Dankjewel , ja gaat op zich prima, ik voel me gewoon goed. Oke..ik overdrijf..ik heb het gevoel dat er een vrachtwagen over me heen is gereden, maar ondanks dat mag ik niet klagen. Blij dat het achter de rug is. Overigens had ik het wel onderschat, want ik dacht alle vrouwen die voor de 2e keer bevallen, geven aan 3 of 4 persweeen te hebben. Een beetje naïef van me, want ik was volgens mij een uur bezig met persen.
Wow wat fijn dat het toch spontaan begonnen is en nog een vrij snelle bevalling ook precies! Gelukkig geen totaal ruptuur! Uitscheuren of knippen is denk ik bij iedereen. Niet? Proficiat alleszins en geniet van jullie kleintje!
Hi allemaal, Hier even een update: Het gaat super goed met ons meisje Vanacht was wel even een drama, ze bleef komen voor voeding en ik kon niet meer, zakte continu weg. Zuster heeft toen even voor 3u een flesje gemaakt en ze kwam ons wekken om 7u haha, anders sliepen we denk nog Ik voel me redelijk, heb pijn maar dat hoort. Net ff snel gedoucht en heb geen moeite met lopen etc. Ben wel erg verzwakt door bloedverlies etc, dus moet echt me rust pakken. Borstvoeding gaat nog steeds ok, alleen voor de nacht krijgt ze denk ik kunstvoeding want ik moet echt herstellen / rusten. En dan slaapt ze tenminste haha.
Haha nou je bent nog geen 12 uur geleden bevallen dus zou bijzonder zijn als je nu al nergens meer last van hebt maar naar omstandigheden dus wel goed.. fijn! en hoezo naïef toch ook super fijn om optimistisch een bevalling in te gaan en te geloven in de fijnere bevallingsverhalen? Als je voor die tijd al ingesteld was op het ‘ergste’ dan was de gehele bevalling denk ik nog pittiger geweest. Heb je nog veel last van naweeen eigenlijk? Heb ik zelf nooit gehad maar dacht dat je dat sneller hebt na een snelle bevalling?
Ik zit er echt even helemaal doorheen. Slaap 1 uur per nacht doordat de kleine niet in de cosleeprr wilt en alleen bovenop mij wil slapen, pff ik voel me net een spook. Ik geef nog steeds borstvoeding en daar geniet ik gek genoeg echt enorm van. Echt een heerlijk moeder baby momentje. In de normale borstvoeding houding zeg maar. Zij valt in slaap op me borst en dat vind ik zo heerlijk. Probleem is dat het enorm zeer doet, ze hapt niet goed aan en me tepels zitten onder de kloven en heb knopen in me klieren. Vanochtend een lactatie kundige gehad en ik moet allemaal aparte houdingen aannemen, in een stoel, me borst knijpen als een hamburger ofzo, en dat voelt zo onnatuurlijk en geforceerd. Baby was ook helemaal overstuur heeft nog 3 uur gehuild, en ik uiteraard ook.
Wat fijn dat het goed gaat met jullie meisje. Hier ben ik inmiddels al weer thuis , in Nederland wordt je zodra de baby geboren is en de controles goed, zijn naar huis gestuurd. Kleine is misselijk heeft wat vruchtwater binnengekregen en wil nog niet echt drinken, maar kraamzorg is gearriveerd, dus die houdt alles in de gaten. Temperatuur is wel weer wat laag, maar hopelijk gaat dat zo dadelijk omhoog.
Ooh jeetje dat klinkt wel pittig zeg! Heb je al geprobeerd om haar in de ledikant te laten slapen? Weet niet of je die anders naar de slaapkamer kan verplaatsen? Ligt misschien net wat comfortabeler voor haar. Kan me voorstellen dat je er doorheen zit hoor, bah je hebt je slaap juist nu nog zo hard nodig. En daarnaast zullen de kraamtranen inmiddels ook hun werk doen
Jaa ze ligt bij ons in de slaapkamer. Overdag ligt ze wel in de box dus het is echt puur snachts. Heel apart!
Wel lekker om alweer thuis te zijn toch Ik kom ook uit nl, maar keizersnede dus dan is het 48u blijven. Morgenochtend mag ik naar huis. Ik ben best mobiel geworden zo in de loop vd dag, wond ziet er goed uit en plassen gaat ook alweer prima
@Flowertje27 Mischien proberen in te bakeren? Ik merk nu al dat ons kindje dat nodig heeft. In het zh mogen ze het officieel niet doen maar vanacht en vanmorgen lekker gedaan en ze sliep als een roosje