Uitgerekend 16-31 juli 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noa1987, 16 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Bij mij komen en gaan ze steeds. Eerste paar dagen heel erg, toen weg en nu sinds gisteren heb ik ze weer. Volgens mij zijn dat groeipijnen zeg maar. Al meteen gaat je baarmoeder ontzettend groeien en je lichaam ruimte maken. Dat voel je. Weet van bij mijn zoontje (goede zwangerschap) dat ik heel de tijd het gevoel had dat ik een steen in m’n buik had ofzo. Dus ja, snap je zorgen heel goed, maar je voelt daar vanalles in deze periode.

2. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Test iig goed, voor deze termijn :)
    Wat betreft het wachten op 13 december: bij mij gaan de dagen inmiddels langzaamaan wat sneller. Dus hopelijk geeft dat je wat moed!

Dass vindt dit leuk.
  3. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Jahoor. Bij D. Zette de bevalling niet door (. Weeen begonnen maandag avond en D is pas woensdag avond met de ks geboren..) en reageerde mijn lijf niet goed op de verdoving etc. Wat het uiteindelijk gevaarlijk maakte voor ons beide. Er is mij toen verteld dat ik de volgende zwangerschap weer een keizersnede zou krijgen, omdat dit niet goed voor moeder en kind zou zijn. Verder heb ik er niet zoveel verstand van, en moet ik nog naar de vk. Dus wacht af wat die er verder over zegt

4. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oh wat ben ik blij voor je zeg!!! Mindfuck hè die testen, maar het is zo het enige wat je in deze weken enige houvast biedt. Ik ben na de Clearblue deze keer gestopt, totaal 4 testen gedaan. Maar voor mij zeggen de testen ook niets meer omdat het voor mij toch onzeker blijft tot een week of 10, vanwege het septum wat ik heb... Liefst wil je gewoon even of in winterslaap of paar weken vooruit kunnen kijken.
    Maar voor nu heel blij voor je!!

5. Whitelinnen

29 okt 2019
    95
    49
    18
    Wauw, wederom een knaller! Blij voor je :)

6. Whitelinnen

29 okt 2019
    95
    49
    18
    Goed voornemen!

Flora85 vindt dit leuk.
  7. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Ah, wat een ontzettend lieve reactie van je! Dankjewel :) Het is precies wat je zegt inderdaad: aan de ene kant een onwijze mindfuck en tegelijkertijd het strohalmpje “controle” waar je je aan vastklampt. En het zegt helemaal geen r**t, dat weet ik zelf ook. Bij m’n missed abortion had ik prachtige knaltesten, maar een vruchtje dat met 5 weken al was gestopt met groeien. Dus ja … Tóch helpt het wel een soort van, dus wat is dan die 16 euro die dat pakje dipsticks kost?! ;)

4 testen, netjes! Maar snap het ook wel, als je echt weet dat het écht niks zegt. Bevalt het je goed, een beetje die soort van “onwetendheid”? Al lijkt het me pittig hoor, jouw situatie. Best lang onduidelijk en soort van zwaard van damocles dat steeds boven je hoofd hangt? Kunnen ze echt niet eerder zien of het niet op een “veilige” plek is ingenesteld?

Noa1987 vindt dit leuk.
  8. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Heel lief! Dankjewel :)

9. Lily1989

Lily1989 Actief lid

11 jan 2021
    199
    218
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd en welkom!

10. Lily1989

Lily1989 Actief lid

11 jan 2021
    199
    218
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd en welkom!

11. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik merk dat ik die 5de en 6de week heel spannend vind, 5+2, 5+5, 6+5 misgegaan en een keer toen alles goed voelde ook bloedverlies op 6+5 gehad en toen mooie echo’s met nadien missed abortion…
    Gyn zegt dat als het hartje klopt er wat meer hoop is, maar dat pas echt zekerheid heb dat het goed blijft gaan als ik het tweede trimester heb gehaald. Maar ja aan andere kant ook 2 ongecompliceerde zwangerschappen gehad met hetzelfde septum… (alleen placenta komt ook niet los erdoor, dus weet al dat ik poliklinisch moet bevallen).
    Dochter is ook bijna jarig, is nu vandaag 2de keer oefenen op school, dus de drukke periode helpt nu ook wel met wat meer afleiding.

12. Lily1989

Lily1989 Actief lid

11 jan 2021
    199
    218
    43
    Vrouw
    Ben ik hier nou de enige die slaapt als een blok? Lees ik ga om 22:00 naar bed en slaap aan een stuk door tot 6:00. En verder ook (nog) niet vermoeid is? :roflmao:
    Enige waar ik momenteel last van heb zijn zeer gevoelige borsten/tepels. De douchestraal is al teveel zeg maar haha.

Noa1987 vindt dit leuk.
  13. Lily1989

Lily1989 Actief lid

11 jan 2021
    199
    218
    43
    Vrouw
    Nog een vraag.
    Hebben jullie het al aangekondigd aan familie?
    Wij gaan het zaterdag aan onze ouders vertellen en op 13-12 na de echo aan de rest van de familie en vrienden d.m.v. een kerstkaart.

Bijgevoegde bestanden:

dburg282, MargotD, Noa1987 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Oh ik ben juist super moe, maar ik slaap ook slecht snachts, ga savonds om 22.00 naar bed en ben meerdere keren wakker en rond half 4 ofzo klaar wakker. Heel bijzonder, ben normaal men bed niet uit te krijgen :roflmao:. Maar stort smiddags wel weer in :p. Ga er maar vanuit dat het goed is en mijn lichaam druk bezig is :roflmao:

En die borsten indd ook, ene dag erger als de andere. Ben benieuwd. Met D ging ik van c naar e voor ik 16 weken was. Nu heb ik al d/e. :roflmao:

15. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Onze dichtstbijzijnde familie wist van ons dat we bezig waren, dus mijn ouders en schoonouders en mijn broer en zussen en 2 beste vriendinnen weten het al. Wilde het leuk vertellen maar toen ik zwanger zag staan kon ik niet wachten tot ik het ze kon vertellen, en dacht ook waarom niet?!

ik kwam bij mijn beste vriendin binnen en toen zei ik, zoiets geks, kijk nou wat ik vond vanmorgen, en toen liet ik deze foto zien :roflmao:.

Bijgevoegde bestanden:

MargotD vindt dit leuk.
  16. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik moet ook zeggen dat mijn cyclus synchroon loopt met mijn vriendinnen, dus ze weten ongeveer wanneer ik weer kan testen :roflmao:

Lily1989 vindt dit leuk.
  17. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Ah ja, dat snap ik … Die data zet je toch als mijlpalen neer voor jezelf he?! Maar kan me ook voorstellen dat je met een ma zelfs na goede echo’s dus ook 1 heel verre mijlpaal nog te behalen hebt? Hoe je kansen liggen mbt dat septum ligt dus niet echt aan wáár in je baarmoeder de zwangerschap zich bevindt?

Fijn dat je wat afleiding hebt en dat er ook in kunt vinden. We ploeteren maar lekker voort ;) Ooit gaat die spannende tijd een keer voorbij, hij stopt nooit voor niets of niemand, dus doet ie nu vast ook niet :thumup:

Noa1987 vindt dit leuk.
  18. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Nou, ik slaap dus wel enorm diep! Dus helemaal alleen ben je niet ;) Wel fijn dat je (nog) zo lekker fit bent zeg! Borsten zijn dan wat minder, maar je moet natuurlijk wel kwaaltjes hebben he?! Haha

19. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Wat een leuke :thumup: Mijn ouders weten het, omdat ik niet kan liegen, haha :roflmao: Ons zoontje ging bij hen logeren en wij naar een feestje. Ik zou rijden. Belt m’n vader: “waarom ga je rijden? Ik breng jullie wel, kun je wat drinken.” “Eh, nee dank je, vind het niet erg” “Maar ik ook niet, waarom zou je zelf rijden dan?!” “Omdat ik zwanger ben” :p:rolleyes:

MargotD en onzekereMama vinden dit leuk.
  20. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Er wordt hard gewerkt, dus vermoeidheid is iig niet gek! Wel irritant dat je om 3:30 al wakker bent zeg. Ga je er dan ook maar uit?

Oeh, dat wordt nieuwe bh’s kopen dan denk ik ;) Ik knal er ook al bijna uit hoor, haha. Voel ze amper (gelukkig), maar gróót dat ze ongemerkt al zijn geworden :roflmao:

Lily1989 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina