Uitgerekend 16 - 31 maart 2022 - Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Palmpje, 19 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    In Mijn Huisje :P
    Heb even terug gekeken want Luna slaapt niet door hoor haha. Ik zie nu dat niet alle tijden er staan want dat zou wel erg lang zonder voeding zijn :roflmao: hier om 2.30, 5.30, 8.30, 11.30, 14.30, 17.30, 20.30, 23.30 de fles van 60 ml borstvoeding met BMF en sinds gisteren nu ook weer om de voeding de medicijnen (dus 4x) voor de spruw die niet weg ging
    Ok hou voorlopig de 3 uur nog aan want Luna is al kleiner en heeft zo met haar alvleesklier lopen rotzooien en ze komt ook echt elke 3/4 uur zelf dus doorslapen zit er zoiezo hier voorlopig niet in

2. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Hier de ByKay Cartier Deluxe
    Kan er weinig over zeggen nog want gisteren geprobeerd maar Luna is te klein ervoor:rolleyes:
    Ben nu aan het kijken voor iets anders waar ze wel in kan

Danie1989 vindt dit leuk.
  3. Girl34

Girl34 Fanatiek lid

13 mrt 2021
    1.441
    1.226
    113
    Vrouw
    Babybjorn mini moet gaan denk ik?

4. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Bedankt had deze inderdaad gezien maar kan nergens het begin gewicht vinden.

heb nu de ByKay MyKay Newborn besteld om uit te proberen die zou vanaf 2,5 kilo zijn. Hij is half knopen. Anders wordt het denk ik een draag doek.

gisteren in het ziekenhuis liep ik dus met kinderwagen en rolstoel en moet zeggen het ging maar handig is anders haha. Vandaar dat ik echt een draagzak of doek nodig heb zeker nu de vakantie begint

5. Girl34

Girl34 Fanatiek lid

13 mrt 2021
    1.441
    1.226
    113
    Vrouw
    Heb je ook niets aan zie ik nu, vanaf 3.2kg zag ik op degeleflamingo staan :(
    Ik moet zeggen dat ik ons dochtertje ook echt nog inimini vind voor de draagzak hoor met haar 3.6kg haha.
    Maar het mag en gaat.
    Snap idd dat het een gesleep is ja! Dan is een draagdoek /zak wel echt een uitkomst!

Wij waren gisteren een dagje drievliet, hadden dit keer maar de hele kinderwagen meegenomen en daar was ik wel blij mee :)
    Ik moet echt nog even wennen aan ons nieuwe ritme met 2 kids. Ik was altijd alles op het laatste nippertje maar dat kan echt niet, duurt gewoon echt lang smorgens voordat ik in de auto kan stappen :roflmao:
    Heb na een dagje Kijkduin met de draagzak en dag erna slenteren in drievliet echt vreselijk pijn in mijn buik, boven en rondom navel, voelt zoooooo beurs aan!
    ik denk de inwendige wond ofzo want het litteken zelf doet geen pijn.
    Net teveel gedaan vermoed ik.
    Herkennen anderen dit die keizersnede gehad hebben?

Kimmey vindt dit leuk.
  6. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Manlief wil dus voordat ik weer begin met werken 1 weekje weg. Maar ik vind het zo lastig met de kleine.. alles is nieuw geen idee hoe het zal gaan..en hoe doe ik dat met kinderwagen enzo tijdens vliegen?

Iemand tips en evt geruststellen haha?

7. Girl34

Girl34 Fanatiek lid

13 mrt 2021
    1.441
    1.226
    113
    Vrouw
    Kinderwagen niet mee, die gaat (mogelijk) erg beschadigd raken in het ruim van het vliegtuig,
    Dus draagzak / doek. En verder zie je wat mag kwa kilo’s etc bij de maatschappij waarmee je vliegt.
    En als je zou stoppen met bijvoeren met kv hoef jij niks mee te nemen aangezien je ook borstvoeding geeft ;)
    Voor flesvoeding gewoon de normale spullen, flesje, kunstvoeding, flessenwarmer etc :)

Sara190 vindt dit leuk.
  8. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Ik zie op google goedkopere draagzakken. Zijn die niet goed dan?

9. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    @Sara190 ik had juist echt niet zonder kinderwagen gekund op vakantie. Had hem wel in een transporttas zodat hij niet kon beschadigen.

10. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Ik krijg vandaag een Marsupi draagzak binnen. Ben benieuwd of het gaat bevallen. Lijkt me wel heerlijk om de handen iets meer vrij te hebben haha

Kimmey vindt dit leuk.
  11. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Jaa k zou er ook niet zonder kunnen haha

12. Girl34

Girl34 Fanatiek lid

13 mrt 2021
    1.441
    1.226
    113
    Vrouw
    Toen ik ging vliegen was dochtertje bijna 1 dus die kon lekker in de buggy haha.
    Voor nu weet ik nog niet hoe wij het gaan doen, ik denk echt alleen draagzak en heel mischien de buggy (ze is dan 5 maanden) omdat deze helemaal plat kan.
    Mijn koffers zijn al zo vaak verrot gesmeten int vliegtuig dus dat ga ik echt niet wagen met mijn dure joolz kinderwagen om die mee te nemen.

13. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    #3893 Sara190, 22 apr 2022
    Laatst bewerkt: 22 apr 2022
    Ben net bij CB geweest.. kleintje is mooi gegroeid weegt nu 4320 op 07 april woog ze 3835. Ze zei je moet egt vertrouwen hebben je hebt echt genoeg melk, door 1 of 2 flesjes kunstvoeding groeit zij niet zoo goed. Oh echt zo fijn dit!

Maar nou het volgende zij vondd dus wel dat kleine spruw heeft terwijl 3 weken geleden iemand van CB zei dat het melk aanslag was.. lekker dan...het is wel heel dik wit alleen op haar tongetje maar ze kon het moeilijk weg krijgen met een gaasje.. ik zelf heb geen klachten.. maar ze zei behandel het wel voor beide. Dus net huisarts gebeld zal vast nystatine krijgen..

14. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Hè bah en wat stom dat ze dat vorige keer niet gekeken hebben. Dit zal dan zijn ook waarom ze zo onrustig is misschien. Luna heeft ook spruw en wij zijn nu aan tweede kuur nystatine begonnen omdat vorige keer dus niet heeft geholpen maar Luna heeft er geen last van dat scheelt. Hopelijk snel verbetering bij jullie kleine meid

Sara190 vindt dit leuk.
  15. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Hoe gebruik jij dat spul? Ik vind het best dik voor 1 ml. Doe jij gewoon beetje bij beetje in haar mondje spuiten?? En op dr tong met vinger smeren? Die mag ze gewoon doorslikken toch?

16. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Wij hebben de draagzak binnen :D Nou heb ik Thijmen vanochtend er al even ingedaan om te proberen, maar waarom heb ik nou het gevoel dat die beentjes echt veel te wijdt zitten :eek: het smalle gedeelte van de onderkant kan ook echt niet smaller, misschien is het gewoon mijn gevoel haha heb echt het idee dat hij half in de spagaat ligt :roflmao: herkenbaar?

17. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Ik geef het in een spuitje en doe beetje bij beetje spuiten. Tong smeer ik niet in want het is enorm plakkerig en omdat ze toch zelf door de hele mond persen met slikken was dit genoeg. Ik doe vaak in de wangzakken op advies tegen het ziekenhuis maar dan perst Luna meer naar buiten omdat ze het vies vindt. Dus nu probeer ik kleine beetjes gewoon op haar tong te doen en dat gaat beter. Heeft jou dametje het ook alleen op de tong? Of ook plekken op haar gehemelte ofzo?

18. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Kan je gevoel zijn. Heb je foto gemaakt? Je zak is wel voor de juiste gewichten? Dat is mijn probleem namelijk dus Luna haar spreidstand is dan echt een spagaat omdat ze haar benen niet langs de stof kan doen:rolleyes:

19. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Nee alleen op dr tong. Oke dus niet smeren gewoon beetje spuiten. Ik heb nou gisteravond gegeven merk wel dat ze vanochtend veel ging spugen na de borst. Hoort zeker daarbij?

20. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Ja ze kunnen er misselijk van worden

Deel Deze Pagina