Dat is ook schattig. Daarom heb ik ook moeite om hem weg te sturen… Nu ligt ie op z’n rechterzijde, dan snurkt ie meestal niet zo. Hopelijk doe ik zelf ook nog een oog dicht vannacht haha.
Ik stuur het eigenlijk nooit weg als ze eenmaal bij ons komt liggen. Ze is gedraaid en snurkt niet meer, als ik nou ook eens kan slapen pfff. Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen, rug en rechterzijde is maagzuur , links ligt helemaal drama haha.
Hier ook al twee nachten niet heel goed geslapen. Had ik tot nu toe eigenlijk geen last van maar heb nu wel echt pijn in m’n heupen als ik op m’n zij lig en op de rug kan helemaal niet want dan kan ik geen adem halen. Maagzuur gaat bij mij wel weer goed. Ik gebruik nu magnesium hydroxide kauwtabletten. Uur na elke maaltijd.
Ja dat slecht slapen is echt irritant. Nu ben ik weer vroeg gewekt door de schilder. Echt als ik 1 deze dagen niet helemaal flip weet ik het ook niet meer. Ben t zo zat allemaal
Hahaha ja ken het ben zelf ook al klaar wakker sinds 07:00 uur.. pff ben maar opgestaan en begonnen met schoonmaken.. kon niet eens eten zo vroeg kreeg niks door me keel.. terwijl ik vannacht megaaaaa honger had.. Hopelijk kan ik later in de middag nog een dutje doen..
Helaas lukt mij dat ook echt niet dat smiddags slapen, al een paar keer geprobeerd. Maar ik merk echt dat ik het allemaal zat aan het worden ben en binnenkort een mega ontploffing ga krijgen haha.
Ik heb dat ook hoor soms huil ik gewoon in de avond als ik maar niet kan slapen.. haha wat die hormonen ook wel niet doen urghhh
Hier vannacht knallende ruzie met vriend gehad. Hij kwam weer eens flink aangeschoten thuis voor de zoveelste x (met de auto notabene). Ik ben echt helemaal ontploft en het liep totaal uit de hand. Botsen sowieso de laatste tijd enorm en hebben vaak discussies. Maar vannacht is er iets geknapt en hebben het zelfs gehad over uit elkaar gaan. We zijn 10 jaar samen en nog nooit is het zo ver gekomen. Voel me echt vreselijk
Oh jeetje wat erggg Heb laatst ook wel ruzie gehad over iets en heb zo ergg veel gehuild dat ik buikpijn krijg.. snap mannen egt niet soms zelfs in zo n situatie begrijpen ze ons vrouwen niet pff.. Maar egt tot uit elkaar gaan?
O meid toch dat zijn helaas echt de hormonen hoor!! men daarbij is het natuurlijk ook mega kut dat hij zit te zuipen en dan ook nog in de auto stapt, super begrijpelijk dat jij doordraait! Iedereen van ons staat op ontploffen deze dagen omdat het allemaal teveel wordt, mannen moeten daar echt iets meer rekening mee gaan houden. Uit elkaar gaan is iets wat je roept als je zo boos bent. Doe vandaag rustig aan, praat nog eens rustig met elkaar. Ik ben al 14 jaar samen soms kan ik hem ook schieten haha maar kan echt niet zonder hem.
Ja.. in november en december was hij al lekker aan t feesten en telkens veel zuipen en dronken thuis komen. Vent van 34 jaar. Geen rekening houden met Corona en met mij. Soort angst voor wat er komen gaat ofzo? We hebben hier veel gezeik over gehad en hij had nadat ik zelfs een weekje bij mijn ouders ben geweest beloofd niet meer te drinken dan 2-3 biertjes en op tijd thuis te komen als die weg gaat, sowieso omdat ik ook kan gaan bevallen en hij dan moet rijden. En dan weer zo thuis komen. Ik had een rotdag dus lag te huilen in bed, en hij kan niet eens fatsoenlijk lullen. Kan er zo slecht tegen hoe raar hij dan doet met zoveel drank op. Er knapte echt iets in me, heb ook met spullen gegooid naar hem toe uit boosheid en zelfs een klap verkocht. Echt verschrikkelijk voel me zo kut. Ik heb er echt een slecht gevoel over, heb hem nog nooit zo gezien, hij is er helemaal klaar mee zegt hij en ik eigenlijk zelf ook wel
Oh noooo Praat met elkaar schat het komt egt door die hormonen!! Ik voel me daardoor soms ook zo alleeen omdat hij gewoon niet doorheeft wat er in me lichaam speelt en dat ik alsnog zo veel doe en werken en huishouden enzoo.. soms heeft die begrip en soms weer niet.. zijn al 12 jaar samen..probeer het goed te maken met elkaar.. Op deze manier uit elkaar gaan is niet goed.. je hebt hem juist nodig..
Jeetje wat heftig zeg!! Al snap ik jouw reactie wel heel goed. Rijden met alcohol op zou ik zonder zwangerschap ook al zo op reageren hoor, laat staan als er een kleine op komst is waar hij straks ook verantwoordelijk voor is. Bah wat rot zeg! En hoe is het nu dan? Hoe reageert hij nu zonder alcohol? Nog steeds zo boos of ? Sterkte !
Pfff ja ik heb dit vroeger (niet zwanger) ook weleens meegemaakt en daarbij weet ik dat ik toen ik zwanger was van mijn 1e echt vreselijk was. Ik heb een schat van een man, maar omdat ik mezelf een dikke koe vond (wat ik ook was) was ik er maar vanuit gegaan dat hij andere lag te neuken. Ik kreeg het ook niet uit me hoofd. Toen ik mezelf weer was hebben we er keihard om moeten lachen. hij reageerde ook niet zo op me hoor liet het maar gaan, waardoor ik soms nog meer doordraaide haha. Maar ik zou het echt even laten rusten en als hij in staat is voor een normaal gesprek zou ik gewoon benoemen dat je er echt niks aan kan doen dat je zo reageert? Als hij zich inleest en met andere over praat komt hij denk al snel tot deze conclusie. Zeg gewoon dat hij door dit soort acties het slechtste in je naar boven haalt waarbij ook nog eens meespeelt dat het een vreselijke onzekere periode is ivm het continu tikkende tijdbom kwa breken vliezen? plus dat hij zich echt wel even goed moet bedenken dat op dit moment teveel drinken gewoon niet kan, en daarbij in de auto stappen al helemaal niet.
Jeetje pff als ik het zo lees, sta je gewoon duidelijk in je recht. Ik denk ook niet dat het de hormonen zijn dat je zo reageert, als een man dronken thuis komt en gaat rijden maakt het niet uit of je zwanger of niet bent. Elke vrouw wordt dan boos. Dat er gesproken is over uit elkaar gaan, is waarschijnlijk in het heetst van de strijd geroepen. Ik hoop dat jullie er beide na een nachtje slapen wat rustiger over kunnen praten om er voor te zorgen dat het niet meer gebeurd. Verder kan ik me je verdriet en woede heel goed voorstellen.
Thnx ladies voor jullie lieve reacties ♥️ We hebben inmiddels wel al wat gepraat gelukkig op een rustige toon. Laat het inderdaad vandaag maar even rusten en hopelijk komen we er uit..
Ik zat tijdens zwangerschap van eerste zoontje vanaf juli tot 9 november rechtop in bed te slapen . Toch zo goed als rechtop. Geen aanrader want mijn staartbeentje deed al pijn voor ik moest bevallen en dat heb ik dan tijdens bevalling gebroken ook. Nu probeer ik wel steeds op linkerzij of rug te slapen. Sinds we een nieuwe matras gekocht hebben, gaat het goed.
Ik val in slaap op mijn zij en wordt altijd wakker op mijn rug Heb net rennies en omeprazol ingeslagen dus hoop dat dit me de komende weken gaat helpen
Mijn man kwam deze nacht ook laat thuis van een vriend die pizza-oven gekocht had en eens wilde uittesten met hem. Jaja ook veel bier erbij hoor. Hoe laat hij thuiskwam heb ik niet gehoord, maar hij gaat altijd nog even tv kijken en valt dan ook altijd in slaap. Deze morgen op 6u kwam hij naar boven. Ik stond toen al op om te douchen want ik moest werken. Ongelooflijk die venten. Hij moest er om 8u al uit want zoontje was wakker. Haha eigen schuld.