Haha ja denk dat ik ook zoiets heb! Misschien iets meer als je beide maten bij elkaar optelt maar niet heel veel meer
Wat een leuke berichtjes allemaal! Ik begin het ook steeds spannender te vinden, zo dichter bij de bevalling te komen. Heb ook nog wel een lijstje af te werken en omdat zoontje thuis in quarantaine zit, krijg ik niks gedaan. Ik word zelf ook steeds minder fit merk ik. Hopelijk kan hij maandag terug naar school en gaat zijn klas dan niet in quarantaine!
♡ Uitgerekende datum ♡11 maart: ♡♡Danie1989 - 32 jaar - 2e & 3e kindje 12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy - 33 jaar - 4e & 5e kindje ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡27 januari Kimmey - 3D Echo & Bevallingsgesprek en Echo Girl34 - bevalgesprek 28 januari LenaMill - controle bij gynaecoloog MAF126 - extra groeiecho 7 februari MAF126 - liggingsecho & bespreken bevalplan 9 februari Ritoy - Groeiecho & controle 16 februari Ritoy - Laatste controle voor ks Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90
Mooie gewichten al!! Boven de 2 kilo heel fijn zeg denk dat de tijd nu echt wel snel gaat dus voor je het weet ben je 37 weken
♡ Uitgerekende datum ♡11 maart: ♡♡Danie1989 - 32 jaar - 2e & 3e kindje 12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy - 33 jaar - 4e & 5e kindje ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Afspraken ♡27 januari Kimmey - 3D Echo & Bevallingsgesprek en Echo Girl34 - bevalgesprek 28 januari LenaMill - controle bij gynaecoloog MAF126 - extra groeiecho 7 februari MAF126 - liggingsecho & bespreken bevalplan 8 februari Danie1989 - controle in Leiden 9 februari Ritoy - Groeiecho & controle 16 februari Ritoy - Laatste controle voor ks Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90
Ik heb geen 50 gekocht. Alleen 56. Had wel enkele setjes maat 50 voor 1ste zoontje, maar die heeft er nooit in gepast.
Ik hoop het Hij had wel gezegd dat als de bevalling volgende week begint ze het niet meer tegen gaan houden dus dat is wel een spannend idee.
Ik heb m’n supervisor gesproken. Tot de 36 weken doorwerken gaat me helaas niet lukken. M’n rug wil niet meer. Heb gevraagd om vanaf nu halve dagen te gaan werken. Nu wil hij eerst de bedrijfsarts inschakelen. Het gaat nog maar om 9 dagen… hopelijk spreek ik haar snel!
Vind het enorm lastig omdat ik pas net weer aan het werk ben na langdurig ziektewet (na verlies van m’n 2e zoontje) Zie er ook tegenop om de bedrijfsarts weer te moeten spreken. Maar ja, dit is nou eenmaal de situatie. Het is niet anders.
Ik snap het. Echt waar. Maar zowel deze situatie als het verlies van L.ex zijn niet dingen waar jij voor gekozen hebt. Voor jou is echt het nog heel veel vervelender dat het werken nu niet meer volledig lukt. En jij hebt er ook maar mee te dealen. Dus als jij het kan, kan je werkgever dat ook. <3
Ja het kan nu wel snel gaan! 34 weken is echt nog wel prima, zeker gezien de kindjes zo goed groeien! Mijn nichtje is met 34 weken en 5 dagen geboren met 2080 gram. Stukje kleiner nog en mocht na 4 dagen al naar huis. Gewoon goed gezond ben nu wel benieuwd wie er als eerste gaat bevallen haha ik was er door alles van overtuigd dat ik dat zou zijn maar nu alles achter de rug is en ze me zelfs langer door laten lopen ben ik daar niet meer zeker van zou ook zo de 37 weken vol kunnen maken
Zou je echt niet tegenop moeten zien! Dit zijn twee verschillende situaties en het is echt niet gek als je vlak voor je verlof minder wil gaan werken omdat het fysiek zwaar is. Heeft niets met je vorige ziekmelding te maken. Echt niet druk om maken.
Inderdaad lieve @Palmpje snap heel goed dat het moeilijk is. Maar wat jij hebt meegemaakt is gewoon niet te verwoorden! Had toen al zo erg met je te doen.. dus neem je tijd en je recht want je doet echt niks verkeerd!! Dikke knuff!!