Ik was 3 kwartier ervoor wezen plassen. Daarna een longdrink glas water gedronken. En ze konden uitwendig de echo maken. Met vind ik zelf goed en mooi beeld.
Vandaag hebben we het bekend gemaakt voor de buitenwereld. Mijn broeken passen niet meer. En ben zooooo moe. Nu kan ik mij niet meer verspreken
Ja heel leuk gelukkig. Meeste hadden het niet verwacht. Maar de leukste vond ik van mijn vriend toen ik hem de echo foto's liet zien.
Hier ook alles goed! Kloppend hartje gezien wel was het nog vroeg zei ze. Ze kon niet heeel goed meten. Maar ze zei dat ze normaal voor 7 weken geen kloppend hartje kon zien, dus was wel 7 weken (eigen berekening is 7.2) foto komt later. Ligt nog in de auto, schoonmoeder is hier nog hahaha
Wauw ik liep een beetje achter haha. Zijn een midweek naar centerparcs. Lekker genieten met mijn zoontje. Wie weet wel de laatste vakantie met zijn 3en. Bij ons nog 1 week wachten op de echo. Vind het met de dag spannender worden. Misselijkheid leek minder te worden. Maar vandaar weer echt mindere dag. Merk ook echt dat mijn buik meer opgezet is. Wat fijn al die mooie echo's en sterk kloppende hartjes. Voor de zwangerschaps kleding idd h&m en eventueel prenatal en lidl! Laatste heeft echt ook fijne shirts.
Gefeliciteerd met de goede echo! Wist je vriend het zelf ook nog niet? Superfijn, gefeliciteerd! Mooie echo en echt nog een friemeltje @Secret Promise @gate superfijn ook jullie mooie echo's! Wel spannend nog bij jou dan @Secret Promise. Maar hopelijk blijft baby goed plakken en trekt de placenta nog mooi op, zonder gekke bloedingen.
Ja hij wist het wel. Maar kon niet bij de echo zijn. Toen ik hem de echo foto liet zien zei hij ahh onze baby. Het is gewoon erg mooi om het nog voor de laatste keer mee te mogen maken.
Zo heb heel wat berichtjes gemist, gisteren en vandaag druk in verband met verjaardag. Valt mij behoorlijk zwaar in combinatie met de vermoeidheid en de misselijkheid en je goed voor doen, omdat niemand nog van iets weet. Wat goed om te lezen dat iedereen een goede echo heeft gehad! Lekker genieten van dit goede nieuws!! Ik heb zelf regelmatig nog best veel buikkrampen, met name als ik druk ben. Hebben jullie dit ook?