Ik heb eerder een keizersnede gehad en had precies hetzelfde bij mijn eerste. Een week of 4 gebloed, toen over werd ik ongesteld, was dat over kreeg ik een lisexcisiee en dus weer weken bloeden. Ik weet wel dat het voor kan komen omdat je dan toch net teveel gedaan hebt weer gaat bloeden, maar ik zou zeker even overleggen met een arts. Wellicht heb je deze week je nacontrole staan? Ik ben dat bloeden nu al zat haha, zit op 2 weken nu en wond ziet er keurig uit, maar wil ook zo graag in bad! * ohja mischien handig om te vermelden, bij week 5/6 had ik dat hormoonstaafje in mijn arm laten plaatsen en daarvan ben ik mogelijk ook nog eens non stop gaan bloeden haha. echt wat een ellende haha
Pfff daarna nog weken ja? Lekker vooruitzicht haha Ik heb net de verloskundige gebeld, vond dat allemaal wat minder hoopvol klinken. Wordt nu doorverwezen naar de gynaecoloog voor controle. Ik had vorige week de nacontrole telefonisch gehad met de arts in Leiden, maar toen dacht ik nog gewoon ongesteld te zijn en dat het daarna klaar zou zijn, dus verder niet meer besproken. maar de verloskundige gaf aan dat bij een keizersnede doorgaans niet heel veel bloedverlies ontstaat, omdat de baarmoeder goed schoongemaakt wordt. Dus dat ik al weken best veel en ook echt rood bloedverlies had was eigenlijk al niet normaal volgens haar. Maar wat je zegt;; misschien toch teveel gedaan waardoor het telkens opnieuw is begonnen. Ik heb wel eens een wasmand getild bijvoorbeeld. En 1 keer m’n dochter op de fiets. We gaan het zien. Hopelijk geen gekke dingen aan de hand.
Alleen maar beter dat ze het even checken in het zh toch? Ja ik heb ook een telefonische nacontrole, Ook zo apart haha. ik ga het denk wel omzetten naar een fysieke afspraak. Maar ik merk nu al dat als ik teveel gedaan heb in huis (behalve stofzuigen en dweilen doe ik alles weer, eigenlijk deed ik dat meteen al ) ik meteen veel erger ga bloeden. Had het toen bij de eerste ook dus ik denk dat dat er echt mee te maken heeft.. Maarja het is ook niet te doen om te niksen met nog een kind erbij en een man die niet ziet wanneer iets vies is Nou hopen dat het niets ernstig is en het gewoon komt bij jou door overbelasting!
Was vandaag bij consultatie bureau Kleine weegt nu 3600 gram. Vorige week was ze 3445.. En ze had geen spruw gelukkig was gwn melkaanslag
Jah toch wel? Ze zei ja is gemiddeld en ze mag wel meer drinken.. maja ik geef borstvoeding kan dr moeilijk dwingen haha en flesje drinkt ze daarna als ze nog honger heeft 20 of 30 ml
Ja volgens mij prima! Onze jongens groeien ook ongeveer zoveel per week. Wij hebben nog niet te horen gekregen dat ze niet genoeg groeien.
Ik ga er ook vanuit dat het normaal is hoor. Of Naja normaal.. dat het voorkomt dat je langer bloed. Daarom heb ik ook nog niet eerder gebeld. Ik vind het alleen wel gek dat ik 2 dagen helemaal geen bloedverlies meer heb en nadat ik in bad ben geweest ineens onwijs veel bloed verlies. Het begint nu gelukkig wel weer minder te worden dan vanmiddag.
Een witte tong, die even wit blijft na het drinken is normaal. Een witte tong die blijft en een zure geur uit het mondje, kan reflux zijn. Meestal in combinatie met veel huilen en overstrekken.
Hebben jullie kindjes al snotneuzen? Hier al 4 dagen beide jongens dikke snottebellen. Vooral snachts zitten hun neusjes dicht. We hebben zoutoplossing, neuszuigertjes, bedjes lager aan het voeteneinde..hebben jullie nog meer tips? Het lijkt nog niet echt minder te worden namelijk
Oh echt ja?! Met bloedneuzen? Zover gaat het hier niet hoor. Gewoon veel snot. Wat hebben ze nog meer dan, dat je twijfelt over het rs virus? Piepende ademhaling ofzo?
Ja zou zomaar kunnen. Hoop dat ik snel een afspraak heb, dan kan ik het gewoon voorleggen. Het is nu weer bijna helemaal weg, alleen nog restjes bruin bloed. Maar ik ga toch maar even niet meer in bad of iets tillen zolang ik geen afspraak heb gehad
Jeetje wat heftig! Het lijkt me echt doodeng! Goed dat je moeder zo goed handelde. Hopelijk helpt het dat nu hij minder cc krijgt.
Goed dat je gebeld hebt. Ondanks dat het bloedverlies nu al weer minder wordt, is het toch goed om even te laten controleren of dit oké/normaal is! Hopelijk was het inderdaad gewoon een consequentie van de warmte of net iets te veel gedaan
Wow! Tot bloedneuzen zelfs?! Wat sneu voor die arme babies! Hopelijk is het snel over (en is het geen rs )
Hoesten, niesen, bloedneuzen en bijna niet kunnen ademen tijdens het slapen. Ze zijn warmer dan normaal (geen koorts) en liggen of te slapen of te huilen maar niet heel lang meer wakker tussendoor wat ze normaal wel zijn