Ben ik met je eens! Bij mij lukte het aanleggen ook niet bij m’n dochter. Ook twee weken geprobeerd en ondertussen elke rond als het niet lukte gekolfd en gevoed. Was na twee weken helemaal kapot. Toen overgegaan op flesvoeding en dat was voor ons allebei beter. Nu bij de tweeling wilde ik het toch opnieuw proberen totdat ze met een spoedkeizersnede gehaald waren en ik er behoorlijk ziek van was. Heb meteen besloten dat ik m’n portie wel weer gehad had en dat ik toch geen borstvoeding wilde proberen. Ze groeien goed en dat is op z’n minst net zo belangrijk
Ja een blije mama is een blije baby hoor. Ik had het misschien geprobeerd als ik een natuurlijke bevalling zou hebben, Maar nu het weer een kz wordt nope, mijn eigen herstel is straks al zwaar genoeg. Ga het mezelf gewoon echt niet nog een keer aandoen al die onzekerheid enz. Ik kolfde idd ook alles, leek wel een koe. Heb dat apparaat dan ook ritueel verbrand en mezelf voorgenomen never nooit meer te doen
Ah ja voel je vooral niet schuldig hoor, het was al in deze eerder ter sprake gekomen. Borstvoeding is gewoon zwaaaarrr en vaak hapt de baby niet aan, of komt de productie niet op gang. Heel veel vrouwen hebben dit probleem. Ik ben daar ook 1 van, uiteindelijk 3 dagen bv gegeven en overgegaan op kunstvoeding. Dat de baby afvalt is helaas ook heel normaal de eerste paar dagen. Je kindje is net geboren, geef het de tijd. ❤
♡ Uitgerekende datum ♡11 maart: ♡♡Danie1989 - 32 jaar - T+J Geboren 12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy - 33 jaar - 4e & 5e kindje ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Geboren ♡ 14 februari Danie1989 - ♡♡ - 36+3 ♡ Afspraken ♡10 maart MAF126 - afspraak anesthesist & laatste echo 18 maart MAF126 - gentle sectio Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90
Ahw thanks meiden Jullie berichten doen me goed. Ja ik zet er alles op alles, lijd pijn en is zwaar vermoeiend ook met dit herstel. maar ik ga wel vanaf nu dus als ze niet aan hapt dan ook flesje geven. Vannacht was zoo zieligggg ze sabbelde aan alles arme kind had zo n honger Net ook rechter borst gaat sinds vandaag beter. Linker borst pakt ze nog steeds niet goed maar daar is me tepel ook erg vlak. Na die 2x rechterborst had ze nog honger. Flesje gemaakf 20ml ze dronk het meteeeeen leeeeeeg en weg was ze in haar slaap. Ik laat haar echt niet meer honger lijdden ik doe me best en ga het blijven proberen en dan zien we het wel
Ik denk de meest recente lijst weer naar voren gehaald te hebben! @Ritoy @Kimmey en @Sara190 mogen hun baby’s toevoegen zodra zij eraan toe zijn.
♡ Uitgerekende datum ♡11 maart: ♡♡Danie1989 - 32 jaar - T+J Geboren 12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy - 33 jaar - 4e & 5e kindje ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Geboren ♡ 14 februari Danie1989 - ♡♡ - 36+3 07 maart Sara190 - 38+6 ♡ Afspraken ♡10 maart MAF126 - afspraak anesthesist & laatste echo 18 maart MAF126 - gentle sectio Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90
Klinkt heel verstandig! Kijk wat lukt en waar jij je goed bij voelt. Wil je blijven proberen, prima. Dat staat je helemaal vrij. Vind je het goed geweest, ook helemaal goed. Je doet je best en alleen dat is al heel mooi!
Het moeilijk aanhappen kan ook komen door het lipbandje of tongriempje. Daar kan de vk naar kijken voor je. En de platte tepel kun je eventueel opvangen met een tepelhoedje. De pijnlijke tepel extra dik insmeren met purelan en dan is hij voor de volgende voeding alweer een stuk hersteld. Je kan het
♡ Uitgerekende datum ♡12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Geboren ♡ 14 februari Danie1989 - ♡♡ - 36+3 23 Februari Ritoy - ♡♡ - 37+1 07 maart Sara190 - 38+6 ♡ Afspraken ♡10 maart MAF126 - afspraak anesthesist & laatste echo 18 maart MAF126 - gentle sectio Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90
Bij mij kwam die borstvoeding niet op gang bij eerste zoontje. Na een half uur afkolven alleen wat bloed in het flesje. Ik ben toen zo beginnen huilen, dat ik er onmiddellijk mee gestopt ben na 2 dagen. Korneel viel alleen maar af en had zo'n honger. Hij dronk wel 10 flesjes per dag bij. Allemaal leeg. Daar voelde ik me beter bij. Nu ga ik alleen het colostrum maar geven. Daarna meteen flesjes.
Ja ik wil dat ook vind het zo zielig voor haar elke keer dat aanleggen en hoe moeilijkkk zij het heeft om aaan te happen me hart breekt gewoon ik heb schijt aan me eigen pijn als zij het maar pakt en dan ben ik zo blijjj ale het een x lukt.. net ook ze werd maar niet wakker om borst te pakken, ze was zoo moeee maar wel honger na 3 uur natuurlijk en dan moet je haar dwingen om die tepel goed in haar mondje te krijgen pfff its killing me en flesje heeft ze zo in haar monddd Dacht dat alle zware gedeelte voorbij waren.. kan er nog niet van genieten als ik eerlijk ben
Mijn tip, stop ermee Je hebt je best gedaan. Geef lekker een flesje. En pak daarmee ook je eigen rust
Hi dames, de ballon is er paar uur geleden uitgevallen en sindsdien beginnende weeen. Heb nu 3cm. Mag nog even terug naar huis om ze daar op te vangen en zodra ze vaker komen en nog intenser moet ik terug komen. En anders breken ze me vliezen om 7 uur morgen ochtend en krijg ik evt weeopwekkers. Ik vind het nu al behoorlijk heftig dus heb eigenlijk goede hoop dat me lichaam het zelf doorzet!
♡ Uitgerekende datum ♡12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Geboren ♡ 14 februari Danie1989 - ♡♡ - 36+3 23 Februari Ritoy - ♡♡ - 37+1 3 Maart 2022 Kimmey - ♡ - 36+2 07 maart Sara190 - 38+6 ♡ Afspraken ♡10 maart MAF126 - afspraak anesthesist & laatste echo 18 maart MAF126 - gentle sectio Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90
Voel je absoluut niet schuldig om te stoppen met borstvoeding. Ze proberen dat in het ziekenhuis enorm te stimuleren, maar in mijn omgeving ken ik bijna niemand waarbij dit echt goed lukte. Het is niet niks, je kind zo'n honger zien hebben. Je bent helemaal op en alleen maar ongelukkiger. Wat is er mis met NAN of Nutrilon? Niets hoor. Het belangrijkste is dat jij je goed voelt en jullie kleine meisje ook vlot haar papjes kan krijgen en tevreden zonder honger kan slapen. 2 gelukkige mensen en wat meer tijd voor andere dingen die belangrijk zijn. Genieten van je gezinnetje bijvoorbeeld! En...als je stopt met BV, enkele dagen nadien heb je enorme stuwing. Koelzakjes tegen je borsten houden, kan soms even deugd doen. Paar dagen doorbijten en je bent er vanaf.
Ik ben ingeleid bij eerste zoontje, dus heb toen geen tekenen gehad van een naderende bevalling. Wat zijn zo de dingen die een bevalling zouden kunnen aankondigen? Ik heb in de avond de laatste dagen altijd wat buikpijn. Een beetje zwaar gevoel onderin mijn buik, zoals bij een menstruatie die op komst is ofzo. Overdag is er dan niks meer aan de hand. Ik heb ook enorme honger!!!!!
Mijn zoontje kwam spontaan, ik had iet echt tekenen. Op vrijdagochtend rond 06:00 voelde ik iets knappen, ik wist niet wat het was en opeens voelde ik ongeveer 5 minuten na dat geknapt een gevoel dat ik niet eerder kende. Ik wist direct dit is een wee. Het gevoel kwam en ging. Ik stond op en ging naar de wc en daar merkte ik dat m'n vliezen waren gebroken. Water straalde eruit, daarna kwamen de weeën wat regelmatiger. Dus honger herken ik niet van een naderende bevalling. Wel lees ik vaak dat de bevalling of de weeën in de nacht meestal beginnen. Menstruatiepijn zoals jij omschrijft, lees ik ook vaak, dan begint het al te rommelen, soms trekt het weer weg, maar als je dat aan het einde van ne zwangerschap hebt, duurt het vaak ook niet meer lang voordat de bevalling begint. Het blijft spannend!