Uitgerekend 16 - 31 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door gate, 10 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LC1987

LC1987 Actief lid

13 okt 2014
    213
    174
    43
    Vrouw
    @maestro gefeliciteerd! En wat mooi dat je het aan je familie hebt verteld.

@Barbara1 wat vervelend dat je je zo slecht voelt en onzeker. Lukt het wel op te gaan werken?

Ik had vandaag mijn laatste vroege dienst, nu lekker twee weekjes vakantie, dus dat scheelt dan hoef ik ook voor niemand op werk wat te verbergen. Was vanmorgen op werk wel goed misselijk en viel nog net niet in slaap :roflmao:. Had ook niet zo denderend geslapen vannacht.

maestro vindt dit leuk.
  2. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je huwelijk! Wat een mooie dingen bij elkaar :).

maestro vindt dit leuk.
  3. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    @LC1987 gelukkig werk ik vanuit huis en 24 uur dus dat maakt het wel beetje te handelen.

LC1987 vindt dit leuk.
  4. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Wij hebben het de familie verteld, ze waren allemaal zo verbaasd en zo blij. Alleen zo moeilijk ivm de corona crisis dat je dan elkaar niet kan knuffelen. Nu het werk nog, dat vind ik een grotere hobbel.

Aoibhe, Secret Promise, maestro en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Wat fijn. In zulke situaties is corona helemaal klote. Ja werk is altijd wel een dingetje. Ik heb geen werk maar mijn vriend daarin tegen wel. En zal nog wat worden richting bevaldatum. Wij hebben geen rechten op verlof dus hoop eigenlijk dat de vakantie rond uitgerekende datum gepland wordt.

6. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Oh hoezo geen recht op verlof? Werkt hij niet in Nederland en in loondienst?

haileybaby vindt dit leuk.
  7. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    @bluedrake leuk dat jullie het verteld hebben. Ja jammer van de omstandigheden.

bluedrake vindt dit leuk.
  8. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Eigen bedrijf en niet werken is geen geld. Dus kan zijn dat hij moet werken. En dan uiteraard wel bij de bevalling is maar daarna weer moet werken. Weet nog niet hoe zijn vakantie valt.

9. Feliciaaf

Feliciaaf Actief lid

24 okt 2018
    206
    190
    43
    Vrouw
    Jeetje, wat kan er een hoop gebeuren zo in ruim een halve week..

@Silani Wat verschrikkelijk verdrietig dat je een miskraam hebt gekregen, heel erg veel sterkte. Ik heb er geen woorden voor..
    @Secret Promise Wat rot dat je last hebt van een bloedpropje, logisch dat dat stress veroorzaakt. Hopelijk is hij gauw helemaal weggewerkt door je lichaam!

Verder vooral prachtige echo's voorbij zien komen en veel goed nieuws. En twijfels over kwaaltjes die komen en gaan. Super herkenbaar (ik heb nu ook een weekend met ineens weinig misselijkheid en geen gevoelige borsten meer en maak me ook weer eens zorgen :eek:) Maar hoeft echt niks te betekenen, hoe onzeker het ook voelt...

Sterkte en succes iedereen :)

10. DvEsch

DvEsch Actief lid

14 aug 2018
    201
    160
    43
    Vrouw
    @maestro gefeliciteerd met jullie huwelijk. Zo speciaal

maestro vindt dit leuk.
  11. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Goedemorgen,

Bruine afscheiding is zo goed als.minder geworden.
    Dus doe ik vandaag even mijn 8 weken dansje. Nog 3 weken tot de termijnecho.

Secret Promise, Aoibhe en Barbara1 vinden dit leuk.
  12. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Ja, dat klopt, is eigenlijk best wel apart toch? Ik hoop dat hij er bij kan zijn :)!

13. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Ik doe vandaag mijn 9 weken dansje (durf vanaf vorige week ook een beetje te dansen)! Die kwaaltjes leiden een eigen leven, vannacht fantastisch geslapen, maar wordt hondsmoe wakker. Gisteren dacht ik dat mijn rechterborst er zo'n beetje afviel van de steken. En had duidelijk te enthousiast gespeeld met mijn bonuskids, want ook krampjes daarna. Oftewel, voor mij weer bevestigingen, kwaaltjes welkom :). Snap wel dat voor sommige dames die zich continu beroerd voelen het anders ligt ;). Fijne week allemaal, met mooie echo's en geen bloedverlies!

bluedrake, Secret Promise, maestro en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ja bij de bevalling is hij zeker. En misschien de dag erna ook. Maar zal het verder grotendeels zelf moeten doen. Vind ik ook niet erg hoor ik redt me wel. Maar hoop stiekem dat hij toevallig 2 weken vakantie heeft:D

15. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Jeeej nog iemand met een dansje❤

Aoibhe vindt dit leuk.
  16. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.881
    2.733
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat de bruine afscheiding minder is geworden! Hier gelukkig hetzelfde:) Het wordt iedere dag wat minder bruin:D Hopelijk is het snel gewoon weer helemaal wit/doorzichtig voor ons allebei:thumup:

17. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ja ik hoop het vandaag leek het al meer waterig te zijn echt inieminie beetje beige. Voor jouw duim ik ook hard dat het allemaal gewoon weg gaat en goed komt.

Secret Promise vindt dit leuk.
  18. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Hier vandaag 8 weken en begin steeds ronder te worden:roflmao::roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Aoibhe, bluedrake en Secret Promise vinden dit leuk.
  19. Secret Promise

19 jul 2012
    2.881
    2.733
    113
    Vrouw
    Ja dat beige herken ik! Het is duidelijk gewoon normale afscheiding, maar dan heel lichtelijk gekleurd door nog een restje bloed dat ergens zit. Ik moet zeggen dat ik al lang al blij ben dat er vooralsnog geen nieuwe bloeding is geweest (*klopt het gelijk af*).

20. Secret Promise

19 jul 2012
    2.881
    2.733
    113
    Vrouw
    Mooi hoor:D hier merk ik vooral in de avond dat ik opgezwollen raak:eek: Maar de darmen hebben ook nog steeds een lastige tijd merk ik:rolleyes:

Deel Deze Pagina