Hier komende dinsdag echo om 16:00 uur... Vind het nu wel heel erg spannend worden Hoop zo op mooie kloppende hartjes voor ons allemaal!
@LC1987 snap dat je geschrokken bent. Hoop voor je dat het stopt. @love and hope pff wat een lange uren dan nog tot en morgen. Succes alvast. Ik heb morgen om tien over 9 afspraak. Ga wel gelijk vragen of ze dat echo ding erin steekt haha. Hoef niet eerst een praatje of een poging tot uitwendig. Gewoon zo snel mogelijk weten waar we aan toe zijn.
Heb heel wat berichtjes gemist, vandaag Sinterklaas gevierd bij mijn ouders wat voor goede afleiding heeft gezorgd. Mijn afscheiding is gelukkig weer zoals het hoort, maar het zit mij nog steeds niet helemaal lekker. Ik vermoed toch dat het van gisteravond is gekomen toen ik met veel pijn en moeite naar het toilet ging en flink wat kracht heb gezet . Verder qua klachten heb ik ook een goede dag, dat maakt mij dan nog wat extra onzeker. Hebben jullie ook dat de klachten zo wisselen per dag?
Hè bah wat ontzettend rot is dat hè. Je schiet daarvan gewoon zo in de stress. Kwam het spontaan opzetten of nadat je naar het toilet was geweest. Gelukkig heb je morgen een echo en wordt je hopelijk gerust gesteld. Hoe is het nu met het bloeden? Bij mijn eerste heb ik ook vanaf 6 weken lang gekleurde afscheiding gehad, dus het is eigenlijk heel herkenbaar maar toch ben je bang dat het een voorbode is..
Haha @Barbara1 ik heb ook altijd bij de eerste echo dat ze bij mij niets zien en dan pas inwendig gaan checken. Nou dan zit ik al tegen het plafond van de spanning hoor. Beter inderdaad gelijk liggen broek uit en gaan
Ja dat merk ik ook hoor mijn buik is echt voller geworden, ondanks dat ik goed op mijn voeding heb gelet dus daar komt het niet van. Krijg ook zo’n vervelend gevoel als die broek zo op de baarmoeder knelt
Pff vandaag echt enorme eetbuien gehad . Ik heb 3 oliebollen gehad en toen nog een hele chocolade letter opgegeten en natuurlijk mijn dagelijkse schaal naturel ships. Als het elke dag zo gaat komt het niet goed met mijn gewicht.. Ook mijn broek kan al niet meer dicht. Bij mijn eerste merkte ik pas na 20 weken iets van mijn buik. Ik heb morgen de echo om 11.30 uur. Spannend! En daarna naar mijn ouders en schoonouders om het te vertellen! Wie heeft nog meer morgen een echo en hoe laat? Ik zag 4 op de lijst staan.
Ik heb morgen 14.00u mijn eerste echo. Dan zou ik volgens mijn eigen berekening 8+1 zijn. Helaas sta ik hier nog steeds niet op de lijst Kan ik dat zelf doen?
Niet te druk maken. Af en toe heb je zo'n dagje dat je je boekje te buiten gaat. Morgen gewoon weer balans dagje.
Ja, toevallig heb ik al een tijdje amper klachten. Heel licht misselijk af en toe en alle andere klachten ook bijna niet en heel licht. Ik was bang dat het hormoon al uit mijn lichaam was, maar durfde er al een paar dagen niet op te testen.. Vanmiddag toch maar gedaan en direct een knaller, dus dat gaf weer rust
♡ Uitgerekend 16 - 31 juli 2021 ♡ 16 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje 18 juli Love and hope - 33 jaar - 3e kindje 19 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 34 jaar- 1e kindje 20 juli Otsie - 31 jaar - 1e kindje Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje 21 juli 22 juli Gate - 36 jaar - 2e kindje 23 juli 24 juli Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje Barbara1 - 35 jaar - 2e kindje 25 juli Feliciaaf - 31 jaar - 2e kindje 26 juli DvEsch - 30 jaar - 2e kindje 27 juli Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje Browny89 - 31 jaar 3e kindje SLP123 - 32 jaar - 2e kindje 28 juli 29 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje LC1987 - 32 jaar - 3e kindje 30 juli 31 juli Afspraken december 2: Aoibhe - vroege echo pretechobureau 3: DvEsch - intake verloskundige 3: Sweety28 - eerste echo 7: Love and hope - eerste echo 7: Aoibhe - eerste echo vk 7: Barbara1 - eerste echo 7: Browny89- eerste echo 7: Liefdesbaby3 - eerste echo 8: Secret Promise - vitaliteitsecho (eerste echo) 8: Feliciaaf - vitaliteitsecho (eerste echo vk) 9: Otsie - eerste afspraak en echo verloskundige 10: gate - vitaliteitsecho 10: Haileybaby - intake eerste echo 10: SLP123 - intake en eerste echo 11: Bluedrake - vitaliteitsecho 14: Aoibhe - intake vk 15: Fluffyfishy - echo en intake gynaecoloog 16: gate - tel intake verloskundige 16: Fluffyfishy - intake verpleegkundige 17: DvEsch - 1e echo 17. Maestro: intake gyn +echo 21: Love and hope - telefonische intake 21: LC1987 - eerste echo 24: Luddewutje - tweede (termijn)echo 28: Secret Promise - intake + termijnecho 28: Liefdesbaby3 - intake + termijnecho 29: LC1987 - telefonische intake Afspraken januari 4: Bluedrake - intake verloskundige 5: Feliciaaf - intake en termijnecho vk ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ☆Mommy94 ☆Vlindertje95
@Liefdesbaby3 Als je kopieert via de quote-knop blijven alle kleurtjes e.d. behouden Heel veel succes aan iedereen die morgen een echo heeft! Zo spannend! Ik heb hem dinsdagmiddag. Vorige keer met 8 weken kreeg ik een uitwendige echo. Nu met 7+2 zal hij wel sowieso inwendig zijn, of niet? Of zijn hier mensen die met deze termijn wel een uitwendige hebben gehad?
♡ Uitgerekend 16 - 31 juli 2021 ♡ 16 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje 18 juli Love and hope - 33 jaar - 3e kindje 19 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 34 jaar- 1e kindje 20 juli Otsie - 31 jaar - 1e kindje Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje 21 juli 22 juli Gate - 36 jaar - 2e kindje 23 juli 24 juli Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje Barbara1 - 35 jaar - 2e kindje 25 juli Feliciaaf - 31 jaar - 2e kindje 26 juli DvEsch - 30 jaar - 2e kindje 27 juli Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje Browny89 - 31 jaar 3e kindje SLP123 - 32 jaar - 2e kindje 28 juli 29 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje LC1987 - 32 jaar - 3e kindje 30 juli 31 juli Afspraken december 7: Love and hope - eerste echo 7: Aoibhe - eerste echo vk 7: Barbara1 - eerste echo 7: Browny89- eerste echo 7: Liefdesbaby3 - eerste echo 8: Secret Promise - vitaliteitsecho (eerste echo) 8: Feliciaaf - vitaliteitsecho (eerste echo vk) 9: Otsie - eerste afspraak en echo verloskundige 10: gate - vitaliteitsecho 10: Haileybaby - intake eerste echo 10: SLP123 - intake en eerste echo 11: Bluedrake - vitaliteitsecho 14: Aoibhe - intake vk 15: Fluffyfishy - echo en intake gynaecoloog 16: gate - tel intake verloskundige 16: Fluffyfishy - intake verpleegkundige 17: DvEsch - 1e echo 17. Maestro: intake gyn +echo 21: Love and hope - telefonische intake 21: LC1987 - eerste echo 24: Luddewutje - tweede (termijn)echo 28: Secret Promise - intake + termijnecho 28: Liefdesbaby3 - intake + termijnecho 29: LC1987 - telefonische intake Afspraken januari 4: Bluedrake - intake verloskundige 5: Feliciaaf - intake en termijnecho vk ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ☆Mommy94 ☆Vlindertje95
@Liefdesbaby3 ik heb het even voor je gedaan Maar het updaten doe je dus idd door de het bericht met de laatste lijst te quoten (op 'reageer' klikken). Daarna haal je bovenin en onderin de quotes weer weg en kan je hem zelf plaatsen
Sluit ik me bij aan, op veel mooie echo's morgen! En dat al het bloedverlies onschuldig is en stopt. Ik had met 7+2 uitwendige echo en alles was goed te zien! Toen wel 2 dagen vooruit gezet. Morgen hopelijk weer uitwendig. Fijne avond en slaap lekker iedereen!