Ja hier met 4+4 ook al die 3+ Maar toch even spannend of hij hem nog steeds zou geven vandaag! En gelukkig deed hij dat En bij jou ook gewoon nog steeds zie ik.. Super fijn En ach het blijft gewoon een apparaatje he.. Ik denk dat hij bij elke vrouw/urine moment gewoon anders kan reageren. Het gaat om de uitkomst
Ik zie de streep wel gewoon! Vergelijk je de natte test wel ook met (een foto van) de natte test van gisteren? Heb je trouwens ovulatietesten gebruikt of is 15/16 dpo een schatting?
Hij is nog wel erg licht, maar ben je heel zeker van je ovulatie datum? Misschien ander testje gebruiken. Deze laten vaak moeilijk oploop zien. Bij mij was die ook vrij licht op die dpo. Nu knaltest.
Ik heb ovulatietesten gebruikt dus ben nu 16 of 17 dpo.. Heb de fotos nog van alledrie de testen geüpload. Blijft zo eng na zo'n lange tijd proberen en al een keer een teleurstelling.. Ik heb hier ook altijd de ovulatietest van en die bevallen goed. Maar misschien vam
Ik heb mij zojuist online aangemeld bij de Verloskundigenpraktijk. Ben benieuwd wanneer ze mij bellen voor de eerste afspraak. Spannnendd ❤️ Vandaag 6+1
Mooie testen! Ik testte vaak meerdere merken. Om het streepje te vergelijken. Kruidvat 2 voor €5,- bijvoorbeeld, zijn ook fijne testen.
Welke testjes zijn van vandaag en welke gisteren? Ik leg ze zelf altijd onder elkaar en maak dan een foto, dan kun je de oploop beter beoordelen. Ik gebruik zelf ook de sensitest en bij mij leek de oploop ook hetzelfde te blijven een paar dagen, maar langzaam aan werd die wel donkerder en vanmorgen wel een knaller
Zou je ze eens onder elkaar willen plaatsen met hoeveel dpo ze zijn? Ik testte met Ali en Action, moest wel echt om de 2-3 dagen testen om oploop te zien.
Volgens mij is de onderste foto van vandaag (toch)? Ik vind het er echt niet slecht uit zien zo hoor! Sowieso kan je beter niet vergelijken met gisteren, aangezien hcg meestal pas na 48 uur is verdubbeld.. het kan om wat voor reden dan ook dat je testje van vanmorgen net wat lichter is uitgevallen (meer afvalstoffen in urine, concentratie hcg op dat moment in urine, verschillen in de testjes zelf). Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen en die dan vergelijken met de test van 2 dagen eerder
Door jullie 3+ testen wil ik ook zo graag mijn allerlaatste clearblue inzetten, wil toch echt nog even wachten tot woensdag, hoe ga ik dat redden
Sensitest liet bij mij ook totaal geen oploop zien en de kruidvat 2v5 des te meer. Ik boycot nu dus de zwangerschapstest van Sensitest en de ovulatietest promoot ik dan wel weer
Ik had vanmorgen een 2-3 weken test van CB, vorige week een 1-2 weken resultaat. Komt prima overeen met wat ik nu ongeveer zou moeten zijn, tussen de 4,5 en 5,5 week. Ik ga nu ook wel stoppen met testen, het is duidelijk en goed zo. Op naar de eerste echo in de 2e week van december
Ik moet zeggen dat nu ik meerdere dagen met sensitest heb getest wel een duidelijke oploop zie hoor. Onderste test is van vanmorgen 16dpo
♡ Uitgerekend 16 - 31 juli 2021 ♡ 16 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje 18 juli Love and hope - 33 jaar - 3e kindje 19 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 34 jaar- 1e kindje 20 juli Otsie - 31 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Gate - 36 jaar - 2e kindje 23 juli 24 juli Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje Barbara1 - 35 jaar - 2e kindje 25 juli Feliciaaf - 31 jaar - 2e kindje 26 juli DvEsch - 30 jaar - 2e kindje 27 juli Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje Browny89 - 31 jaar 3e kindje SLP123 - 32 jaar - 2e kindje 28 juli 29 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje LC1987 - 32 jaar - 3e kindje 30 juli 31 juli Afspraken november 23: Fluffyfishy - Eerste echo bij pretechobureau 26: Fluffyfishy - Eerste echo bij fertiliteitsarts 30: Maestro- eerste echo bij Fertiliteitsarts 30: Luddewutje - eerste echo Afspraken december 2: Aoibhe - vroege echo pretechobureau 3: DvEsch - intake verloskundige 7: Love and hope - eerste echo 7: Aoibhe - eerste echo vk 7: Barbara1 - eerste echo 7: Browny89- eerste echo 8: Secret Promise - vitaliteitsecho (eerste echo) 8: Feliciaaf - vitaliteitsecho (eerste echo vk) 9: Otsie - eerste afspraak en echo verloskundige 10: gate - vitaliteitsecho 10: Haileybaby - intake eerste echo 11: Bluedrake - vitaliteitsecho 14: Aoibhe - intake vk 16: gate - tel intake verloskundige 17: DvEsch - 1e echo 21: Love and hope - telefonische intake 21: LC1987 - eerste echo 24: Luddewutje - tweede (termijn)echo 28: Secret Promise - intake + termijnecho 29: LC1987 - telefonische intake Afspraken januari 4: Bluedrake - intake verloskundige 5: Feliciaaf - intake en termijnecho vk ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ☆Mommy94 ☆Vlindertje95[/QUOTE]
♡ Uitgerekend 16 - 31 juli 2021 ♡ 16 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje 18 juli Love and hope - 33 jaar - 3e kindje 19 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 34 jaar- 1e kindje 20 juli Otsie - 31 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Gate - 36 jaar - 2e kindje 23 juli 24 juli Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje Barbara1 - 35 jaar - 2e kindje 25 juli Feliciaaf - 31 jaar - 2e kindje 26 juli DvEsch - 30 jaar - 2e kindje 27 juli Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje Browny89 - 31 jaar 3e kindje SLP123 - 32 jaar - 2e kindje 28 juli 29 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje LC1987 - 32 jaar - 3e kindje 30 juli 31 juli Afspraken november 23: Fluffyfishy - Eerste echo bij pretechobureau 26: Fluffyfishy - Eerste echo bij fertiliteitsarts 30: Maestro- eerste echo bij Fertiliteitsarts 30: Luddewutje - eerste echo Afspraken december 2: Aoibhe - vroege echo pretechobureau 3: DvEsch - intake verloskundige 7: Love and hope - eerste echo 7: Aoibhe - eerste echo vk 7: Barbara1 - eerste echo 7: Browny89- eerste echo 8: Secret Promise - vitaliteitsecho (eerste echo) 8: Feliciaaf - vitaliteitsecho (eerste echo vk) 9: Otsie - eerste afspraak en echo verloskundige 10: gate - vitaliteitsecho 10: Haileybaby - intake eerste echo 11: Bluedrake - vitaliteitsecho 14: Aoibhe - intake vk 16: gate - tel intake verloskundige 17: DvEsch - 1e echo 21: Love and hope - telefonische intake 21: LC1987 - eerste echo 24: Luddewutje - tweede (termijn)echo 28: Secret Promise - intake + termijnecho 29: LC1987 - telefonische intake Afspraken januari 4: Bluedrake - intake verloskundige 5: Feliciaaf - intake en termijnecho vk ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ☆Mommy94 ☆Vlindertje95