Haha ja ik heb echt exact hetzelfde. Ik moet ook zeggen dat ik het bijzonder vind dat er al een behoorlijke baby in mijn buik zit want ik ben meer breed, dan echt een bolle buik hoe zoeken jullie elkaar op dan? Ik wil ook volgen
@Flowertje27 en ik hebben elkaar al eens gesproken via fb messenger haha. Ik wil jou ook volgen ik stuur je even een pb
Ja handen wel dus voeten niet. Maar heb ook enorm last van eczeem van de stress dat heb ik altijd wel maar het lijkt nu ineens heel erg en vooral op mijn handen. Daardoor komt er ook vocht in denk ik en mijn huid scheurt en dat gebeurde ook onder de ring dus toch maar eraf laten halen gelijk
Dankje straks na de bevallingen doen we updates over de kilo’s die eraf zijn in plaats van erbij hihi
Wie is er ook zo onrustig in bed? Pff me benen buig en strek ik hele tijd. Me neus zit weer verstopt voor de verandering. Ik heb keiiiii hongerrrr. Ik draai links dan weer rechtss pff niks helpttt haha
Yep hier nog 1. Word helemaal gek van me benen, man en dochter liggen te snurken. En ik heb zo vreselijke last van maagzuur het doet gewoon pijn pfff
Och jeetjee. Maagzuur heb ik geen last. Maar enormmmmm onrustigg terwijl ik gwn lekker wil slapennnnnnnnn
Omeprazol (!!!) Werkt echt super tegen maagzuur. Al hebben jullie daar niet nu meteen iets aan Ik ben echt Vinted verslaafd Had met mezelf afgesproken niks meer te kopen… Nu weer 2 leuke boxpakjes gekocht. Kon t niet laten
Jah man wat is dit haha beweeg de hele tijd met me benen voelt zo niet fijnnn Net 1 banaan op maar nog steeds zoooo'n hongerrrrr
Ik lig de hele tijd te draaien met me voeten totdat ze knakken hahaha wordt gek van mezelf. Net weer uit bed gegaan , toilet en wat gedronken. Ik ga morgen idd ff wat halen tegen maagzuur, rennie hielp destijds niks en gaviscon moest ik van kotsen, dus dat wordt omeprazol Nu ook maar ff op Vinted kijken hahaha
Ja wij ook haha. Vandaag moest ze voor t eerst zonder speen naar bed toe, want heb hem “weggegooid”, slecht voor haar tandjes en speen is voor baby’s. Nou dat was dus drama dus ze ligt naast me te snurken
Toch blijf ik het wel mega schattig vinden dat als ze naast me gaat liggen, echt meteen in slaap valt altijd. En dat terwijl ze altijd rond 19/20u naar bed gaat en wij rond 23.