Ik zie het nog gebeuren dat de scholen dicht moeten ivm geen bezetting. Hoor het zoveel om me heen die thuiszitten. En superleuk die foto’s ! Ik heb lang getwijfeld aan een shoot, (wel zo 1 met mooie jurken etc) maar ik voel me echt een koe en kan me dan niet sexy voelen hahaha Toevallig had ik gister weer eens een selfie gemaakt voor insta
♡ Uitgerekende datum ♡11 maart: ♡♡Danie1989 - 32 jaar - 2e & 3e kindje 12 maart: ♡Vrouwvan - jaar - 2e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy - 33 jaar - 4e & 5e kindje ♡Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡MAF126 - 32 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje ♡♡Ourlittlemiracles89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (9) | Meisje (6) | Verrassing (1) ♡ Geboren ♡ Voorbeeld: 01 Februari Username - geslacht baby - termijn geboorte ♡ Afspraken ♡4 februari Girl34 - Controle zh 7 februari MAF126 - liggingsecho & bespreken bevalplan Kimmey - Doppler 8 februari Danie1989 - controle in Leiden 9 februari Ritoy - Groeiecho, controle & intake anesthesist 10 februari Kimmey - 3D Echo 14 februari Kimmey - Groei Echo & Controle 16 februari Ritoy - Laatste controle voor ks 23 februari Ritoy - Gentle sectio 1 maart Kimmey - Groei Echo Sterretjes ✨ MdVd96, SingleMomtobe, LittleSweetGreyBunny93, AapEnOlifant, Mary 86, Romytje, Winmom90
Ja wij houden allebei niet van foto’s maken dus al dus dit is prima voor ons als herinnering. Ook omdat bij zoontje we de shoot niet gehaald hebben omdat hij 2 uur voor de shoot gehaald is met keizersnede. Dus herkansing maar puur van hoe we er gewoon in ons leven normaal uitzien haha. Sommige zeggen dat kan iedereen wel vastleggen maar deze fotograaf komt aan huis en heeft haar studio mee. Wel zo handig Ivm ons zoontje in de rolstoel dus het is ook gewoon een gezinshoofd en alleen ook zwanger Ja het zal mij niets verbazen als de scholen weer dicht gaan al hoop ik dat niet want wij hebben geen extra hulp voor zoontje in huis en lichamelijk merk ik dat het zwaar word omdat hij dus altijd overal getild moet worden
Ik voel me ook nooit sexy hoor bij die shoots maar ben achteraf wel blij dat ik de fotos heb want je vergeet het gewoon heel snel allemaal. Ook qua fotos van de bevalling, dat wilde ik bij #1 absoluut niet en achteraf had ik ze toch graag willen hebben om me te helpen met de verwerking. Alle bevallingen erna heb ik dus een geboortefotograaf ingehuurd en heb ik de mooiste fotos ookal kan ik zelf alleen de "slechte" momenten herrinneren
Ik herken het ook niet van de eerste. Nog steeds vind ik in juli bevallen beter dan in maart. Alles voelt dan denk ik toch anders aan
Ik word zoals het nu gaat op 03 maart ingeleid en krijg ik in de middag de ballon. Egte bevaldatum is dan nog niet bekend natuurlijk haha het kan 3 of 4 dagen duren ongeveer. Maar zo blij dat ik nu een datum heb!!!! Verwachte gewicht is dan ongeveer 3 kilo.. is goed toch?
Fijn! Hopelijk gaat de inleiding vlot 3 kilo met 38 weken is een prima gewicht hoor voor een eenling. Mijn oudste was 3500 gram met 41+1
Qua bewegingen bij mij ook hetzelfde. Eergisteren de hele dag getwijfeld om het ziekenhuis te bellen ivm weinig beweging. Ik voelde wel wat maar dag ervoor waren ze heel druk dus was duidelijk anders. Heb uiteindelijk ook niet gebeld omdat het me voldoende geruststelde dat ik wel iets voelde en dacht anders ga ik in de ochtend bellen. Gisteren waren ze de hele dag weer extra druk en vanochtend ook wel. Maar ook gewoon verschillende momenten op de dag dus inderdaad geen touw aan vast te knopen haha
Owjah verloskundige zei dat ze bij me bekken zat ofzo nog niet helemaal ingedaald maar ze zit nog steeds met haar hoofdje benede dus helemaal goedd
Super leuk dat iemand langskomt voor een fotoshoot! Ik denk dat in je normale kleding en je eigen omgeving ook juist heel leuk kan zijn. Het “gewone leven” maar dan super mooi vastgelegd!
@Kimmey wij doen wel een newborn lifestyle shoot als de baby 2 weken is. Dus dan idd gewoon zoals we zijn @Ritoy dst van de geboorte fotograaf begrijp ik idd, ik had bij mijn 1e een geplande keizersnede en de zuster heeft echt prachtige foto’s gemaakt van de hele bevalling, super blij mee. En voor deze baby gaat dat hetzelfde vermoed ik @Sara190 jeeeeeh een datum!! Zo fijn!! @Danie1989 ja echt mega irritant dat die bewegingen zo verschillen hè. Ik heb al zo vaak getwijfeld om te bellen en voelde dan idd wel iets lichtelijks, dus nog nooit gebeld. Mijn fysio vertelde ook dat ze omdat ze in stuit ligt als ze om die as heen draait ik niks voel, nou dat klopt dus . Morgen weer een bevestiging dat ze in stuit ligt denk bij de gyno, volgens mij voel ik altijd overduidelijk haar hoofd. Heb wel het idee dat ze soms wat meer naar rechts toe draait, maar zal eens vragen of ze al ingedaald is. Voel me inmiddels wel een eend dus denk het wel
Thanks meiden voor het geruststellen van het gewicht! Jaa vind het enormmm spannendd tot die tijd. Hopelijk blijft ze nog wel wel zitten in me buikje hihi