Tegen mij is gezegd dat ik een zo’n strak mogelijke (sport)bh moest dragen. En dan dag en nacht. Dat hielp beide keren erg goed.
Ja die tip had ik ook gekregen. Dus dat heb ik ook gedaan. Ook mee gedoucht en geen warme straal erop gedaan. En helaas toch vanochtend wakker geworden met volle borsten. Had het een beetje genegeerd vandaag maar ondertussen verga ik van de pijn…
Nou niet gaan kolven. Lijkt mij overigens. Ik had het toen wel gedaan maar was ook half bv aan het geven, maar dan wordt de stuwing alleen maar erger. Je moet van die koude koolbladeren etc in je beha doen, koelen algemeen
Na mn tweede bevalling had ik ook best veel pijn. Had toen niets in huis om te koelen dus heb toen maandverband nat gemaakt, heel even in de vriezer en daarna in bh gestopt Vond het heerlijk voor de pijn! Maar ze hebben vast betere oplossingen daarvoor te krijgen
Oeh ja! Ik herinner me nu dat ik volgens mij bij m’n dochter als tip kreeg om iets van honing in een zakje te doen en die in de vriezer en dan achter de BH! Misschien dat maar eens proberen. Slabladen heb ik nu niet in huis
Nee toen ik het typte bedacht ik me ook “wie heeft er nou weer koolbladeren in huis “ Maar idd maansverband vriezen, honing, gel, dat soort dingen haha
Wat balen dat het niet gelukt is zeg. Je kan altijd nog even langs gaan toch? Of iets sturen/langs brengen om te bedanken? Wat fijn dat je waardes goed zijn !
Hier langs het ziekenhuis geweest zoals elke dag. CTG was weer goed. Kleine is lekker druk dus ook goed. Geen officiële meting maar ze had buikje even snel gemeten en die lijkt ook gegroeid al vanaf maandag. Bloeddruk was gelukkig lager nu 130/88 Eiwitten hoor ik morgen maar zag dat de uitslag al binnen is online en ik moest onder de 1.5 blijven en heb 1.2 dus hopelijk laag genoeg voor thuis te blijven. Morgen weer langs voor CTG en bloeddruk meten en moet bloedprikken dus nu hopen dat de bloedwaarden ook nog stabiel zijn. Hoop zo dat ik het flink kan rekken nog
Mag ik even klagen..ik kan gewoon echt niet meer. Ik ben zo vreselijk moe elke keer, pijn in m'n onderrug, ik loop enorm te wankelen en zelfs als ik lig ben ik moe. Naar de keuken lopen is al vermoeid. Pff en ondertussen heb ik nog zoveel te doen, moet m'n was nog ophangen..tafel ruimen, kleine douche, zelf douche pfff. Mocht de kleine volgende week met 38 weken komen, hoor je mij echt niet klagen. @Danie1989 je hebt zoogcompressen die kun je invriezen en in je bh stoppen, helpt goed. @Kimmey fijn dat de waardes niet zijn verslechterd, hopelijk blijven ze laag zodat je thuis kan blijven.
Fijn dat het er bij jou ook goed uitziet ! Mijn bloeddruk is normaal 110/65 ongv en nu dus al een week 145/85. Ik moet aankomende week meteen weer terug voor controle, maarja liever dit dan opgenomen worden. Zag dat ik nog een gemiste oproep had van ze (na de uitslag) dus haalde alweer van alles in m’n hoofd, ze zijn nu niet meer te bereiken, maar als het dringend was had de avonddienst me wel gebeld denk ik dan haha. Mischien was ze vergeten te vermelden dat ik echt bedrust moet gaan houden
Zoiezo niet kolven want dan stimuleer je het. Koude compressen er op en het zh heeft ook pilletjes om de bv te stoppen eventueel
Oh dat is wel hoog ook inderdaad. Maar eiwitten enz waren goed toch? Ik was gebeld door de verloskamers om 21.30 en dat telefoontje heb ik gemist. Ik zou toch eventueel bellen hoor. De poli is nu ook dicht dit weekend natuurlijk. Ik ben blij voor nu maar goed het is niet te genezen alleen hopen dag ik stabiel blijf en afwachten wanneer de opname wel nodig is. Dus ik hoop het nog een tijd te rekken thuis en daarna toch wel de 37 weken te halen.
Ja eiwitten en alles wat ze gecheckt hebben in bloed en urine was goed. De gemiste oproep kwam van de poli, en ik was daarvoor gebeld door de arts met de uitslag, dus geen idee wie ik nu moet bellen en waarover het ging. Hier idd ook poli dicht tm maandag. Daarom dacht ik, mocht het nog iets dringends zijn dan bellen ze me nog wel Kans dat het bij mij nog fout gaat is aanwezig hoor, ik moet nu echt gaan rusten. Als me onderdruk omhoog gegaan is vd week grote kans dat ze me alsnog opnemen natuurlijk. nu ik weet dat onze baby niet echt licht is (2800gr) moet ik zeggen dat ik het helemaal prima vind als ze vd week komt… Ik kan niet meer, ben helemaal op
Ik hoop dat het meevalt en dat ik de enigste in de groep blijf. En anders toch gewoon bellen hoor. Als het goed is heb je een nummer van het ziekenhuis wat je kan bellen buiten de poli uren tenminste ik wel. Ik moet gewoon poli doordeweeks bellen tussen 9-16.30 daarbuiten de verloskamers als er iets aan de hand is
Natuurlijk mag je klagen. Het ís ook vermoeiend. Ik ben zó benauwd! Ben uitgeput bij het minste geringste. M’n oma van 83 is letterlijk veel fitter dan ik.
Ja klopt ik heb 2 Spoednummers van het zh. Het was meer dat ik me afvroeg waarom ze mij nu weer gebeld hadden haha. Ik ben na het eten naar bed gegaan, alleen volgens mij snapt manlief niet helemaal de ernst ofzo.. pas als ik opgenomen ben snapt hij dat volgens mij.. Wat is dat toch met mannen? Hij zei, ga je nu al naar bed??! pff.. ik ben ook altijd zo hard voor mezelf. Mischien moet ik dit weekend maar weer eens tranen laten zien dan snapt hij het pas volgens mij..
Ben ook heel erg moee en als ik dus wat doe zo n pijn aan me voeten en benen..gewicht van haar wordt natuurlijk meer heb dit eeerder niet gehad.. Manlief was vandaag niet lekker, afgelopen dinsdag contact gehad met iemand die gisteren positief is getest.. Dus hij heeft net een zelftest gedaan en die was heeel licht positief. Maar ik neem aan dat dit wel gewoon corona is toch? We gaan morgen beide bij de GGD testen..
Oh wist ik niet heb beide neusgaten alleen gedaan Begin er nou wel bang voor te worden pfff. Afstand houden in 1 huis is ook niet altijd makkelijk qua dingen aanraken enzo. Proberen het wel maar geen idee of dat genoeg zal zijn dan..
Nee als je man het heeft dan jij ook.. althans dat is vaak zo.. scheelt weer dat je dan geen afstand hoeft te houden haha. hopen dat jullie niet erg ziek ervan worden