Savonds is het nog erger dan dit Ben er wel erg trots op. Ik weet niet of ik over 6 maanden nog de deur uit kan was wel van plan nog op het strandje te liggen voordat ik moet bevallen
Wel wat jaloers hoor.....bij mij zie je echt gewoon niets....het is dat ik een echo heb gehad....hooguit in de avond een wat meer bolle buik, maar er is nog niets van te maken.....ik wil ook!
Hier 8 weken dansje! Donderdag echo maar godsamme wat baal ik van de lock down ben zo bang dat mijn man niet mee mag. De 1e echo alleen kan ik echt niet aan denk ik!!! Had de 1e zwangerschap ook rozige afscheiding en een gezond kindje geboren. Nu gelukkig alles wit. Blijf wel ontzettend weeiig en misselijk. Bij mij tekent het voornamelijk savonds. Maar anders weet iedereen het al dus voor mij mag het nog wel even een beetje plat blijven. Gek om te bedenken dat het nog maar 7 maanden is nu
Wauw, hoe kan dat, je ziet er al echt zwanger uit! Hier begin ik wel verschil te zien, denk eigenlijk met name darmen. Ga zo vragen of mijn vriend de eerste buikfoto wil maken.
Hier ben ik ook zo bang voor. Heb ook volgende week maandag de eerste echo en het lijkt mij echt verschrikkelijk als ik dit alleen moet doen.
Hier de laatste tijd weer veeeeeeel last van duizeligheid en kortademigheid moet steeds even gebukt staan leunen op iets, zeker bij het opstaan. Qua misselijkheid gaat het gelukkig best aardig nog steeds veel honger, maar helaas bijna nergens trek in. Darmen dus wel nog steeds erg rommelend. En m'n borsten zijn flink gespannen en soms behoorlijk prikkelend
Ja, mijn eerste 'buikfoto' is ook een feit! Nog bar weinig te zien behalve opgezette darmen. Lijkt me zo leuk als er echt een buikje komt!
Toch ook wel een klein bolletje te zien. Heel leuk❤ mijn buik is nu nog erger en darmen spelen nu op lijken wel schopjes hahaha
Die borsten zijn killing bij mij vooral mijn tepels. Maar ben er wel weer blij mee. Zijn wel grote ballen aan het worden
@haileybaby je hebt echt een duidelijke buik, daar kun je niet meer omheen! @Aoibhe bij jou zie je ook al wel een kleine bolling, super leuk! De onderkant van mijn buik begint ook wat boller te worden merk ik, met name in de avond. Mijn broeken zitten ook echt een stuk strakker, moet regelmatig de knoop even los ploppen.
Ik kan mijn eigen broeken niet eens meer dragen Ga marktplaats maar even afstruinen. Alleen jurkjes dragen en joggingbroeken is niet fijn.