Uitgerekend 16 - 31 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door gate, 10 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maestro

maestro Actief lid

20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw

2. maestro

maestro Actief lid

20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    Dat is grappig! De Lays naturel staat hier ook standaard nu in de kast...heerlijk een schaaltje per dag! Verder is de zoetigheid weg, geen thee meer, maar wel satésaus en sandwichspread met kaas....

Browny89 en Barbara1 vinden dit leuk.
  3. maestro

maestro Actief lid

20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    Is het gezegde dat je bij een meisje meer misselijk bent dan? Ben wel even benieuwd....

4. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Haha hier precies 'tzelfde. Vroeg het me ook al af haha.

5. Silani

Silani Actief lid

20 jan 2020
    274
    430
    63
    Vrouw
    Ik vind het zo spannend, de eerste echo komende week... we hebben hem dinsdagochtend al heel vroeg (super fijn), maar pfff.. hoop zo dat het goed gaat. Morgen 7 weken.

6. DvEsch

DvEsch Actief lid

14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    Las heel toevallig vandaag dat je bij misselijkheid 55% kans op een meisje hebt. Ik was net zo misselijk bij mijn zoontje dus ik geloof het niet

Hier werkt echt niet zo veel tegen misselijkheid dus ben begonnen met gember capsules in de hoop dat dat verlichting geeft.

7. SLP123

SLP123 Actief lid

1 jan 2018
    270
    240
    43
    Vrouw
    Oh ik geloof ook niet in al die theorieën hoor haha. Ze zeggen dat je bij een jongen mooier zwanger bent en je huid bijv meer gaat stralen. En bij een meisje juist tegenovergestelde. Maar meer omdat ik bij mijn zoontje nergens last van had en nu wel :p maar denk idd dat er geen pijl op te trekken is

8. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Ik zit helemaal onder de puistjes, m'n haar is net stro en ik voel mij echt niet goed vooral in de namiddag en avond. Ik gok op een meid :o:

9. DvEsch

DvEsch Actief lid

14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    Haha ik had wel bij mijn zoontje heel dik haar geen puistjes niks.

Oh man maar de misselijkheid. Ik heb echt een slechte dag vandaag. Iemand nog tips. Las dat het hcg vanaf 8 weken echt op de piek is tot 12 weken. Ik trek het nu al bijna niet meer. Kan alleen niet overgeven.

10. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Hier vandaag eigenlijk een best goede dag. Wel heel moe. Gelukkig hebben we de 5 december perikelen achter de rug. Heb kleine kadootjes van me schoonmoeder gehad voor de baby. Ik heb vooral last van vermoeidheid. Sommige dingen smaken me niet meer. Ik hou echt van snoep maar dat valt niet helemaal goed. Dus opzoek naar iets wat het kan vervangen maar dat kan ik nog niet echt vinden. Bijna heb ik me echo donderdag om 11.45 mag ik. Vind het heel spannend. Vooral omdat ik toch al beetje ga groeien.

DvEsch vindt dit leuk.
  11. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.883
    2.735
    113
    Vrouw
    Ik heb een vraagje dames.. Eten jullie vis uit de supermarkt? Of echt alleen bij de visboer vandaan? Online kan ik er niet echt een duidelijk antwoord op vinden of het oké is om vis uit de supermakt te eten. Lees wel verschillende keren dat je vis goed moet verhitten om de mogelijke listeria bacterie eruit te krijgen. En uiteraard dus geen gerookte- of rauwe vis. Ik vroeg mij af hoe jullie hiermee omgaan:)

12. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Zolang je geen rauwe vis eet, moet het goed gaan denk ik zo. Ik gebruik de zwangerhap als app en daar ga ik vanuit.

Secret Promise vindt dit leuk.
  13. Silani

Silani Actief lid

20 jan 2020
    274
    430
    63
    Vrouw
    In Nederland moet het voedsel in de supermarkten aan zoveel strenge eisen voldoen, dat je prima vis en vlees uit de supermarkt kan eten. Maar uiteraard geen rauw vlees/vis en verder alles gewoon goed verhitten. Daarbij is de kans op ziekte heel klein, juist ook vanwege al die strenge regels.

Ik doe vandaag mijn 7 weken dansje! Vorige keer ging het op precies 7 weken mis, dus ik ben vandaag intens blij dat het goed lijkt te gaan. Is echt even een kleine mijlpaal waar ik naartoe moest werken voor mezelf.

14. LC1987

LC1987 Actief lid

13 okt 2014
    213
    174
    43
    Vrouw
    Hier een paniekmomentje. Vanmorgen bij de grote boodschap bij het afvegen bruine afscheiding. Ben er toch best wel van slag van. Ik weet dat ik dit bij mijn eerste zwangerschap ook had en dat het goed is gegaan, maar toch ben ik bang dat het ook de andere kant op gaat. Hopen dat het snel ophoudt en niet erger wordt

15. Liefdesbaby3

Liefdesbaby3 Actief lid

8 nov 2020
    137
    130
    43
    Vrouw
    Ik heb èèn zus. Na de positieve test verteld. We delen veel samen

bluedrake vindt dit leuk.
  16. Liefdesbaby3

Liefdesbaby3 Actief lid

8 nov 2020
    137
    130
    43
    Vrouw
    Oh nee! Ik snap je schrik heel goed! Maar bruin is oud bloed, dus ik zou je niet teveel zorgen maken...

17. Liefdesbaby3

Liefdesbaby3 Actief lid

8 nov 2020
    137
    130
    43
    Vrouw
    Ik doe een 8 weken dansje vandaag!
    Morgen mijn eerste echo.... Spannend :)

Secret Promise, bluedrake en maestro vinden dit leuk.
  18. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Oh, wat schrikken! Bloed is zo afschuwelijk, maakt je gek. Maar schijnt ook heel normaal te zijn, had zelf zelfs rood bloed paar weken terug en een mooi kloppend hartje. Ik hoop dat het hierbij blijft! Sterkte!

19. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Ik eet gewoon vis, uit de supermarkt of vers, maar niet rauw. Denk dat het hier in Nederland inderdaad heel veilig is allemaal. De app Zwangerhap is top, dan zie je direct welke vis je wel en niet mag. Roofvis mag nooit, jammer van de tonijn en makreel...

Secret Promise vindt dit leuk.
  20. LC1987

LC1987 Actief lid

13 okt 2014
    213
    174
    43
    Vrouw
    Ja ik baal er ontzettend van. Moest gisteravond wel heel nodig naar het toilet en hierbij veel druk gezet, sorry voor de details. Misschien dat het daarmee te maken heeft. Net weer afscheiding was nu meer bruin/zalmkleurig. Bah als dit zo doorgaat dan kan ik echt niet nog twee weken wachten op een echo

Deel Deze Pagina