Oh, meiden, wat schrikken! Net na de seks (sorry voor details) flink wat roze bloedverlies... Het is nu gestopt, maar heb nog wel een soort van krampjes... ben super bang, omdat mijn miskraam ook precies zo begon. Mijn vriend denkt dat het wel goed zit en dat het door de seks komt. Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik moest vandaag werken. Mijn dochter (net 3 jaar) zei vandaag tegen papa: ‘Mama is naar kantoor... Baby ook naar kantoor’. Hoe lief! En zo slim
Even kort: gefeliciteerd met de goede echo en Nee, maar ik heb het wel van vriendinnen gehoord. Gewoon van het positieve uitgaan! En gefeliciteerd met de erkenning vandaag, toch een bijzonder moment! @Sweety28 , prachtige echo! En ook al naar voren qua datum, veel in deze groep. Ik mag volgende week weer, tot nu toe elke keer zelfde datum, dus ben weer benieuwd! 12 weken: ik kan niet wachten tot ik het maandag ook aantik. Bijna! Morgen het traditionele diner (met goede vrienden en ik kook dan 7 gangen), dus lekker hele dag kokkerellen met de top2000 aan. Vandaag even langs geweest bij familie met een 34-weken zwangere. Ze was helemaal verbaasd dat ik nog niets van babyspullen had gekocht op wat zwangerschapskleding na. Jullie wel?
Nee, geen ervaring mee. Ik weet wel dat het veel beter doorbloed is en je dus sneller bloedverlies kan hebben. Anders morgen gewoon bellen als je er onzeker door blijft. @maestro wij hebben ook nog helemaal niets gekocht, hoor. Zo gek is dat niet.. Heel veel plezier morgen en alvast smakelijk eten
@haileybaby heel veel succes vandaag! @Aoibhe ik heb ook heel veel afscheiding na de seks. Geen roze verlies, wel 1 keer een sliert bruin gehad. Als het nu stopt komt het door de betere doorbloeding.
Ik heb geen roze maar bruin gehad en indd ook door de seks. Het kan echt. Kijk het even aan als je het niet vertrouwd kan je altijd even bellen.
Ik heb trouwens voor de lol de baking soda test gedaan. Ik krijg volgens dit bakerpraatje een zoon. Vanmiddag misschien nog de skulltheorie erop loslaten en dan afwachten tot 1 februari voor het geslacht.
Ontplofte keuken, top2000 aan en mijn laatste oud en nieuw zonder kleintje als alles goed gaat. Zojuist gebeld dat er geen bijzonderheden uit het bloedprikken zijn gekomen, ik ben echt even heel gelukkig nu! Fijne oud en nieuw allemaal!
Wat fijn die goede echo's, ik wil ook! Ik zit er juist even helemaal doorheen... ik was al onzeker door die laatste echo en nu heb ik pas volgende week zaterdag de termijnecho. Het kan ook gewoon niet eerder ivm werk en dat mijn zoontje niet mee mag, moet weer van alles voor geregeld worden. Stomme schijt corona!! Daarnaast blijf ik gewoon misselijk. Ik zie bij jullie dat het alweer afneemt maar daar merk ik nog niks van... Kortom ik vind het allemaal even kut nu!!
@haileybaby : Op een prachtige echo in 2020 ! @gate : Snap dat je behoefte hebt aan een echo en dat het nog zo lang duurt! En rot dat je die kwaaltjes nog zo houdt! Hopelijk nemen ze snel af (of niet, want ze geven wel bevestiging). Hier vanochtend toch nog rood verlies. Verloskundige gebeld en mocht langs komen, ze waren zo lief en begripvol. Gelukkig goede echo gehad, ben blijkbaar wat gevoeliger voor. Fijne jaarwisseling allemaal! En super bedankt voor al jullie reacties!
Nou jij verdient zeker even een dikke knuffel! En weetje, hier merkte ik de afgelopen week juist een kleine toename weer in misselijkheid! Ik voel me nu iedere keer vanaf het avondeten weer pittig misselijk Ik las dat het normaal is en dat het straks hoogstwaarschijnlijk echt geleidelijk af gaat nemen Fingers crossed! @haileybaby succes straks! Spannend En ik doe ook even een 11 weken-dansje Woehoe!
Pfff ik heb nu steeds weer bij het niezen super veel bandenpijn Krimp helemaal in elkaar! Bizar pijnlijk