link pakken, maar een klein gedeelte...
Ik wil graag (als alles goed mag gaan) een zwangerschapsaankondiging maken met een test. Maar ik had overal een datum op gezet, zò dom. Goed excuus om nog maar even een nieuwe te doen. Ha ha. Morgen volgens mijn eigen berekening 6 weken. De teststreep is nog donkerder ook dan de controle streep.