@Ritoy, succes morgen!! Of veel plezier en geniet ervan? Wat zeg je nou tegen iemand die een keizersnede krijgt haha succes met de keizersnede en geniet van de eerste ontmoeting met je kindjes Ik ga aan je denken hoor Thijmen krijgt morgen z’n eerste bloedtransfusie buiten de baarmoeder Volgens de cijfertjes heeft hij deze nog niet nodig want hij zit net boven de grens met z’n hb, maar hij slaapt 24/7 terwijl z’n broertjes tijdens alle voedingen goed wakker is. Proberen zelfstandig adem te halen kost teveel energie en flesje drinken gaat slapend helemaal niet. Dus na overleg met de neonatologie toch alvast een bloedtransfusie om hem hopelijk een extra boost te kunnen geven.
@Ritoy veel succes morgen! Hopelijk wordt dit een mooie bevalervaring voor je Kijk niet in de lamp boven je wil ik je meegeven als tip haha hij spiegelt namelijk en ik neem aan dat je niet alles wilt zien hopelijk verloopt alles vlot en kan je snel je kindjes ontmoeten!! @Danie1989 hopelijk verloopt het voor je zoontje allemaal goed morgen en geeft het hem echt een boost des te sneller kunnen jullie straks als gezin van 5 naar huis
Heel veel succes @Ritoy hopelojk kan je nog wat slapen vannacht ondanks de spanning! Morgen gewoon 2 baby’s in je armen
Bedankt allemaal! Zal morgen nog wel een laatste buikfoto plaatsen denk ik voor het zover is. @Danie1989 succes voor Thijmen met zijn bloedtransfusie
@Ritoy heel veel succes en plezier morgen! Hopelijk kun je vannacht nog een beetje slapen. Kan me voorstellen dat je toch wel gespannen bent voor morgen. Maar je gaat ze morgen dan ein-de-lijk ontmoeten!!!! Geniet!!
Je hebt groot gelijk Ik heb ook bijna alles gezien alleen was ff niet voorbereid destijds haha De verpleegkundige maakt prachtige foto’s / videomateriaal met je camera dus dat is echt heel erg fijn En het gaat heeeeeeeel snel Geniet er van en hopelijk pak je nog een paar uurtjes slaap vanacht!
@Ritoy eindelijk is het dan zover. Maanden keek je uit naar dit moment en het kon niet snel genoeg gaan met al je kwaaltjes. Heel heel veel succes morgen, hopelijk morgen 2 kleine gezonde babytjes in je armen. @Danie1989 succes morgen met de transfusie. Hopelijk knapt je mannetje snel op.
@Ritoy heel veel succes morgen! Wat leuk ook dat je ze eindelijk kan ontmoeten! En knap dat ook jij deze tweelingzwangerschap zo lang kon uitdragen!
Nou daar ben ik ook nogsteeds verbaasd over Had echt niet verwacht ook echt tot aan deze datum te komen dus ik ben allang blij dat ze dr niet uit zichzelf zijn uitgevallen
Succes en heel veel plezier @Ritoy. Eindelijk kan je ze ontmoeten! Geniet ervan Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
Ik lig weer aan het ctg ivm harde buiken en minder leven.. ik ben er inmiddels zo enorm klaar mee, ik heb haar afgelopen dagen weer nauwelijks gevoeld. @Danie1989 hoe vaak gebeurde het met jou jongens dat hun hartslag omlaag ging tijdens een wee/ harde buik? Net twee keer dat haar hartslag van 170 naar 100-110 ging tijdens een flinke harde buik van mij (70-80). Moet daarom nu een extra half uur aan de ctg. Ik heb het gevoel dat ze me zo weer naar huis sturen met “bel maar weer als je je zorgen maakt” terwijl ik eigenlijk wel toe ben aan structureel ctg eens per zoveel dagen, want die onzekerheid trek ik niet zo.
Ik weet niet of ik harde buiken gemist heb, maar ik weet dat het in 45 minuten 3x naar 100 ging en dat waren sowieso dipjes in de hartslag van Thijmen. En de minder harde buiken werd ook wel iets op gereageerd en dat waren er best wel een aantal. Maar niet tot 80 hoor dat waren harde buiken tot 50-60.
Ligt het mischien ook een beetje aan deze week dat je minder voelt? Ik heb namelijk hetzelfde. Ze reageert wel maar gisteravond/ vannacht nauwelijks, heb ook geen oog dichtgedaan. vervolgens werd ik vanmorgen weer wakker gemaakt van haar geschuif. Mvr die pretecho maakte vh weekend vertelde me dat ze nu in een termijn zitten dat als ze slapen, ze ook echt heel diep slapen. Wellicht hebben we daarmee te maken? ik wordt overigens ook gek van die harde buiken / voorweeen pff. Begin het zooooo zat te worden.
Ja geen idee? Ik merk idd wel dat ze langer slaapt nu. En soms ook langer wakker is. Ze hadden er eigenlijk geen verklaring voor. Ik voelde haar gister rond 13:00 mega druk bewegen 2 uur lang ongeveer. Daarna paar uur niet maar dat is logisch. Om zes uur een paar lichte schuifjes en daarna hele avond niet meer, en snachts ook niet.. en dat heb ik behalve in Ede nog nooit gehad. dus daarom maar weer gebeld. Dat haar hartslag dipt is niet de bedoeling dus ze zeiden dat ik m’n harde buiken in de gaten moet houden, maarja die heb ik toch al wekenlang dus wat moet ik dan in de gaten houden….
@Flowertje27 wordt jij ingeleid vanwege je klachten of laten ze je nu gewoon aanmodderen met je harde buiken? Hier zojuist positief getest vanwege keelklachten, gelukkig geen koorts. Nu maar hopen dat ik er snel vanaf ben en niet opeens moet bevallen komende dagen. #nietfijnmetdittermijn#
Ik hoop dat als t zo doorgaat ze me wel willen inleiden volgende week want ik trek dit echt niet langer als ze ook zo weinig blijft bewegen. Of ik moet iedere dag aan de ctg hangen maar daar heb ik zelf ook weinig zin in. oh wat balen zeg van je positieve test. Heeft nog best lang geduurd hè? Wanneer is je man positief getest? Hopelijk blijft het alleen bij een zere keel!
Ik snap dat je daar echt super ongerust van wordt! Als ik haar vanmorgen niet gevoeld had (werd er zelfs wakker van) was ik ook meteen naar het zh gegaan. Maar ik mag toch hopen dat ze jou gaan inleiden idd vanaf week 37/38, dit is toch geen doen zo? Ik heb morgen weer een afspraak bij de gyno. Net bloeddruk gecheckt en me onderdruk is weer gestegen naar 80, opzich niet heel hoog natuurlijk maar ik loop wel te kwakkelen hoor pffff..
Ja precies normaal word ik er ook wakker van.. maar gewoon niks. Heb maar nauwelijks geslapen omdat ik me zorgen maakte. Ik hoop ook echt dat ze me willen inleiden… ik wil in ieder geval iedere dag een ctg als het zo blijft. Ze is ook nog eens een sterrenkijker dus dat is top Wat gek van je bloeddruk, 80 is wel weer aan de hoge kant idd