Hey meiden Is infacol ook goed voor buik krampjes? Kleine wilt maar niet slapen en blijft strekken enal. Wil iets voor dr halen wat kan helpen. Iemand nog andere tips?
Ik heb veel over Infacol opgezocht maar de meningen zijn nogal verdeeld. Ene keer maakt het erger en andere keer helpt het wel. Ik gebruik nu vsm, cinababy, merk dat ze daardoor beter poept haha.
Infacol is chemische troep en ook niet medisch onderbouwt. Het enige wat helpt is wat ik laatst deelde met je
Je kan op de website van dat merk je postcode invoeren, dan zie je waar ze het verkopen bij jou in de buurt. Heb ik vandaag ook gedaan en al die winkels gebeld, uiteindelijk gescoord bij een ander dorp apotheek Maar sws is een probiotica voor baby’s aan te raden Alle ellende komt namelijk uit je darmen.
Ik gebruik infacol al sinds onze 1e baby en hier werkt het heel goed. In ons geval hebben we om en om babys met veel krampen & reflux, nu ook weer 1 van de 2
Mijn lieve kleine Cas is geboren! Alles is helemaal goed gegaan. Hij is helemaal niet groot haha. Weegt maar 3295 gram. Het is een heel tevreden mannetje. Zo genieten dit weer!!
Welke web site? Wat ik ook merk bij de kleine is dat ze het flesje heeel snel op drinkt en dan van die rare benauwde geluidjes maakt. Speentje is al 0 van Avent. Maar alsnog elke keer drinkt ze het zo snel op
Gefeliciteerd!! Geniet van je mooie gezinnetje! en jeetje wat kunnen ze er dan naast zitten qua gewicht.
Gefeliciteerd !! Nu zelf herstellen en genieten van je twee mannetjes ❤️ Ben benieuwd wat je zoontje van zijn broertje vindt
Wat je kan proberen is de Dr. Browns fles die werd hier aangeraden in het ziekenhuis. Luna drinkt daar nu uit met de prematuur speen en merk dat ik heel enthousiast ben over die fles en lijkt echt te helpen ook kwa boeren en krampen. Je hebt natuurlijk geen prematuur speen nodig maar dit is wel een van de merken die überhaupt zoiets heeft. Had ook voor haar geboorte de Avent maar daaruit kan ze niet drinken zonder problemen.
[hier ook weer een rotdag. Werkelijk hele dag al in de weer met een huilende baby. Ze begon vanochtend om half 9 en heeft tussendoor 2 uur geslapen en meer niet. Alleen maar huilen drinken huilen drinken. @Ritoy na hoe snel merk je verschil met infacol?
Jeetje is egt zielig he pff Nou mijne heeft net egt heerlijk geslapen juist te veel en ik ben ook in slaap gevallen. Had die druppeltjea 2x gegeven. Ze sliep van 19:30 tot net 00:30 aan 1 stuk door. Heb er dus net wakker moeten wakker arm ding zou vast honger hebben ligt nu aan de borst. Denk dat die druppeles wel hebben gewerkt. Ze heeft nooit eerder zo lang geslapen..