Jah idd zal het vast ook krijgen haha we proberen nu wel met afstand maja blijft lastig.. heb zelf nog geen klachten.. en hij zelfde klachten als griep Jah lets hope haha Maar wat jammer dat je vriend je niet begrijpt.. denkt hij dat het niks voorstelt? Soms is dat met mannen.. nemen het niet serieus
Enig idee wanneer je dan positief zou moeten testen? Mijn man heeft gisterochtend positief getest dus dik 40 uur geleden nu, maar ik heb nog steeds geen klachten? Heb ook nog niet getest trouwens, omdat ik geen klachten heb.
Ja dat kan dan weer 5 dagen later zijn dan zijn positieve test. Mijn vriend had het zelfs 7 dagen later toen in dec terwijl ik echt belachelijk veel klachten had en wij niet aan apart leven gedaan hebben. maar mijn schoonzus heeft het laatst ook niet gekregen terwijl man positief was , en die heeft ook absoluut geen afstand gehouden etc. Dus wie weet ontspringen jullie de dans @Sara190 ja ik heb geen idee hoe dat werkt bij mannen. Volgens mij is het bij hun het 1 of het ander. Dus O je uitslagen zijn goed, niks aan de hand dus. Er is geen middenweg ofzo? Hij snapt ook niet dat ik overal troep en stof zie enz haha, mannenlogica Dat was het eerste wat ik zei vanmiddag, ik kan niet opgenomen worden hoor moet nog zoveel schoonmaken thuis hahaha
Nouja. Idd ga maar even goed huilen.. mannen zijn raar soms. Al heeft die van mij me nu net naar bed gestuurd omdat ik werkelijk zo wit als sneeuw ben en uitgeput. ik had vandaag weer poetsdrang, zoals iedere dag deze week. wat is dat toch opeens?! Ik kan me zelf gewoon niet beheersen. Terwijl ik moe ben en harde buiken heb. Ik heb er gewoon spierpijn van. Lichaam is het niet meer gewend. maar vervolgens gaat dus alles mis, flikker ik de laatste treden vd trap op me billen (gelukkig wel wat extra vetjes nu) valt er daarna een bord stuk op de grond, scheurt de vuilniszak van het groen met alle smeuri over de grond, is de stofzuiger ook nog eens stuk opeens en valt dat klepje van de dyson open over hele de vloer. Toen heb ik even een potje staan janken en me vader gebeld of die met hun stofzuiger kon komen
Hahaha O wat erg zeg. Ik ben er net uitgegaan en heb mijn wimpers en wenkbrauwen geverfd en spraytan op m’n gezicht / decolleté gedaan , echt snap jij het nog Slaat echt nergens op dit hahahaha Ik kan mezelf dus ook niet beheersen terwijl ik net een spook ben, alles doet zeer en moe idd pff haha
Kan wel ff duren idd… drie vriendinnen van me hebben het nu en die testte pas na 2-3 dagen MET klachten positief. Hun partners waren al paar dagen daarvoor positief. Echt een raar virus hoor.
Hahahahha ik ben vorige week ook naar de kapster gegaan, wenkbrauwen geverfd, nagels laten doen, nieuwe make up gekocht bij douglas voor honderden euros wat ik echt nooit normaal doe. En maak me nu opeens iedere dag perfect op terwijl ik er 10 weken bij heb gelopen als een zwerver. Geen id waarom.
Ja nagels en voeten staan ook nog op mijn lijstje Normaal geef ik daar dus echt niks om he haha, Ik ben verder wel een tuttebel normaal gesproken maar kan ook net zo goed weken in joggingpak vertoeven haha. Maar dat van net sloeg echt nergens op, waarom ga ik me bed ervoor uit. Lig er nu weer mooi bruin in
Hahaha nou idd. Tanrevel, wel een aanrader haha Ben benieuwd wat voor gekke capriolen ik morgen weer uithaal
Hahahaha zo grappig jullie reacties hahahah Oh god laatst ging ik me teennagels lakken wejooo wat een werk was dat hahaha kreeg geen lucht en denk de kleine ook niet hahahah
Ik deed in bad een poging tot vijlen , voetjes glad maken. Ik kan er gewoon niet meer bij hoor, kreeg idd ook geen lucht. na maar besloten dat ik naar een pedicure moet haha
Lekker dan Schoonmoeder is ook positief getest pff en ze geloofde mij maar niet en ze gaat gwn mee naar huis onmogelijk ik weet zeker dat ik het ook krijg
Verder niet meer getest wel vanmorgen via GGD laten testen.. hij was vannacht behoorlijk ziek.. koorts en heel veel spierpijn
Dat zat er dik in, best vervelend dat ze niet naar je luisterde terwijl jij degene bent die een groot risico loopt met je baby. Wat vervelend dat je schoonmoeder jou ook (on)bewust in 'gevaar' heeft gebracht. Ik bedoel het is toch een risico. Hopelijk krijg je er niet zoveel last van als je besmet raakt. Ik ook nog geen klachten, zoontje heeft nu ook koorts dus ook hij heeft corona.
Ja vind het zo raar niemand beseft hier wat voor risico het mee brengt voor mij. Moet ik nou hele dag met mondkapje lopen en op alles gaan letten pff Ja ik las dat koorts gevaarlijk kan zijn? Dat je dan wordt opgenomen omdat het weeen kan opwekken? Klopt dat?