Kleintje is nu 1900 gram.. 3 weken geleden was ze 1400 gram.. ze lag met haar hoofdje nog steeds beneden haha vorige keer ook.. nu wachten op de afspraak met de arts. Neem aan dat de groei wel goed zit?
Vast wel anders hadden ze er wat van gezegd. Overigens zijn het schattingen, vaak zitten ze er gewoon naast. Dus wees niet verbaasd als je kindje toch lichter of zwaarder is bij de geboorte.
Waarom eigenlijk? Ik weet wel dat zwangere met zwangerschapspsuiker eerder worden ingeleid, maar als het kindje niet te zwaar is en goed groeit, waarom kiezen ze daar dan eigenlijk voor?
Jah vanwege die insuline duss.. want ze zeggen eind vd zwangerschap geef je dus meer insuline en kan je hypos krijgen zo raar verhaal ahha
Oke, er zal inderdaad iets medisch achter zitten. Ze zullen er vast niet zo maar voor kiezen. Heb je al een datum of dat nog niet? Is er iemand in de groep die al een datum heeft voor inleiding of ks? Spannend zeg.
Nee nog niet. Hoor het pas bij week 37 egt laat maar ik ga over 2 weken bespreken dan heb ik nog een echo staan. Wil het dan wel weten
Nee nog niet! Afhankelijk van de bloedtransfusie deze of volgende week is het bij maximaal 35 of 36 weken. Dus nog 2,5 of 3,5 week Klinkt wel heel dichtbij
Ooh men ik weet niet of jullie dat ook hebben hoor maar ik ben de laatste tijd psychisch echt niet helemaal in orde volgens mij. Ik heb echt een soort van overbezorgdheid of hypochondrie ontwikkeld. afgelopen maandag heb ik zelf een echo gehad van m’n schildklier en lymfeklieren omdat ik een zwelling voelde. Dacht kan beter gelijk na laten kijken want straks als de baby’s er zijn dan vergeet ik dat met misschien wel grote gevolgen. Naja was gelukkig niets aan de hand, zag er allemaal normaal uit. nu maak ik mij weer zorgen om m’n dochter. Ze had al een tijdje last van waterwratjes dus was in december met haar naar de HA geweest om te kijken wat we eraan konden doen. Prima middeltje op recept gekregen. Ze gingen haar ook gelijk even wegen. Was toen 23.3 ofzo. Dan kon dat in haar dossier om het bij te kunnen houden indien ooit nodig. Nou had ik haar zelf al een tijd niet gewogen dus hups maandagavond na het eten op de weegschaal.. 24.4. Dacht oké beter meer dan minder, ze was ook 3 cm gegroeid. Ging ze vanavond na eten en douchen zelf op de weegschaal was ze 22.0. Drie keer opnieuw gewogen, bleef 22.0. Ik maak me dan gelijk weer mega zorgen. Ze oogt niet ziek, geen koorts, eet goed/eerder teveel, is actief. Ze geeft wel vaak aan dat ze buikpijn heeft maar vaak ook op momenten als ze bv haar eten niet lekker vindt of als ze niet genoeg aandacht krijgt. Als ik dan begin over wat lekkers dan lijkt het altijd wonderbaarlijk genezen. ben ik nou gek aan het worden en maak ik me onnodig zorgen?
Klinkt echt zoooo snel! Ik vind het ook opeens snel gaan, denk telkens oh shit ik moet dit dat allemaal nog doen/ regelen
Ik herken wat je zegt met die overbezorgdheid, ik heb er zelf ook last van als het om mijn dochtertje gaat haha. Verder denk ik dat je weegschaal niet goed werkt want binnen 2 avonden 2.4 kg lichter kan niet haha. waarschijnlijk stond hij net op een ander punt Of stond je dochtertje er net iets anders op, echt helemaal niks om je zorgen over te maken. Gezien je bevalling er bijna aankomt en je echt wel veel stress ervaart betreft de baby’s , wat normaal al logisch is maar in jou geval helemaal met die bloedtransfusies etc, ben je echt niet gek aan het worden hoor. Rustig aan, het komt allemaal goed
Dit dusssssss Kamer moet noggggg over 2 weken wordt de Vinyl eindelijk gezet op 2e verdieping en daarna dus de meubels maken. Gordijnen en rails nog bestellenn, kinderwagen en maxi cosi bestellen, kleertjes wassen en ordenen, koffer ordenen whaaaaaa ik heb zo n erge nesteldranggg damnn en de tijd dringttt en owjah krijg ook nog een babyshower hahahahaha geen rust in me verlof denk ik hahaha niet dat ik het in elkaar zet ofso mannen doen dat maar het idee dat et nog allemaal moet gaan gebeure pffd