Zwangerschapsyoga lijkt mij ook heerlijk! Hopelijk kan dat ook gewoon nog (met corona)? Wat naar trouwens van je verzwakte baarmoedermond wellicht dat er nog een rustigere vorm van yoga is, die nog minder belastend is tijdens een zwangerschap? Soort yinyoga voor zwangeren o.i.d....
Ik zou heel graag willen zwemmen, maar vanwege corona gaan heel veel groepslessen niet door. Begin volgend jaar maar eens kijken of er wat meer mogelijk is...
Dat was voor mij ook meer de context inderdaad, hoef me niet in te houden inderdaad om gezond te blijven. Qua sport ga ik gewoon door met de bootcamp lessen die ik volg, maar iets rustiger. Verder wil ik na een tijdje tijdelijk overstappen op iets voor zwangeren, lijkt me leuk om andere jonge moeders uit de buurt te leren kennen .
Ik deed aan sporten on een warmte cabine. Wat ik nu ben gestopt ivm de zwangerschap en tennissen. Dat laatste heb ik de vorige x tot 20 weken gedaan. Merkte van de week al dat m'n banden dat al niet zo leuk vinden. Vorige zwangerschap veel gezwommen. Maar hoe dat nu gaat lukken geen idee. Ik was net m'n zwangerschaps kilo's kwijt maar mijn doel is wel om iets minder aan te komen deze keer. Vorige keer was ik de eerste 16 weken al 9 kilo aangekomen omdat de misselijkheid alleen weg ging door eten
Jeetje ik vandaag ook een dag dat ik nog net niet moet spugen. Voelde me vandaag ook beetje eng. Verder heb ik weer lekker boterhammen met oude kaas gegeten heerlijk❤❤❤ als je bedenkt dat ik eigenlijk geen oude kaas lust Zoetige dingen krijg ik dus amper weg iig vandaag niet. Een oliebol lijkt me heerlijk maar ben bang dat ik het niet weg krijg.
En kan eigenlijk wel janken dat ik eigenlijk geen tonijnsalade meer mag eten dat vind ik zooooooo lekker.
Ik had ook zo'n zin in pizza met tonijn Ik dacht dat je pas vanaf een bepaald aantal weken op je voeding moest letten dat een kindje pas mee eet met de moeder. Maar weet niet meer vanaf wanneer dat was dus ik eet het nu maar vast niet meer.
zo had ik vandaag katenspek op een cracker en bleek het op de verboden lijst te staan.....dus toch ook maar niet meer gegeten. Ik sport niet, wandel wel elke dag. wij willen bij een goede echo morgen wellicht toch nog op korte termijn verhuizen als er een mooi huis komt. Dus vandaag weer lekker rondjes gereden in nieuwe woonplaats. Gelukkig vandaag een goede dag, afgelopen dagen was echt minder. Misselijkheid is vandaag stuk minder. (of mijn maag is beter vol) kijken wat morgen brengt!
Help mijn huid van mijn gezicht is echt slecht geworden nu ik zwanger ben. Heel droog en sommige plekjes beetje pijnlijk. Smeer het elke avond in met nivea. Vooral mijn wangen neusvleugels en mijn voorhoofd.
Gisteren tegen het eind van de middag super misselijk en nu wakker van de honger.. lang leve de hormonen
Zo echt he. Zo'n zin in alles wat niet mag. En alles wat ik lekker vind, mag niet meer haha. Ik durf weinig te eten. Bij alles wat ik eet, analyseer ik wat erin zit en google ik vanalles. Wie sluit er nog meer aan bij Teamikhebvannachtweereensbijnanietgeslapen?
♡ Uitgerekend 16 - 31 juli 2021 ♡ 16 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje 18 juli Love and hope - 33 jaar - 3e kindje 19 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 34 jaar- 1e kindje 20 juli Otsie - 31 jaar - 1e kindje Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje 21 juli 22 juli Gate - 36 jaar - 2e kindje 23 juli 24 juli Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje Barbara1 - 35 jaar - 2e kindje 25 juli Feliciaaf - 31 jaar - 2e kindje 26 juli DvEsch - 30 jaar - 2e kindje 27 juli Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje Browny89 - 31 jaar 3e kindje SLP123 - 32 jaar - 2e kindje 28 juli 29 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje LC1987 - 32 jaar - 3e kindje 30 juli 31 juli Afspraken november 30: Maestro- eerste echo bij Fertiliteitsarts 30: Luddewutje - eerste echo Afspraken december 2: Aoibhe - vroege echo pretechobureau 3: DvEsch - intake verloskundige 3: Sweety28 - eerste echo 7: Love and hope - eerste echo 7: Aoibhe - eerste echo vk 7: Barbara1 - eerste echo 7: Browny89- eerste echo 8: Secret Promise - vitaliteitsecho (eerste echo) 8: Feliciaaf - vitaliteitsecho (eerste echo vk) 9: Otsie - eerste afspraak en echo verloskundige 10: gate - vitaliteitsecho 10: Haileybaby - intake eerste echo 10: SLP123 - intake en eerste echo 11: Bluedrake - vitaliteitsecho 14: Aoibhe - intake vk 15: Fluffyfishy - echo en intake gynaecoloog 16: gate - tel intake verloskundige 16: Fluffyfishy - intake verpleegkundige 17: DvEsch - 1e echo 21: Love and hope - telefonische intake 21: LC1987 - eerste echo 24: Luddewutje - tweede (termijn)echo 28: Secret Promise - intake + termijnecho 29: LC1987 - telefonische intake Afspraken januari 4: Bluedrake - intake verloskundige 5: Feliciaaf - intake en termijnecho vk ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ☆Mommy94 ☆Vlindertje95
@Luddewutje jij ook. Het lijstje was ver weg gezakt dus even opgezocht. Hoop dat het de laatste versie is.