Jeetje klinkt echt heftig, gelukkig heb je er naderdien geen last meer van gehad tijdens de andere bevallingen.
Mijn 2e ging heel smooth hoor! Begon met breken van de vliezen, paar minuten later de eerste wee wat langzaam opbouwde. Toen kwam de vk checken en bleek ik al volledige ontsluiting te hebben, 2x persen en hij was dr en de placenta kwam ook vlak daarna. Die bevalling was echt perfect
De echo heb ik al gehad. Meisje weegt 1310 gram, jongen 1395 gram. Meisje in stuit, jongen in dwarsligging over haar heen. Heb wel al aangegeven dat ik die mega paniekaanval had eergister dus dan heeft hij nog even tijd om dat in te laten zinken voor het gesprek vanmiddag.. nu wachten tot half 5 voor ik weer terug kan
Ze liggen wel bijzonder haha misschien kan ze nou ook niet terug in hoofdligging omdat haar broertje over haar heen ligt. Mooie gewichten ook! Hopelijk heeft je verhaal geholpen en heb je vanmiddag een positief gesprek! Ga ik wel vanuit na jouw verhaal van van de week.
Ik hoop het zo joh! Zeker nu ze in een onmogelijke natuurlijke bevalling positie liggen. Heb dr echt een goed gevoel over dat ze de keizersnede eindelijk gaan toezeggen
Het lijkt er wel op ja maar hij zei ook dat het buikje vaak wat dikker gemeten wordt als ze in stuit liggen dus voor nu zit ze goed. Over 4 weken pas weer een groeiecho
Wat een hoop Posts zeg: Ik moet eerlijk bekennen dat ik de helft waarschijnlijk al vergeten ben dat gebeurd hier namelijk aan de lopende band mijn vorige zwangerschap is uitgelopen op een spoed keizersnede dus ik heb geen idee van een normale bevalling. Ik twijfel wel wat ik nu zou willen eigenlijk. Al zal het nu ook afwachten zijn hoe ons meisje het gaat doen met groei enz. Gisteren de doppler gehad om te kijken of de navelstreng goed werkt zo ver ze dat kunnen zien natuurlijk en of vruchtwater nog goed was en niet minder was. Dit was dus omdat ons meisje op de aller onderste lijn zit en haar buikje net eronder. Morgen naar de internist en de diabetes verpleegkundige dus hou mijn hart vast Vandaag belde ze van de kraamzorg om een afspraak voor de intake te doen maar ik had de tijd en hun ook dus gelijk gedaan inplaats van plannen. Nu bleek dus dat ik een verloskundige nodig heb ondanks dat ik volledig medisch ben al vanaf het aller eerste begin door zoontje dus dat moet ik nu gaan regelen nog. Verder hier een rustige fijne kerst gehad. Mijn broertje was voor paar dagen op bezoek vandaar dat ik niet actief was. Ik zal nu weer meer aanwezig zo vergeet ik ook niks als ik weer gelezen heb haha
♡ Uitgerekende datum ♡ 11 maart: ♡♡Danie1989 - 32 jaar - 2e & 3e kindje 12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy - 33 jaar - 4e & 5e kindje ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ 29 december Ritoy - Groeiecho #3 ochtend + controle & bespreking bevalling middag 30 december Kimmey - Internist en Verpleegkundige Sara190- controle vk in zh (1e groeiecho) 4 januari Girl34 - controle vk 6 januari Kimmey - Diëtiste 6 januari Kimmey - Groeiecho 2 10 januari Ritoy - controle 13 januari MAF126 - controle vk & groeiecho 18 januari Palmpje - kennismaking gynaecoloog 21 januari Girl34 - echo zh placenta controle 24 januari Palmpje - controle vk en 2e groeiecho 27 januari Kimmey - 3D Echo 27 januari Kimmey - Bevallingsgesprek en Echo 28 januari LenaMill - controle bij gynaecoloog 7 februari MAF126 - controle vk & bespreken bevalplan Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90[/QUOTE][/QUOTE]
Succes morgen! Ik moet ook naar de diabetes verpleegkundige voor me suikers.. Kies jij voor tablt of insuline? Er schijnt een onderzoek te lopen en dan wordt je geloot voor evt tabletten te krijgen ipv insuline
Ik dacht dat bij een zwangerschapsdiabetes de kindjes altijd te zwaar en groot zijn. Dat is dus niet altijd zo aangezien jullie meisje klein is.
Jah raar he ze zei ook tegen mij complicati3 dat ze groot word.. ik zei nou met mijn kleine buik verw8 ik het egt niett
♡ Uitgerekende datum ♡ 11 maart: ♡♡Danie1989 - 32 jaar - 2e & 3e kindje 12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy - 33 jaar - 4e & 5e kindje ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ 30 december Kimmey - Internist en Verpleegkundige Sara190- controle vk in zh (1e groeiecho) 4 januari Girl34 - controle vk 6 januari Kimmey - Diëtiste & Groeiecho 2 10 januari Ritoy - controle 13 januari MAF126 - controle vk & groeiecho 18 januari Palmpje - kennismaking gynaecoloog 21 januari Girl34 - echo zh placenta controle 24 januari Palmpje - controle vk en 2e groeiecho 26 januari Ritoy - Groeiecho + controle 27 januari Kimmey - 3D Echo 27 januari Kimmey - Bevallingsgesprek en Echo 28 januari LenaMill - controle bij gynaecoloog 7 februari MAF126 - controle vk & bespreken bevalplan Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90
Ik had in mijn eerste groepje een meid zitten waarvan dr buik er met 40 weken uit zag alsof ze de avond ervoor gewoon te veel had gegeten en haar dochter woog 4 kg...
♡ Uitgerekende datum ♡11 maart: ♡♡Danie1989 - 32 jaar - 2e & 3e kindje 12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy - 33 jaar - 4e & 5e kindje ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ 30 december Kimmey - Internist en Verpleegkundige Sara190- controle vk in zh (1e groeiecho) 4 januari Girl34 - controle vk Danie1989 - echo + eerste controle na bloedtransfusie 6 januari Kimmey - Diëtiste & Groeiecho 2 10 januari Ritoy - controle 13 januari MAF126 - controle vk & groeiecho 18 januari Palmpje - kennismaking gynaecoloog 21 januari Girl34 - echo zh placenta controle 24 januari Palmpje - controle vk en 2e groeiecho 26 januari Ritoy - Groeiecho + controle 27 januari Kimmey - 3D Echo 27 januari Kimmey - Bevallingsgesprek en Echo 28 januari LenaMill - controle bij gynaecoloog 7 februari MAF126 - controle vk & bespreken bevalplan Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90[/QUOTE]