Ja daar ben ik ook een beetje bang voor dat het veranderd. Dat had ik dus bij dochtertje destijds ook. De 22e vind ik ook een mooie datum maar dan zou ik overtijd lopen laten we dat maar niet doen haha. vandaag zou perfect zijn alleen mijn bloeddruk is weer keurig laag en ik kan weer normaal plassen dus er gebeurt weinig denk vandaag
Oh lijkt me vreselijk. Je stelt je helemaal in op die ene datum. Vandaag was met de datum ook leuk geweest
Klopt, alleen het werd toen een dagje eerder en dat vond ik niet erg haha. Vervolgens lag ik daar dus al de hele dag te wachten want er kwamen spoedjes tussen en werd ik pas om 18u geholpen, vreselijk! Had niks meer gegeten sinds die dag ervoor dus lag daar aan een glucose infuus omdat ik helemaal niet goed werd, was het ook nog eens 30 graden buiten
Oh jeetje das ook geen pretje zeg! Hopelijk dit keer gewoon op de 15e, zoals gepland! Vind het zo bizar dat we nu allemaal over de bevalling praten. Komt voor ons allemaal zo dichtbij nu. Echt spannend!
Meiden ik schrok net even. Ik heb last van licht bloedverlies , ziet eruit als je bijna ongesteld wordt zeg die donkere afscheiding (sorry voor details) Mijn bloeddruk is ook ineens gedaald naar 120/70 (keurig) Zijn dit tekenen dat de bevalling er echt aan gaat komen? Harde buiken en krampen zijn hier al ruim een week aanwezig. Wie herkent dit ? * ik maak me geen zorgen hoor mits het bloedverlies erg is uiteraard en helderrood, maar dat is nog niet aan de orde
Ik zou bij bloedverlies altijd de verloskamer/gynaecoloog contacteren. Waarschijnlijk doen ze wat onderzoeken om te kijken waar het vandaan komt. Longetjes zijn pas rijp bij 37 a 38 weken zei mijn gynaecoloog.
Ohhh spannend! Ik heb er geen ervaring mee maar icm krampen voor de 37ste week moet ik dan idd ook bellen.
Ja alleen ik heb nu totaal geen krampen haha. Vanacht wel gehad maar nu echt niks, en ze is lekker druk aan het bewegen. Mocht er nu iets doorzetten dan bel ik wel even. Mischien is het de slijmprop bedenk ik me net
Ja dat vermoed ik. Heb even gegoogeld hoe dat eruit moet zien maar dat is ook bij ieder ander weer anders. nou ja ik hou het maar in de gaten *dit namelijk niet gehad bij eerste kindje
Ik heb ook donker bloedverlies gehad paar dagen voor de bevalling. Begon donderdags met een slijmprop met wat bloed en daarna steeds kleine beetje bruin bloedverlies. Dus het zou wel een teken kunnen zijn.
Ik ben even naar bed gegaan en in slaap gevallen. Helemaal doorweekt van het zweet wakker geschrokken en weer wat lichte krampjes, maar niks ergers dan wat ik al een tijd (paar weken) voel. Het rommelt gewoon wel maarja dat werd vrijdag best wel afgekraakt door de gyno, die vind dat gewoon bij het termijn horen. Ik moest natuurlijk ook non stop maar het toilet, plus die hoge bloeddruk. Dat is beide weer voorbij, zo apart haha.
Dat is best wel apart idd! Nou ik heb al een datum…. 23 maart! Helaas was een dag eerder niet mogelijk. Baal ik stiekem toch wel een beetje van
23/3 is ook een mooie datum! Wie weet kondigt hij zich eerder aan Ik ben benieuwd bij mij. Mijn huis is nog een bende moet de grote schoonmaak nog houden haha, dus ze kan echt niet komen deze week hoor
Ja is ook mooi. Zo belangrijk is het ook allemaal hier. Pff nu een grote schoonmaak. Das zwaar! Krijg je wel hulp daarbij?
In mijn ogen de grote schoonmaak De nesteldrang onzinnige klusjes , laadjes schoonmaken , kasten opruimen , ramen zemen , dat zeg maar haha Nee geen hulp, man doet sws niks van dit alles dus als de kleine nog even op zich laat wachten doe ik gewoon iedere dag wat
Zo doe ik het hier ook, elke dag een beetje. M’n kastjes en lades zijn allemaal al pico bello in orde. Heerlijk