Ik wacht met je mee, ik mag volgende week vrijdag pas voor de termijnecho. Maar dan zie je wel meer denk ik zo. En qua misselijkheid,vanmorgen was ik weer hartstikke misselijk. Het wisselt hier nu per dag. Dikke knuffel.
Zo gezellig Wij gaan er samen ook echt even een feestje van maken. Vanavond wordt het spannend.. Vlak voor 12 uur gaan we het officieel bekend maken bij de rest van de familie en meest nabije vrienden Zo benieuwd naar de reacties!
Een heel mooi en compleet kindje. Was lekker druk aan het bewegen. Ik ben verliefd❤❤ en uitgerekend op 24 juli. Kan niet volgens eigen berekening maar ga er wel mee akkoord
Wat goed Zo bijzonder om hem/haar te zien bewegen he♡ En de uitgerekende datum is hier ook 'gek'. Ik heb ovulatietestjes gebruikt, dus was behoorlijk zeker van m'n eisprong.. Maar ben toch ook echt 2 dagen vooruit gezet Volgens mij houden onze kindjes gewoon nu al een eigen groeitempo/curve aan En die paar dagen cadeau zijn voor ons toch wel erg fijn
Als ik mijn eigen cyclus aanhoudt 24 dagen dan klopt het weer wel. Dus zal vast wel goed zijn. Ben iig heel blij. Lekker gevoel zo om het jaar uit te gaan.❤
14 juli Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje - ♡ Liefdesbaby3 - 30 jaar - 3e kindje - ♡ 16 juli 17 juli Luddewutje - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 18 juli Aoibhe - 30 jaar - 1e kindje - ♡ 19 juli Maestro- 34 jaar- 1e kindje - ♡ 20 juli 21 juli Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - ♡ Otsie - 31 jaar - 1e kindje - ♡ 22 juli Gate - 36 jaar - 2e kindje - ♡ Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ♡ Barbara1 - 35 jaar - 2e kindje - ♡ 23 juli 24 juli Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - ♡ 25 juli 26 juli DvEsch - 30 jaar - 2e kindje - ♡ 27 juli Browny89 - 31 jaar 3e kindje - ♡ SLP123 - 32 jaar - 2e kindje - ♡ 28 juli 29 juli Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - ♡ LC1987 - 32 jaar - 3e kindje - ♡ 30 juli 31 juli Afspraken januari 4: Bluedrake - intake verloskundige 4: Barbara1 - afspraak/echo gynaecoloog 5: Browny89 - termijnecho 6: LC1987 - termijnecho 7: SLP123 - termijnecho vk 7: DvEsch - termijn echo vk 8: Maestro- termijnecho zk 8: Bluedrake- termijnecho vk 9: gate - termijnecho 23: Fluffyfishy - geslachtsbepaling 26: Fluffyfishy - reguliere controle vk 26: Secret Promise - geslachtsbepaling/echo + controle vk 26: Liefdesbaby3 - controle vk 27: Aoibhe - controle vk 29: Maestro- afspraak zk 29: Haileybaby - controle vk Afspraken februari 1: Haileybaby - geslachtsbepaling 2: Otsie - geslachtsecho 19: Fluffyfishy - 20 weken echo 24: Aoibhe - 20 weken echo Afspraken maart 4: Haileybaby - 20 weken echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ☆Mommy94 ☆Vlindertje95 ☆love and hope
Gelukkig nieuwjaar alvast, meiden! Dat we allemaal maar mooie, gezonde kindjes op de wereld mogen zetten in 2021♡
Gelukkig Nieuwjaar, dames! Op 2021 en gezonde kindjes voor ons! Fijn om hier met jullie te kletsen, dat waardeer ik erg .
Gelukkig nieuwjaar dames! Op een prachtig jaar vol mooie nieuwe momenten en ons kleintje dat er bij komt!
Voor jullie ook allemaal een gelukkig Nieuwjaar! Het jaar waarin we onze kindjes mogen verwelkomen. Ik werd gisteren al gebeld door de verloskundige met een goede nipt uitslag! Onze dag kon niet meer stuk natuurlijk! Maandag geprikt en op donderdag al de uitslag
Goedemorgen dames, Gisterenavond toen ik thuis kwam had ik weer bloed in mijn afscheiding echt wijnrood. Gelukkig is het weer minder. Even aankijken wat het doet. Ik mag morgen gewoon mijn 11 weken dansje doen. Nog 30 dagen dan weten we of we een jongen of meisje krijgen super spannend.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hopelijk een super jaar voor ons allen, met goede zwangerschappen, bevallingen en gezonde kindjes
Iedereen de beste wensen allemaal! Had afgelopen dagen wel mee gelezen, maar was de symptomen waren weer in alle hevigheid aanwezig, dus had even geen puf. Gelukkig sinds 2 dagen nu weer stukken beter! Hopelijk dat het nu ook blijft afnemen. Ik zag al mooie echo’s voorbij komen, super! Hier mag ik woensdag weer voor een echo, dus dat schiet ook al echt op. @haileybaby wat vervelend van je bloedverlies, is toch altijd schrikken. Hoeft echt niets te betekenen en je hebt al twee mooie echo’s achter de rug.