Ja ze heeft er 3, en daarnaast een aantal jaar in de kinderopvang gewerkt en nu al een hele tijd op een basisschool. Ik denk dat ze daarom zichzelf als "de expert" ziet. Gecombineerd met haar dominante karakter, maakt dat het niet bepaald makkelijk.
Ik weet niet anders dan dat de pwaardes steeds meer afbuigen: P70 met 20w, 25w p50, 31w p30 en dus nu p12. Lijkt me dan niet op eigen groeilijn…maar goed ik hoor het idd morgen wel!
Wauw en dan moet zij lesgeven aan andermans kinderen met zo'n karakter? Lijkt me niet echt een goede combo
Dat is apart zeg! Ik weet wel vrijwel zeker dat de groei nu goed gemeten is omdat ze met zijn tweeën waren. Sowieso buigt haar groei al weken af, in totaal nu bijna 60 percentielen. De laatste weken gaat het harder. Dus het zit me niet zo lekker eerlijk gezegd de echoscopiste had het erover dat ze nog niet te klein is, pas onder de p10, maar ja als ze in 2 weken tijd al bijna 20 percentielen afbuigt , dan zit ze met een paar dagen onder die p10.
@Girl34 @Danie1989 Ze is helaas zo. Als kind viel het me minder op omdat ik haar altijd volgende in alles. In onze tienertijd ontstond de eerste frictie omdat ik een eigen mening kreeg en sindsdien worden de verschillen eigenlijk steeds groter. Vaak bewaar ik de goede vrede. Dat is een beetje de rol die ik vanuit mijn ouders opgelegd krijg. "wees nou verstandig", "je weet dat ze het niet zo bedoelt", "er komt een tijd dat jullie elkaar nodig zullen hebben" en vanuit mijn vader vooral "je weet hoe erg mama het vindt als jullie ruzie hebben". Daar ben ik heel gevoelig voor. Het stomme is, ze bedoelt het ook niet slecht. Maar ze begrijpt oprecht niet dat mensen anders kunnen zijn dan zij is en ze kan er extreem slecht tegen als iemand weloverwogen is anders wilt of doet dan zij. En ze reageert dan super primitief.
Pfff ik vind dat je veel geduld hebt hoor… Maar serieus, waarom vermoord jij je kind als je 0,0 champagne drinkt?… O ik vind dit echt heel rot voor je je bent hoogzwanger en geeft je op deze manier zoveel onnodige stress..
Respect voor jou. Ik zou het niet kunnen haha. Maar maak je er vooral niet te veel zorgen om Stress kan je nu niet gebruiken.
♡ Uitgerekende datum ♡11 maart: ♡♡Danie1989 - 32 jaar - 2e & 3e kindje 12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy - 33 jaar - 4e & 5e kindje ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Geboren ♡ Voorbeeld: 01 Februari Username - geslacht baby - termijn geboorte ♡ Afspraken ♡4 februari Girl34 - Controle zh 7 februari MAF126 - liggingsecho & bespreken bevalplan 8 februari Danie1989 - controle in Leiden 9 februari Ritoy - Groeiecho, controle & intake anesthesist 16 februari Ritoy - Laatste controle voor ks 23 februari Ritoy - Gentle sectio Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90
Dr zitten zoveel meiden tegen bevallen aan op dit moment dat ik maar alvast een nieuw onderdeel aan de lijst heb toegevoegd: geboren. Je hoeft natuurlijk niet de naam van je baby erbij te zetten maar gewoon de geboortedatum, je zp-naam, geslacht en met welk termijn de baby(s) is (zijn) geboren
Of ik, Ik lag natuurlijk niet voor niks aan de weenremmers Maar wie weet wordt ik wel de laatste haha
Ja jij wordt de 1e sws want die test was al positief. Dan de tweelingmama’s , Sara, en dan ik denk idd haha
Ja ik of Flowertje denk ik ook Ik denk inmiddels wel dat ik het inleiden haal in Leiden dus het zal ergens tussen 11 en 18 februari zijn.
Spannend inderdaad, ben ook benieuwd naar de eerste bevallingen hier! Ik kijk zelf wel uit naar de echo dinsdag. Ik heb van 20 december al geen controle meer gehad en begin het vreselijk te vinden. Zwangerschap wordt lastig. Veel harde buiken en soms ook rugpijn als ik lang in zelfde houding zit of sta.