Uitgerekend 16 - 31 maart 2022 - Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Palmpje, 19 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Oooh men ik heb deze zwangerschap echt in vlagen zulke pijnlijke borsten:( nu sinds gisteren weer. Er naar kijken doet al pijn. :roflmao: Gelukkig gaat het soms ook na een paar dagen helemaal weg. Hopelijk geldt dat ook richting einde zwangerschap :|

2. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Nou het nadeel is dus dat ik harde buiken en weeën dus niet voel tot ik al 8cm ontsluiting heb. Dus het feit dat ik ze nu al heb en niet voel maakt me niet echt gerust. Vanacht gelijk weer gedroomd dat mijn vliezen braken en ze weer thuis geboren werden :rolleyes: Ze liggen ook allebei in hoofdligging dus met mijn geluk komt er dan 1 thuis en 1 in de auto..

3. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ohh dat wordt wat met de stuwing dan straks :roflmao:

4. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Wat gek dat jij ze helemaal niet voelt! Voelde je tijdens de ctg ook helemaal niks gebeuren? Je kan aan de teller zien dat je een harde buik krijgt.
    Ik snap dat je ongerust bent hoor! Bij mij zeiden ze zolang ze geen pijn doen kan het geen kwaad. Maar voel de harde buiken overduidelijk. Echt geen comfortabel gevoel.

Hopelijk gebeuren er gewoon geen gekke dingen en krijg je gewoon een keizersnede op een geplande datum. Je hebt met alle kids lang gelopen toch? Komt het nu vast ook goed!

5. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Hou maar op haha daar wil ik echt nog niet aan denken. :o:

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik mag mits negatieve zelftest vrijdag gewoon naar mijn afspraak bij de gynaecoloog. Indien ik in de loop van de week toch nog positief word, weet ik het niet eigenlijk.

Trassi vindt dit leuk.
  7. Girl34

Girl34 Fanatiek lid

13 mrt 2021
    1.441
    1.226
    113
    Vrouw
    Ik weet nog dat bij mijn dochtertje ik op de dag van de keizersnede aan de ctg lag. Toen voelde ik wel wat krampjes, maar had dat al een paar dagen. Ik zag hele pieken op die monitor en ze kwam toen ook vragen of het wel goed ging met me :roflmao:
    Dus ik ben er ook zo 1 die harde buiken / weeen niet echt voelt. Ik heb wel door dat mijn buik echt hard is, maar het is niet dat ik krampen krijg.

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Nee ik heb mijn booster geannuleerd. Dit was eerst Moderna. Uiteindelijk heb ik afgelopen woensdag klaargekregen mits een bewijs van mijn zwangerschap dat ik Pfizer krijg als boosterprik op 3 februari. Zou wel maar 60 procent bescherming geven tegen omikron... Maar ik België zal covid safe ticket niet meer geldig zijn als je booster niet voor 1 maart neemt. En in de zorg wordt het waarschijnlijk verplicht voor 1 april...

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hier veranderen de regels zo vaak dat zelfs Korneel zijn kinderarts twijfelde over hoe lang hij in quarantaine moet. Ze dacht 7 dagen. Ik moet na een hoogrisicocontact 10 dagen in quarantaine en 2 keer pcr laten doen. Mijn man heeft booster al gehad en moet niks doen na hoogrisicocontact. Alleen een zelftest elke dag. Maar niet echt quarantaine dacht ik. Zo vaag allemaal.

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wow je voelt dat niet tot je al 8 cm ontsluiting hebt! Dat is echt wel straf. Dan heb je geen epidurale verdoving nodig voor de bevalling van 1 kind? Nu met tweeling zal het wel anders zijn.

11. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik heb nog nooit een ruggeprik gehad want ik krijg al persweeën na 2 ontsluitingsweeën

12. Girl34

Girl34 Fanatiek lid

13 mrt 2021
    1.441
    1.226
    113
    Vrouw
    Hier ook hoor. En er zit een mega verschil in of je wel of niet gevaccineerd ben. Ik moet zeggen dat ik het zelf ook allemaal niet meer bij houd.

een vriend van ons wou onze auto even lenen, prima geen probleem. Toen ineens was het niet meer nodig en vermelde hij dat het voor een vriendin is die naar ggd moet omdat ze al 3 dagen positieve zeftesten heeft en doodziek is.
    :| Ff serieus, ik ben hoogzwanger! Dan kan je toch niet met Corona in onze auto gaan zitten!
    Mijn man heeft er nu ook wat van gezegd dat dat niet zo handig is hè met mij en bijna bevallen..
    Pfff echt sommige mensen..

Ik had zondag daar dus een verjaardag maar het voelde ineens niet goed om onder zoveel mensen te zijn dus ik ben niet gegaan.. blij toe anders was ik mogelijk weer besmet geweest.

13. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Pfff wat erg! Daar zou ik ook echt niet tegen kunnen…. Sommige mensen zijn zo makkelijk hè :confused:

14. Girl34

Girl34 Fanatiek lid

13 mrt 2021
    1.441
    1.226
    113
    Vrouw
    Ja dat dus. En dat je scheit hebt aan corona en niet bang bent etc helemaal prima hoor, maar je moet wel rekening houden met andere en even logisch nadenken.

Flowertje27 vindt dit leuk.
  15. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Zit weer in het ziekenhuis want wederom minder leven en ik had ook een beetje krampjes en rugpijn ineens. Er waren meer weeën te zien dan gister en de baarmoedermond was van 3,5 naar 2,9 gegaan. Ze heeft nu een testje afgenomen om te kijken of ik binnen 2 weken ga bevallen dus daar moet ik nog even op wachten. Wel raar hoor, lig op een verloskamer en hoor om mij heen allemaal kleine babytjes huilen

16. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Oh jeetje! Wat goed dat je gebeld hebt! En ook goed dat ze die test doen, dat is de fibronectine test toch? Die heb ik toen in het ziekenhuis ook gehad.

17. Girl34

Girl34 Fanatiek lid

13 mrt 2021
    1.441
    1.226
    113
    Vrouw
    O jeetje zeg dat is weer schrikken.
    Wat is dat voor testje dan dat ze dat kunnen zien of je binnen 2 weken gaat bevallen?

18. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Dat is de fibronectine test, ze kijken dan of je een bepaald eiwit hebt in het vaginaal vocht (halen ze weg bij de baarmoedermond) en zo ja, is het zeer waarschijnlijk dat je binnen 2 weken bevalt.

Girl34 vindt dit leuk.
  19. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Ojeee! Wat goed dat je hebt gebeld! Wel even spannend zeg! Ik ben zelf ook enorm aan het twijfelen of ik moet bellen. Baby’s zijn heel druk dat is fijn, maar heb zoveel harde buiken pfff. En ook wat kramp en pijn in m’n bovenbenen. Ik zou normaal sowieso niet bellen maar aangezien ik toch heel graag zou willen dat alles tot maandag in Leiden rustig blijft, vraag ik me af of het handig is of ze bij mij de baarmoedermond ook niet even moeten controleren :| dilemma’s

20. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Nouja je ziet het ik twijfelde ook maar uiteindelijk maar goed dat ik ben gegaan dus ik zou toch even bellen

Flowertje27 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina