Ik heb hier niks over gehoord ik begreep dat ze eerst met dieet willen gaan kijken. Mijn moeder had wel tabletjes vroeger voor haar diabetes
Ja dat vindt ik dus ook raar. Ik heb ook geen symptomen van meer drinken of meer plassen enz. Het enigste is dat waarde 2 uur na het drankje te hoor was , mijn moeder diabetes type 2 had en ik een wat verhoogd bmi heb
Ja bij mij werkte dieet niet, daarom moet ik over op medicatie. Ja maar normale behandeling is met insuline, en ze zijn nu dus bezig om evt tabletten te geven
Jij ook succes!! Ik mag om 13:45 uur voor de echo, 14:00 uur bij de verloskundige, en om 14:45 uur bij de DM verpleegkundige..
Ik heb ook al paar weken gigantisch veel dorst. Wordt er snachts ook wakker van en moet dan echt even 2 glazen water wegtikken. Dinsdag aangekaart bij de VK die zei alleen ach dat hoort er bij…..
Als je echt meer dorst hebt dan normaal zou ik toch erom vragen om hem voor de zekerheid uit te voeren. Ik heb niks van de symptomen om te wijzen naar diabetes behalve dus wat ik benoemt heb en heb het toch echt.
Die kleine van mij draait echt nog zoveel. Is dat normaal met dit termijn? Vorige week dwars, toen 3-4 dagen ongeveer met hoofd naar beneden. Nu ligt ze momenteel weer in stuit. Hoofdje ligt bovenin. Weet dat ze wel nog kunnen draaien met dit termijn maar in deze mate?!
♡ Uitgerekende datum ♡11 maart: ♡♡Danie1989 - 32 jaar - 2e & 3e kindje 12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy - 33 jaar - 4e & 5e kindje ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ 30 december Kimmey - Internist en Verpleegkundige Sara190- controle vk in zh (1e groeiecho) 3 januari Palmpje - herkansing 3D echo 4 januari Girl34 - controle vk Danie1989 - echo + eerste controle na bloedtransfusie 6 januari Kimmey - Diëtiste & Groeiecho 2 10 januari Ritoy - controle 13 januari MAF126 - controle vk & groeiecho 18 januari Palmpje - kennismaking gynaecoloog 21 januari Girl34 - echo zh placenta controle 24 januari Palmpje - controle vk en 2e groeiecho 26 januari Ritoy - Groeiecho + controle 27 januari Kimmey - 3D Echo 27 januari Kimmey - Bevallingsgesprek en Echo 28 januari LenaMill - controle bij gynaecoloog 7 februari MAF126 - controle vk & bespreken bevalplan Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90
♡ Uitgerekende datum ♡11 maart: ♡♡Danie1989 - 32 jaar - 2e & 3e kindje 12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy - 33 jaar - 4e & 5e kindje ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡ 30 december Kimmey - Internist en Verpleegkundige Sara190- controle vk in zh (1e groeiecho) 3 januari Palmpje - herkansing 3D echo 4 januari Girl34 - controle vk Danie1989 - echo + eerste controle na bloedtransfusie 6 januari Kimmey - Diëtiste & Groeiecho 2 10 januari Ritoy - controle Flowertje27 - 30w groeiecho 13 januari MAF126 - controle vk & groeiecho 18 januari Palmpje - kennismaking gynaecoloog Flowertje27 - controle vk ziekenhuis 21 januari Girl34 - echo zh placenta controle 24 januari Palmpje - controle vk en 2e groeiecho 26 januari Ritoy - Groeiecho + controle 27 januari Kimmey - 3D Echo 27 januari Kimmey - Bevallingsgesprek en Echo 28 januari LenaMill - controle bij gynaecoloog 7 februari MAF126 - controle vk & bespreken bevalplan Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90
Die van mij doet dat ook. Zo erg dat ik om 3u wakker werd vannacht ervan en vreselijke maagpijn en zuur kreeg en dat nog steeds heb. Ze ligt vreselijk hoog momenteel ben blij als ze weer omdraait haha
Haha ik heb precies zelfde! Ben hele nacht misselijk geweest. Het is onderin gewoon “leeg” nu lijkt wel. Ze ligt onder me maag te wroeten….Niet fijn
1400 gram is ze. Ze zei P45 en dat is gemiddeld, hoefde me geen zorgen te maken Wie heeft ook rond die gewicht gehad?
Ja en vanmorgen moest ik rennen naar de wc omdat mijn darmen ook niet echt mee werken. Ik zei gisteren nog tegen mijn man, het lijkt wel of mijn lichaam / huid protesteert en niet mee wil rekken. Heb gewoon echt een pijnlijke buik en volgens mij zit het meisje in een groeispurt. En ik heb sinds deze week ook vreselijke pijn aan mijn borsten, ook die krijgen weer een groeispurt pff. Kind vanmorgen weggebracht en ik lig lekker al de hele dag in me bed haha