Ja echt goed van jou, je bent al zover. Dat persen kan jij makkelijk. Heel veel vrouwen laten tijdens de bevalling van alles lopen hoor, dus is niks raars. Nu ik jou zo chill zie reageren, ga ik ook zekeerrr als het even kan een ruggenprik vragen haha.
Ik had als ik natuurlijk mocht bevallen sws ook een ruggenprik genomen. @Sara190 En het is normaal dat je alles onder kakt hoor Niet overna denken joh, ze verschonen dat matje en klaar haha. Je kan er toch niks aan doen en je mag je bed ook niet uit dus scheit hahaha
Bloeddruk was nu goed en de rest ook dus mocht weer naar huis. De baby zit nu met gewicht op p65 maar met buikje op p93. Geen reden om hem eerder te halen, want het zegt verder niks over de rijpheid van de baby. Alleen was het plan om vaginaal te proberen mocht hij zich eerder melden, en hij goed zou liggen. De gyn durft dat deze week nog aan en misschien volgende week ook nog, maar over 2 weken niet meer, dan is de kans te groot dat hij niet past. Met 39 weken zal hij zo’n 3800-3900 gram wegen.
Haha met een beetje geluk voel je de persweeen ook niet! Ik had de ruggenprik ook bij m’n dochter met een natuurlijke bevalling en zelfs met weeenopwekkers bleef de ruggenprik werken. Na anderhalf uur moest ik toch maar persen en dat kan ook wel zonder dat je weeen voelt Heerlijke bevalling was dat
Oh spannend want hij ligt nu goed toch? Waarom zou 3800-3900 gram niet passen eigenlijk? Heb je smalle bekken?
Hij lag nu voor het eerst goed! Maar de gyn zei, ik vertrouw deze baby voor geen meter dat hij nu goed ligt zegt helemaal niets. Smalle bekken zegt de bekken fysio. Maar omdat ik zelf maar 1.53 ben, is de kans gewoon groot dat de schouders niet gaan passen.
Ik had dat ook bij mijn dochtertje. De gyno zei toen dat ze het niet aanraadde om een stuitbevalling te doen ivm smalle bekken. Niet dat ik daar ook maar 1 sec overna gedacht heb hoor Stuit betekend hier sws keizersnede haha *ik ben trouwens niet zo klein hoor, 1.73
Nou hopen dat hij zich dan zsm uit zichzelf meld Lijkt me toch een stuk fijner een natuurlijke bevalling. Ik geloof echt niet dat mijn baby zich nog eerder meld dan de geplande datum haha. Weken, wat zeg ik maanden, was ik ervan overtuigd, nu absoluut niet meer. Haha
Thanks meiden Ja dat gepoep is egt akward me man vond het egt niet fijn hahahaha ik zei oke bij de volgende persing ga maar in de hal staan ik heb nou geen pijn dus dit lukt wel Had net 9cm en egt een dun randje nog.. moest 2x persen was niet voldoende ze zei we proberen het zo nog een keer geen haast. Ik zei al heb geen energieee ze zei nee dat heb je je doet het heel goed. Moet nu weer op me rechter zij liggenben als ik die druk voel moet ik van aggteren beetje persen.. Ik zit hele tijd te sprayen met deo hahahhah vind zo akward haha maja beter dit dan die onhoudbare pijn Gelukkig niet meer aan die wee opwekkers.. het breken van de vliezen was dus eig voldoende want na die 3 uur zat ik al op 8cm vandaar die vreselijke pijn ook pff Nou maar hopen dat het zo lukt met het persen. Voel me gewoon zo zwak en uitgeput
O wat spannend zeg! Ze is er gewoon over Max 2 uurtjes hè Haha ja mannen vinden een bevalling hels maar die moeten niet zeuren hoor, wij moeten alles doen!
Je bent er bijna super goed van je en tuurlijk kan je nog wel want het resultaat is je meisje straks vasthouden! Geniet van dat moment❤️
Fijn dat de bloeddruk nu goed was! Blijft wel spannend met een eigenwijze baby en een buikje rond p93. Moet je binnenkort nog terug voor controle?
maag! Komt echt goed! Vertrouw op jezelf. Dat gehuil komt vast snel en dan kan je er lekker vasthouden
Behoorlijk spannend idd. Maandag weer controle. Blijf m’n bloeddruk thuis gewoon voor de zekerheid in de gaten houden.
Het is jullie topic en via een vervelende zoekvraag kwam ik hierop terecht. Mijn zwangerschap trucs om het toilet te zoeken laten me nu in de steek. Eigenlijk heb ik de gehele zwangerschap wel verstopt gezeten en de nodige middeltjes en tijd op het toilet doorgebracht. Aan het einde vaker moet is zeker ruimte gebrek in je buik, ik moest soms wel 3x op 1 dag maar elke keer een paar harde keutels. Nooit even dat moment dat je goed leeg was als je geweest was. Kwam de bevalling er bij mij aan nee, ik lag met net 2 cm ontsluiting aan het infuus met een catheter in omdat het echt niet meer ging met het vocht en mijn bloeddruk, waarop ik stilletjes vroeg "moet ik niet eerst voor de grote boodschap naar het toilet voor ik kan gaan bevallen" In 1ste instantie was het antwoord zelfs nee hoor, dat komt er wel uit tijdens de bevalling. Nog een keertje doorvragen "maar het is echt .... dagen geleden dat ik goed geweest bent" Werd er even gevoeld en kreeg ik de mededeling "ja mevrouw deze steen moet er eerst uit" Daar wat voor gekregen en ik mocht niet naar het toilet, heb het op de po gedaan en het was erger dan de bevalling.
Ok.. alleen ik heb nooit verstopt gezeten hoor, integendeel zelfs. Mijn stofwisseling is belachelijk snel haha. @Sara190 ik voel die spanning met je mee haha, zit de hele tijd te checken of ze er al is @Palmpje ik had dat ook met mijn bloeddruk afgelopen 2 weken, als ze m checkte was hij veelste hoog. Als ze me met rust lieten en tegelijk lag ik aan de ctg was hij een half uur lang keurig. ik checkte m idd ook thuis. Inmiddels weet ik dat de duizelingen van mijn lage hb kwamen