Uitgerekend 16 - 31 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door gate, 10 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LC1987

LC1987 Actief lid

13 okt 2014
    213
    174
    43
    Vrouw
    Ik merk tot nu toe nog niet veel verschil qua zwangerschappen, ik heb al twee jongens, die zwangerschappen zijn soort gelijk verlopen alleen bij de eerste was de misselijkheid wat erger. Nu dus ook in verwachting van ons derde kindje. Zelf ben ik 32 jaar en werk ik ook als verpleegkundige :)

Feliciaaf, Aoibhe en Liefdesbaby3 vinden dit leuk.
  2. Liefdesbaby3

Liefdesbaby3 Actief lid

8 nov 2020
    137
    130
    43
    Vrouw
    Verpleegkundigen verantwoorden hier de club volgens mij Wat leuk. Het leeftijdsverschil tussen onze oudste en jongste is straks vrijwel gelijk.

Aoibhe vindt dit leuk.
  3. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    #863 Aoibhe, 24 nov 2020
    Laatst bewerkt: 24 nov 2020
    Haha, kom ik er ook nog even bij... Ik ben ook verpleegkundige (wel in de GGz, acute psychiatrie), 30 jaar en we verwachten mijn eerste en mijn vriend zijn vierde kindje. Ben bonusmama van drie kinderen, 1 al volwassen en 2 in de schoolleeftijd. Zijn er hier ook die geen verpleegkundigen zijn ;)? Verder zijn we per deze maand gaan samenwonen (daarvoor lekker lang geLAT), hebben we een fantastisch huisje gekocht in de provincie Utrecht waar we 1 maart de sleutel van krijgen. Allemaal super mooie ontwikkelingen!

LC1987, Feliciaaf en Liefdesbaby3 vinden dit leuk.
  4. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik werk als juf op een basisschool. Ons zoontje is nu 27 maanden. We wonen in een stad in N-Brabant in een koophuis. Zijn vorig jaar verhuisd en hebben flink verbouwd. Er moeten nog steeds de nodige dingen gedaan worden waaronder de badkamer. Dat is nog wel ff een dingetje waar ik enorm tegenop zie.

Qua libido zit 't hier normaal wel oké. Man wat hoger dan ik. Nu tijdens de zwangerschap zit ie onder 't vriespunt... Er gebeurt nu dus ook weinig.

Feliciaaf, Aoibhe en Liefdesbaby3 vinden dit leuk.
  5. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    En over seks... Ik heb denk ik een normaal libido, vriendlief zegt goed libido, we zijn aan elkaar gewaagd. Echt niet elke dag, hoor, maar zeker een paar keer per week. Vind het ook heel fijn met hem, voel me dan extra verbonden, we verleiden elkaar ook nog echt. Ik had trouwens compleet geen libido toen ik aan de pil was, dus dat nooit meer. Maar nu al 5 jaar doe ik aan natuurlijke manieren van geboorteplanning (onthouding) en mijn libido is daar beter door. Nu ik zwanger ben, en zeker wanneer ik weet dat het goed zit, merk ik juist dat ik me extra mooi voel, op en top vrouw. Maar heb dan ook niet de misselijkheid en andere kwaaltjes die jullie hebben, hoor!

LC1987, Silani en Liefdesbaby3 vinden dit leuk.
  6. DvEsch

DvEsch Actief lid

14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    Ben nu bezig met de basis acute zorg om daarna in maart door te stromen als cardiac care verpleegkundige. Dus eerste hart hulp etc.

Liefdesbaby3 en Aoibhe vinden dit leuk.
  7. Silani

Silani Actief lid

20 jan 2020
    274
    430
    63
    Vrouw
    Hier ook een heel gemiddeld tot goed libido, niet iedere dag maar wel een paar keer per week. Nu ik pril zwanger ben iets minder dan normaal. Met name omdat ik moe ben maar ook omdat ik het (na de miskraam eerder dit jaar) gewoon een beetje spannend vind. Ik weet dat het niets met elkaar te maken heeft hoor, en dat je gewoon seks kunt hebben. Maar de vorige keer ging het na gemeenschap ook mis; dat heeft toch een kras op m'n hart achtergelaten. Dus we doen het nu gewoon in kleine stapjes en rustig aan, wanneer het voor mij goed voelt.

LC1987 vindt dit leuk.
  8. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Ik ben 26 jaar, het is ons eerste kindje. Qua werk.. als ik dat hier vertel dan ben ik bang herkend te worden dus dat doe ik maar even niet. Het is in ieder geval niet verpleegkundige :roflmao:

Qua libido, ik heb nog geen seks gehad sinds de positieve test. Ben veel te beschermend denk ik :confused: Daarvoor hadden we vaak planseks de laatste tijd omdat het maar niet lukte met de kinderwens..:$

DvEsch, Feliciaaf en LC1987 vinden dit leuk.
  9. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.899
    2.747
    113
    Vrouw
    Zo, flink wat verpleegkundigen hier:roflmao:
    Ik ben psycholoog. En het is ook ons eerste kindje:)

Qua libido.. De wil is er wel, maar ook hier sinds de positieve test nog geen seks gehad:| Ook uit een soort beschermingsgedrag denk ik!

Aoibhe, Liefdesbaby3, bluedrake en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. maestro

maestro Actief lid

20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    Hier geen verpleegkundige! Ik werk als hoofd van een afdeling bij een Europese instelling. Hard werken, maar ontzettend leuk en uitdagend.

Qua libido zijn we beiden enthousiast, maar ik durf niet zo goed. Dus zoals normaal is het nu niet, een heel stuk voorzichtiger wel. Dat voelt prettig. Ik ben wel een enorme knuffelaar dus dat kan mij nooit genoeg zijn:D

Aoibhe, bluedrake, LC1987 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Feliciaaf

Feliciaaf Actief lid

24 okt 2018
    206
    190
    43
    Vrouw
    Wat een leuke beroepen allemaal! Een hoop verpleegkundigen zeg :D

Ik ben wetenschappelijk onderzoeker, voor 32 uur in de week. Mijn leeftijd is 31 en mijn vriend en ik hebben al een zoontje van 1,5 :)

Liefdesbaby3, bluedrake, LC1987 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Jaaaa meiden ik moest hem nog even zien hoor de beruchte 3+ test. Helemaal happy!

Bijgevoegde bestanden:

LC1987, Secret Promise, maestro en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Super mooi❤❤❤

bluedrake vindt dit leuk.
  14. SLP123

SLP123 Actief lid

1 jan 2018
    270
    240
    43
    Vrouw
    Veel verpleegkundigen idd hier!

Ik ben 32 jaar en we hebben al een zoontje van 2. Ik sta 5 dagen voor de klas op een basisschool :)

Liefdesbaby3 en Feliciaaf vinden dit leuk.
  15. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Hoi meiden, hier toch nog even een berichtje van mij gister alles even anders gelopen dan ik dacht... ik had de hele dag al pijn in mijn buik (wat te verwachten was bij een miskraam) maar ik vertrouwde het niet helemaal omdat de pijn alleen aan de rechterkant zat en links voelde ik niks. In de middag werd ik terug gebeld of ik toch even langs kon komen voor een echo. Op de echo was nu zeker wel een afwijking te zien. Tegen mijn eierstok aan was nu nog een soort bal te zien. Gyn zei dat hij toch nu wel zeker denk dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is en dat hij mij vanavond nog wil opereren aangezien ik pijn had.

Gelukkig kon ik 2 uur later al geopereerd worden en het was maar goed ook dat ik aan de bel had getrokken. Ik heb een beginnende buikbloeding gehad en daar kwam die pijn dus vandaan. Mijn eileider is tijdens de operatie verwijderd.

Alles gaat goed nu en ik moet gewoon herstellen. Over een paar weekjes een afspraak om alles te bespreken. Gelukkig vind het ziekenhuis het ook heel bizar hoe dit allemaal is gelopen. Uberhoud hoe ik zwanger ben geworden tussen de medicatie door en of ze daarna iets gemist hebben. Ze gaan het volledig nabespreken met volledige team om te kijken of er fouten zijn gemaakt. Dus er word misschien voor andere nog wat positiefs uit gehaald :p

Als goed is mag ik straks lekker naar huis. Heb geen pijn verder als ik zo lekker stil lig. Bewegen is niet fijn dus ga lekker me rust pakken hier.

16. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    @Mommy94 jeetje wat een bizarre situatie, goed dat je toch op tijd aan de bel hebt getrokken wat betreft je eigen gevoel, je moet er toch niet aan denken hoe dit anders had gelopen!

Wens je heel veel beterschap toe en veel sterkte met het verwerken van dit alles!

Mommy94 vindt dit leuk.
  17. SLP123

SLP123 Actief lid

1 jan 2018
    270
    240
    43
    Vrouw
    Oh bah wat naar allemaal!! Hopelijk herstel je snel, heel veel beterschap!

Mommy94 vindt dit leuk.
  18. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Dus toch een bbz! Gelukkig heb je op tijd aan de bel getrokken en goed dat ze deze casus gaan bespreken.
    Hopelijk mag je snel naar huis om daar te herstellen. Veel sterkte!

Mommy94 vindt dit leuk.
  19. LC1987

LC1987 Actief lid

13 okt 2014
    213
    174
    43
    Vrouw
    Wat leuk allemaal om te lezen wat iedereen zoal doet in het dagel
    jeetje wat een bizar verhaal. Gelukkig heb je naar je eigen lichaam geluisterd. Veel sterkte en een goed herstel gewenst.

20. LC1987

LC1987 Actief lid

13 okt 2014
    213
    174
    43
    Vrouw
    :D Ik ga um zaterdag doen.. hopelijk voor mij dan ook een 3+

bluedrake vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina