Snap je onzekerheid en angst helemaal! Same here … De vanzelfsprekendheid dat je zwanger bent en dus een baby krijgt, gaat er gewoon vanaf als je wat meemaakt he?! En die eerste weken zijn al super spannend, zo helemaal … Mijn borsten wisselen ook iig. Zelfs van vol/hard naar gewoon weer ‘zacht’. Weet ook wel van de zwangerschap van m’n zoontje (die wel goed afliep) dat symptomen wisselen. Toen leek het steeds alsof m’n lijf eraan wende en t dus afnam, tot het weer fiks verergerde en dat cirkeltje opnieuw begon. Dus het zegt niks. En dat weet ik ook, toch voel ik helemaal mee met wat je zegt: ik wil ook het liefst doorlopend bevestiging, op wat voor manier dan ook. Is niet de prettigste tijd dit. Ik zelf probeer wel te denken: beter nu even blij met de zwangerschap en eventueel straks verdriet, dan nu alvast maar verdriet, terwijl dat misschien wel onterecht is. Lukt ook niet altijd hoor, maar helpt een beetje
Ja zeker, liever geen bloed. Gelukkig ook niets meer gezien. Wat dat betreft kan ik niet wachten op de echo
Nee, dat snap ik … Alles wat het extra spannend maakt, is gewoon zeer onwelkom! Gelukkig vandaag iig verder rustig gebleven. Hopelijk blijft dat zo. 13 december toch? Komt langzaam dichterbij Leuk weekend voor de boeg, zodat die iig even lekker snel gaat?
Ja 13 december. Tijd gaat meestal snel dus dat komt vast goed. Vandaag heb ik een soort training opzich wel leuk en morgen nog niets gepland, maar tot kerst zijn onze weekenden verder druk dus eigenlijk wel fijn dat het weekend rustig is. Hebben anderen nog leuke weekendplannen?
Wij gaan vandaag een dag op pad met z’n 3-en naar vrienden. Gezellig 1,5 u met een dreumes in de auto Morgen een rustige dag. Komen hier inderdaad ook drukke tijden aan. Wel erg fijne afleiding hoor…
Ik ga vandaag met mijn dochter voor haar verjaardag (4) een hamam en massage doen, is echt zo’n meisje wat daar helemaal voor in is. Morgen haar verjaardag vieren, dus vandaag nog taarten bakken. Was gisteravond echt doodop en kotsmisselijk, heb ik niet zo vaak, maar kan ook allemaal spanning zijn. Die 5de week is echt Triggering voor me. hoe is het met de symptomen van iedereen?
Ik ga vanavond naar Hazes is Ahoy. Ben benieuwd, ik ben zo moe steeds eind van de dag.. maar ik word meegenomen dus kan het niet afzeggen Qua symptomen.. ik heb flink pijnlijke borsten. Ben ik de enige die er dan tegen aan duwt af en toe om te voelen of ze nog pijn doen ik vind het best spannend weer . Verder ben ik vooral heel moe en snel geïrriteerd. Ik herken dit helemaal niet van m’n zwangerschap van D.. Oh en ik ontbijt opeens met noodles. Ik word gewoon wakker om 3 uur half 4 met honger in noodles
Oh, dat is dan het laatste rustige weekend voor de feestdagendrukte losbarst! Dat is dan ook wel even lekker dan inderdaad. Wat voor soort training heb je? Van je werk?
Leuk! Wel pittig zo’n avond, lijkt me. Ik stort steeds om 20 u al in op de bank Dat duwen doe ik ook de hele dag En ook veel meer behoefte aan hartige snacks dan normaal, dus ook dat herkenbaar! Haha
Hier valt het goed mee van symptomen. Enkel snachts bijna niets meer slapen. Op 4u klaarwakker en niet meer kunnen slapen. Wel doodmoe heel de nacht maar gewoon wakker liggen. Mijn vriend is al lastig dat mijn borsten niet gegroeid zijn
@Flora85 het is een training vanuit een politieke partij. Het bestaat uit meerdere dagen oa debateren, presenteren, grondwaarden en hoe bijvoorbeeld een gemeenteraad werkt. Mijn symptomen lijken minder, dus ik maak mij weer zorgen. Maar weet ook dat dat normaal is dat het wisselt. Stomme eerste weken, kan niet wachten tot ik de baby kan voelen. Ik zit ook de hele tijd aan m'n botsten te voelen Leuke plannen komen er voorbij!
Oh wat gaaf! Zit je in de gemeenteraad oid dat je dit doet? Ach jeeh, wat spannend. Moeilijke tijd eigenlijk he?! Ik heb altijd idee dat m’n lijf went aan de kwaaltjes ofzo en ze daardoor weg lijken. Misschien is het dat?
Leuk zeg! Hoe was het? Borsten voelen doe ik ook, zag ze vandaag op n feestje al raar kijken, dus snel mee gestopt
Het is ter voorbereiding op een politieke functie, dus nu nog geen functie. Maar denk dat ik liever op de achtergrond blijf, verkiezingsprogramma schrijven bijvoorbeeld, veel invloed maar niet het politieke gezeur Vandaag wel weer misselijk! Stom dat ik blij ben met mijn slecht voelen
Ja was heel leuk! Maar was echt heel moe we waren pas rond 1 uur thuis vanacht! Maar wel lekker uit kunnen slapen vandaag. Want ipv 4 uur was het 8 uur . Vandaag maar lekker rustig aan . en hahaha blij dat ik niet de enige ben