Oh, nee, meis, ik hoop zo dat het goed zit! Voor jou helemaal zo'n bijzonder traject natuurlijk. Wanneer heb je weer een checkup?
Zo herkenbaar, dat heen en weer geslinger! Ik ben blij als ik een goed echo heb! Die heb ik helaas nog nooit gehad, dus dat moment moet echt megaspannend zijn. Ik denk dat de eerste weken het zwaarst zijn (schat ik in), omdat de kans op een miskraam het grootst is en er nog geen echo is geweest. Konden we maar naar binnen kijken!
Nou, dat zou al zoveel schelen he! Een inkijkluik Ik heb me wel al aangemeld bij een verloskundigenpraktijk, maar nog niks gehoord. Denk dat ze morgen wel contact opnemen voor een intake + echo. Hopelijk mag de afspraak over 3 weken
Ik ga morgen en overmorgen weer testen met de clearblue Digital. Als het goed is ben ik 1 van die dagen op 3+ en als ik dat zie ben ik weer een beetje gerustgesteld. Daarna af en toe nog met die sensitest om te kijken of mijn streepje donker blijft of nog donkerder wordt, anders word ik te zenuwachtig.
Yes! Ik doe een vreugdedansje! Pas morgenavond 5 weken en nu al een Clearblue 3+! Wat een fijne tekst om te lezen! Weer even gerustgesteld, lees, 2 uur .
Yes!! Wat een hoop testen vliegen er vandaag langs...maar wel met mooie oploop! Ik wil juist niet testen, ben ik juist rustiger van. Wel wat symptomen, maar het gaat allemaal prima. Met meer rust ook meer energie. Benieuwd hoe werk komende week gaat.... Mommy:k idenk aan je morgen!
Oooo wat een héérlijke geruststelling.... voor 2 uurtjes inderdaad!!!! Hahaha nee hoor, hopelijk kan je hier even op teren. Prachtig hoor, meis!
♡ Uitgerekend 16 - 31 juli 2021 ♡ 16 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje 18 juli Love and hope - 33 jaar - 3e kindje 19 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 34 jaar- 1e kindje 20 juli Vlindertje95 - 25 jaar - 1e kindje Otsie - 31 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Gate - 36 jaar - 2e kindje 23 juli 24 juli Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje 30 juli 31 juli Afspraken november 17: vroege echo 5 weken gyn 23: Fluffyfishy - Eerste echo bij pretechobureau 26: Fluffyfishy - Eerste echo bij fertiliteitsarts 30: Maestro- eerste echo bij Fertiliteitsarts 30: Luddewutje - eerste echo Afspraken december 2: Aoibhe - vroege echo pretechobureau 7: Love and hope - eerste echo 7: Aoibhe - eerste echo vk 9: Otsie - eerste afspraak en echo verloskundige 10: gate - vitaliteitsecho 10: haileybaby - intake eerste echo 14: Aoibhe - intake vk 16: gate - tel intake verloskundige 21: Love and hope - telefonische intake 24: tweede (termijn)echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
♡ Uitgerekend 16 - 31 juli 2021 ♡ 16 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje 18 juli Love and hope - 33 jaar - 3e kindje 19 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 34 jaar- 1e kindje 20 juli Vlindertje95 - 25 jaar - 1e kindje Otsie - 31 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Gate - 36 jaar - 2e kindje 23 juli 24 juli Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje 25 juli 26 juli 27 juli Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje 28 juli 29 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje 30 juli 31 juli Afspraken november 17: vroege echo 5 weken gyn 23: Fluffyfishy - Eerste echo bij pretechobureau 26: Fluffyfishy - Eerste echo bij fertiliteitsarts 30: Maestro- eerste echo bij Fertiliteitsarts 30: Luddewutje - eerste echo Afspraken december 2: Aoibhe - vroege echo pretechobureau 7: Love and hope - eerste echo 7: Aoibhe - eerste echo vk 9: Otsie - eerste afspraak en echo verloskundige 10: gate - vitaliteitsecho 10: haileybaby - intake eerste echo 14: Aoibhe - intake vk 16: gate - tel intake verloskundige 21: Love and hope - telefonische intake 24: tweede (termijn)echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Ik vind het overigens leuk om te zien dat er een flink aantal dames zwanger zijn van hun eerste kindje! In voorgaande lijstjes zag ik vooral veel dames zwanger van hun 2e/3e/etc kindje. Leuk om met meerdere dames die 'eerste' ervaring te kunnen delen
Vind het wel super spannend, kan ik dit wel enzo. Als het steeds niet lukt en dan ineens wel is het zo onwerkelijk
Ik kom me hier vast voorzichtig aanmelden. Ben erg zenuwachtig want 2 maanden geleden ging het hier ongeveer mis. Ben inmiddels al 7 rondes bezig dus hoop zo dat hij of zij blijft plakken! Ik ben 27 juli uitgerekend. Dit zijn mijn tests van gisteren. Vandaag even geen test gedaan morgen weer om de oploop te zien.
♡ Uitgerekend 16 - 31 juli 2021 ♡ 16 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje 18 juli Love and hope - 33 jaar - 3e kindje 19 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje Maestro- 34 jaar- 1e kindje 20 juli Vlindertje95 - 25 jaar - 1e kindje Otsie - 31 jaar - 1e kindje 21 juli 22 juli Gate - 36 jaar - 2e kindje 23 juli 24 juli Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje 25 juli 26 juli 27 juli Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje Browny89 - 31 jaar 3e kindje 28 juli 29 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje 30 juli 31 juli Afspraken november 17: vroege echo 5 weken gyn 23: Fluffyfishy - Eerste echo bij pretechobureau 26: Fluffyfishy - Eerste echo bij fertiliteitsarts 30: Maestro- eerste echo bij Fertiliteitsarts 30: Luddewutje - eerste echo Afspraken december 2: Aoibhe - vroege echo pretechobureau 7: Love and hope - eerste echo 7: Aoibhe - eerste echo vk 9: Otsie - eerste afspraak en echo verloskundige 10: gate - vitaliteitsecho 10: haileybaby - intake eerste echo 14: Aoibhe - intake vk 16: gate - tel intake verloskundige 21: Love and hope - telefonische intake 24: tweede (termijn)echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)