Snap dat je het nog niet los kunt laten en dat hoeft ook niet. Toch? Je wilt weten hoe dit heeft kunnen gebeuren denk ik? Hoor wel echt heel goede verhalen over emdr. Dus wellicht op termijn nog. Eens proberen? Al zal het verlies zelf altijd een pijnlijk en zwart gat blijven vrees ik. Maar dat is al erg genoeg zonder de nare herinnering aan hóe het is gegaan.
Haha jups… doodop ga je in bed liggen kom je niet in slaap, en dan midden in de nacht klaar wakker zijn en niet meer kunnen inslapen… en dan doodop wakker worden…
Ja, dat heb ik dus gedaan! Heb eerste echo bij fertiliteitsarts en 2 wk later alvast ingepland bij vk.
Ook ik kan de juiste woorden niet vinden, maar wat een ontzettend verdrietig en heftig verhaal. Het is onmenselijk wat jullie hebben meegemaakt. Ik hoop dat jullie veel steun hebben aan vrienden en familie en het verlies van Milana uiteindelijk een plek kunnen geven.
ja dat was zeker een troost. Zou niet weten hoe ik het had moeten doen zonder hen. Dan zou ik helemaal alleen zijn en mijn man bij onze oudste dochter.
Flinke kwaaltjes al. Ik heb momenteel alleen last van gevoelige borsten en een wat opgeblazen gevoel. Verder nergens last van. Wel fijn
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2024 ♡ 16 juli : 17 juli : 18 juli : Loes28 - 32 jaar - 3e kindje 19 juli : 20 juli : 21 juli : 22 juli : 23 juli : Flora85 - 38 jaar - 2e kindje 24 juli : Noa1987 - 36 jaar - 3de kindje Daaantje 40 jr 1e kindje 25 juli : Dburg282 - 27 jaar - 3e kindje * 26 juli : 27 juli : Whitelinnen, 35 jaar, 2e kindje 28 juli : 29 juli : Lily1989, 34 jaar, 2e kindje Dass, 33 jaar, 3e kindje 30 juli : 31 juli : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - 30-11 Flora85 - vroege echo vk - 1-12 loes28- vitaliteitsecho vk - 5-12 Noa1987 - vroege echo gyn - 5-12 dburg282 - 7-12 daaantje vroege echo gyn - 7-12 whitelinnen vroege echo ziekenhuis - 13-12 Lily1989 - vitaliteitsecho vk - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Maar blijft verschrikkelijk. Natuurlijk. Vind het dapper en stoer van je dat je überhaupt overeind blijft!
Apart kwaaltje, niet? Tis wat het is natuurlijk, maar kan m zo moeilijk verklaren als je je toch zó moe voelt
Ik heb een “grappig” kwaaltje hier, dat ik even wilde delen. Hebben jullie wel eens dat je wat in je mond vasthoudt, zodat je beide handen vrij hebt? Daar moet ik nu dus onwijs van kokhalzen
Ja, je zou denken ik ben moe ik ga slapen maar als het dan kan/mag denkt je lichaam mooi niet! Haha nou snel weer uit je mond gehaald neem ik aan
Dat wel, maar gebruik m’n mond blijkbaar best vaak als extra hand, want dezelfde “fout” vandaag al 4x gemaakt
Ik vind het nog wel lang duren. Maar als we het een week naar voren zouden halen zou de kans bestaan dat we nog geen kloppend hartje zien. Die spanning wil ik niet, dus daarom gewoon in de week van minimaal 7 weken. Ach en 3 weken is eigenlijk ook zo voorbij! Jij mag volgende week al! Spannend hoor!