Bedankt voor de lieve woorden, dames! @gate hè bah, wat vervelend Beterschap.. Hopelijk word je niet zieker!
Hier een goede echo gehad met een mooi kloppend hartje!! Was uitwendig goed zichtbaar en het armpje bewoog al op de echo. Werd geschat op 9+2, kan mij bijna niet voorstellen dat dit klopt, want ik weet wanneer mijn ovulatie was. 6 januari termijnecho, dus dan de definitieve datum. Is alweer over twee weekjes
@gate : wat balen zeg!! Beterschap! hoop zo dat @LC1987 goed nieuws heeft! Hier ook een grap: vandaag bloedgeprikt in ziekenhuis (8! Buisjes) en daarna nog bij gyn bel afspraak gemaakt voor uitslagen. Zit hier toevallig vlak naast elkaar, dus ik dacht: ik loop even langs. Staan we de afspraak in te boeken, val ik gewoon flauw voor de balie....zucht... 8 buisjes was toch wat veel blijkbaar...
He is dat zoveel 8 buisjes! Kan me dat niet herinneren bij mijn vorige zwangerschappen. Of moest het bij jou meer? Wat akelig dat je flauw viel.
Jaa dank jullie ! Bloedverlies is gelukkig ook weer gestopt, ze kon het ook niet verklaren, waarschijnlijk een gesprongen adertje. @maestro wat naar zeg bah. 8 buisjes is ook wel heel veel
nee, gelukkig niets aan over gehouden. Bloeddruk was ook prima, ws echt van het bloedprikken. Ik wist ook niet dat het zoveel buisjes waren. Was de algemene eerste screening zeiden ze. Ijzer, glucose, etc. Maar prima: beter te veel dan te weinig. Volgende keer neem ik een roze koek mee
Wat een mooie echo! Dat bewegen lijkt me zo leuk. Ben benieuwd op welke datum je uitkomt. @maestro klinkt heftig, volgende keer inderdaad zorgen voor wat te eten. Al is 8 buisjes vast een uitzondering.
Hé dames, Sorry, vanaf mijn kant is het ook rustig! Druk druk. Thuis de boel draaiende houden met mijn peuter en kleuter. En werk is hectisch vanwege Corona. Erg moe momenteel en zelfs regelmatig (met name ‘s avonds en nachts) overgeven. Ik ben vandaag volgens mijn eigen berekening 10+1. Precies over een week de termijnecho. Super spannend! Vind het nu wel ‘echt’ worden. Het klinkt ook zo leuk: 10 weken. Ik begin iets te groeien, spijkerbroeken zitten niet fijn meer. Na de termijnecho maar even online shoppen voor wat zwangerschapskleding. Ben steeds in mijn hoofd aan het gissen of mijn duo een broertje of zusje krijgen.. Helemaal niet belangrijk, want goede gezondheid is goud waard! Het is gewoon leuk om te fantaseren.. Heb helaas niet alles gelezen. Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Ik ga vanaf nu weer leuk mee doen met jullie
Jeetje, dat is schrikken. Inderdaad heel veel buisjes. Brrr! Hoop dat ik er wat minder mag volgende week
Goedemorgen dames, Elke dag wordt ik wakker om half 5 val daarna nog wel een beetje weg. Maar wat een klote nachten. Zo maar even bloed laten prikken