♡ Uitgerekend 16 - 31 juli 2021 ♡ 16 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje 18 juli Love and hope - 33 jaar - 3e kindje 19 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 34 jaar- 1e kindje 20 juli Otsie - 31 jaar - 1e kindje Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje 21 juli 22 juli Gate - 36 jaar - 2e kindje 23 juli 24 juli Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje Barbara1 - 35 jaar - 2e kindje 25 juli Feliciaaf - 31 jaar - 2e kindje 26 juli DvEsch - 30 jaar - 2e kindje 27 juli Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje Browny89 - 31 jaar 3e kindje SLP123 - 32 jaar - 2e kindje 28 juli 29 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje LC1987 - 32 jaar - 3e kindje 30 juli 31 juli Afspraken december 2: Aoibhe - vroege echo pretechobureau 3: DvEsch - intake verloskundige 3: Sweety28 - eerste echo 7: Love and hope - eerste echo 7: Aoibhe - eerste echo vk 7: Barbara1 - eerste echo 7: Browny89- eerste echo 8: Secret Promise - vitaliteitsecho (eerste echo) 8: Feliciaaf - vitaliteitsecho (eerste echo vk) 9: Otsie - eerste afspraak en echo verloskundige 10: gate - vitaliteitsecho 10: Haileybaby - intake eerste echo 10: SLP123 - intake en eerste echo 11: Bluedrake - vitaliteitsecho 14: Aoibhe - intake vk 15: Fluffyfishy - echo en intake gynaecoloog 16: gate - tel intake verloskundige 16: Fluffyfishy - intake verpleegkundige 17: DvEsch - 1e echo 17. Maestro: intake gyn +echo 21: Love and hope - telefonische intake 21: LC1987 - eerste echo 24: Luddewutje - tweede (termijn)echo 28: Secret Promise - intake + termijnecho 29: LC1987 - telefonische intake Afspraken januari 4: Bluedrake - intake verloskundige 5: Feliciaaf - intake en termijnecho vk ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ☆Mommy94 ☆Vlindertje95[/QUOTE]
Wat fijn die goede echo’s!! Ik kan niet wachten tot volgende week donderdag hier wisselend hoe goed het gaat. Af en toe wat weeïg en soms wat opgeblazen gevoel. Maar over het algemeen dikke prima! Daardoor ook wat onzeker af en toe, vandaag nog eventjes testje gedaan. Knalde goed
Wat fijn @maestro oh, ik wil ook zo graag haha! Vandaag gelukkig iets minder last van de weeïge misselijkheid.. maar hij sluimert nog wel op de achtergrond Hoef echt niet te twijfelen of ik zwanger ben.. pff. Ik was trouwens nog benieuwd naar wat jullie gaan doen straks met de coronavaccinatie. Ik ga hem niet nemen, omdat ik geen enkel veiligheidsrisico wil lopen voor de kleine.. hoe denken jullie erover?
Gefeliciteerd met de goede echo's! Wat een fijn gevoel moet dat geven . Woensdagavond ben ik aan de beurt, spannend! Zou het bijna niet geloven als het goed is. Vandaag wel mijn eerste kwaaltje, licht gespannen borsten!
Hetzelfde, ik ben echt een fan van vaccinaties, fantastisch dat ze er zijn. Maar deze is nog zo nieuw, geproduceerd onder tijdsdruk, niet getest op zwangeren en de langetermijnrisicos zijn ook niet bekend voor zwangeren. Dus wacht het even af nog.
Ik denk er precies hetzelfde over! Ik vind vaccinaties ook top, maar deze is iets te nieuw op de markt en al helemaal m.b.t. de zwangerschap... Nee, voelt niet fijn/veilig.
Heb dat gevoel ook, ik sluit mij hierbij aan. Zijn jullie voorzichtiger nu jullie zwanger zijn met het coronavirus, of dat niet?
Nee op zich niet nodig. Ik werk vanuit huis. Hield al zoveel mogelijk afstand en draag mondkapje in openbare ruimten. Alleen mijn man vormt een risico. Hij is veel onderweg en bij klanten. Zou het dus alleen via hem kunnen krijgen in principe. Heb hem wel gevraagd extra voorzichtig te zijn.
Vandaag heb ik echt een klote dag. Nog nooit zo misselijk geweest als nu. Heb niet eens mijn avond eten gegeten. Wat fijn die goed echo's. Ik mag volgende week donderdag❤ zo benieuwd. Mijn vriend sprak vandaag uit dat hij het vermoeden heeft dat het er misschien wel 2 zijn Dan kunnen jullie me oprapen hoor
Niet per se voorzichtiger.. Maar wij waren al aardig voorzichtig. Wij hebben het ook nog niet gehad en hopelijk blijft dat ook zo
Pff ik wil de tijd echt vooruit duwen. Aan de ene kant gaat het best snel, maar aan de andere kant lijken de dagen eeuwen te duren Dat het maar snel het tweede trimester mag zijn..
Ik vind het echt heel snel gaan. Dit is zeer waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap dus probeer ook wel heel bewust te zijn hiervan. Maar kan ook niet wachten tot we weer een echo mogen dus kijk wat dat betreft ook de tijd weer weg
Gefeliciteerd met de goede echo’s!! Ik kan niet wachten totdat ik ook aan de beurt ben. Dit is waarschijnlijk ook mijn laatste zwangerschap, dus probeer er ook zoveel mogelijk van te genieten, ook van de kwaaltjes . Hier vanmorgen ook voor het eerst wel echt misselijk, hopelijk krijg ik er niet al te veel last van. Het scheelt dat we nu in december zitten, die maand vliegt altijd voorbij
Kans is groot dat 'we' toch niet snel aan de beurt zijn voor zo'n vaccin: eerst de kwetsbare groep (ouderen, mensen die al ziek zijn, etc) en de mensen die in de verzorging/ziekenhuizen werken. Daarna rollen ze het langzaam uit op de rest van de bevolking. Dikke kans dat we allemaal allang zijn bevallen als we een keer in aanmerking komen
Voor mij klopt het helemaal wat je zegt, ik denk niet dat ik vóór eind juli in aanmerking zal komen, dus ga er ook niet over nadenken. En na mijn bevalling zou ik het vaccin zeker nemen. Alleen zo'n beetje de helft van deze groep is verpleegkundige, dus die komen juist heel snel in aanmerking
Ik heb een flink aantal berichten gemist, maar ben nu aan het teruglezen. Wat een fantastisch nieuws dat er zulke mooie echo's zijn geweest! Met prachtig kloppende hartjes!! Enorm gefeliciteerd! En ik hoop dat er héééél veel mooi kloppende hartjes gaan volgen. Pfff, ik vind het zo spannend. Ik wil gewoon weten hoe het zit, en de tijd kruipt tergend traag voorbij
Ik ook! Ik wil nu gewoon weten of alles goed zit en het hartje mooi klopt, maar moet nog 8 dagen wachten Maarja 8 dagen is zo voorbij, hoop ik....