Hoe is het vannacht gegaan? Het zouden goed oefen weeën kunnen zijn of toch ook nog groei. Ik kan mij eerlijk gezegd de oefenweeen bij m’n dochter niet meer zo herinneren. ik ga zelf zo wel het ziekenhuis bellen. Voel baby 1 sinds gisteren al niet meer. Denk alleen 1x de hik te hebben gevoeld en denk ook wel het hartje te kunnen vinden, maar maak me echt zorgen. Baby 2 voel ik ook een stuk minder maar die geeft wel wat meer tekenen van leven.
Oh jeetje! Hoe ging het vannacht? Zou het niet te maken kunnen hebben met je drukke dag gister? Hopelijk is het nu iig weer beter.
Naar Enschede gelukkig! Ik moet wel elke keer Leiden bellen en zij bellen Enschede dan. Heb net een kopje koffie gedronken en voel nu wel iets van beweging maar echt nog te weinig dan wat ik gewend ben.
Ik had dit ook de nacht voor mijn opname maar ik ben niet zo’n goed voorbeeld denk ik Hoe gaat het inmiddels?
Oh gatsie dat is echt eng maar gelukkig nu wel iets van leven gevoeld! idd wel bellen voor de zekerheid!
Ik heb alvast wat voorproefjes gehad van de shoot. Zo blij het gedaan te hebben, al voelde het wel wat onwennig dat poseren haha.
Ze staan er om bekend om rustiger te worden vlak voor de bevalling dus ik hoop dat jij straks gewoon lekker niet meer naar huis mag als je in het zh aankomt
@Girl34 het zouden indalingsweeën kunnen zijn op dit termijn. Deze zijn ook zeer pijnlijk maar nemen niet toe in frequentie en heftigheid @Sara190 veel plezier vandaag @Flowertje27 oehh mooie foto's!
Ja zei m’n schoonzus ook gelijk haha we zijn goed voorbereid krijg nu ook bestwel pijn in m’n onderrug en buik, al moet ik zeggen dat die pijn erg constant is en niet iets wat komt en gaat dus we gaan het zien. Zolang het maar goed gaat met de baby’s.
Nou ik heb opzich wel aardig geslapen en nu is alles weer rustig. Buik doet wel pijn, maar geen krampen meer. Ik vermoed dus ook dat dit kwam door mijn veelste drukke dag gister. Het was echt een vreselijk gevoel zeg. Ik denk dat het oefenweeen waren. Ik heb 1x echte weeen gehad dat was door die pillen van de miskraam, maar toen kon ik niet eens praten zo’n pijn. Dat was dit niet. Nou ook meteen weer een goede les dit, geen dagjes uit meer gaan! @Danie1989 wat eng zeg! Ik denk eerlijk gezegd dat jou baby’s zich klaarmaken voor de bevalling.
Sorry maar ik moet weer even klagen hoor.. Schoonvader is hier om wat te klussen, het eerste wat hij zegt als hij binnenkomt is: wanneer ga je de datum bekend maken? (Van de ks. Zij weten die al ivm dat hij en manlief bij hetzelfde bedrijf werken en hebben het dus tegen mijn man zijn zussen en een of andere nicht verteld wanneer het gaat zijn). Dus ik zeg nou niet, niemand hoeft te weten wanneer ze komen want dan staat heel de dag die telefoon roodgloeiend en zijn zussen weten het al.. zegtie: ja D weet het al maar schoonmoeder weet niet meer of ze het nou tegen M heeft verteld dus ik vind dat je het wel nog tegen M moet zeggen (even voor de duidelijkheid M is de zus die hij al sinds dat drama voor de kerst niet meer heedt gesproken en die ook zeker niet meer welkom is in dit huis en dus ook zeker niet hoeft te weten wanneer ik ga bevallen, ze ziet het wel op fb..). Dus ik zeg ik weet nieteens of we uberhaubt wel gaan bellen als ze zijn geboren want we kijken eerst hoe het met de babys gaat. En natuurlijk zit man dr gewoon als een zoutzak bij zonder 1 woord te zeggen en laat mij die discussie voeren met zijn vader waardoor ik natuurlijk weer de "probleemmaker" ben. Maar serieus jongens! Bij mijn vorige bevallingen wist toch ook niemand wanneer ik ging bevallen aangezien die gewoon natuurlijk zijn gekomen, en dan zou ik nu bv een fb post moeten maken met nou de 23e is het zo ver hoor Die mensen zijn niet goed.. gelijk heel mijn dag weer verziekt..
O wat vreselijk zeg. Ik zou hier ook echt zo boos om worden! En mega irritant dat jij die discussie moet voeren. het is dat wij het idd ook moeten delen ivm dochtertje onderbrengen maar het liefste zeg ik het pas na mijn kraamweek Ik wil gewoon helemaal niemand horen en zien en al helemaal mijn ouders (vooral moeder) niet, ook zo’ n vreselijke lullaar. Ze (mijn moeder) begint nu al weer met rare gedrag wat moeders kunnen vertonen als ze oma worden. Ineens weet ze alles beter enz, en gaat allemaal contact zoeken enz. ze heeft zich nooit met mij bemoeit en er voor mij geweest, dus moet ook zeker nu niet interessant gaan doen.
Ik heb niet gebeld Aangezien ik weer wat beweging voelde had ik me bedacht om even te gaan liggen om te kijken hoe de pijn zich verder ontwikkelt. Nou niet dus… het is weer rustig en baby’s beweging af en toe. Die beweging hou ik nu wel extra in de gaten want bellen is zo gedaan.
Ooh vreselijk irritant! Mijn ouders kunnen zich ook zo gedragen. Net of een ander bepaald wie wat moet weten. Het is dat we mijn dochter ergens kwijt moeten anders had ik ook niks gezegd hoor. Wij hoopten donderdag al dat het een begin van de bevalling was. Onze dochter moest tot 17.00 uur naar de BSO dus wij konden het lekker voor ons houden. Maandag nieuwe rondes nieuwe kansen haha Wat ik ook al irritant vindt (maar ook wel weer begrijp) is dat ik elke ochtend van m’n schoonzus, m’n moeder en m’n beste vriendin een berichtje krijg.. en hoe is het nu? Alles nog rustig?
Ohjaaa dat van die appjes GESTOOOOOORD wordt ik dr van! Het is heel goed bedoeld hoor maar ik kan dr echt niet tegen. Op de dag van de ks zet ik mijn telefoon ook lekker op vliegtuigstand zodat niemand me kan bereiken..
@Ritoy jeetje snap al die bemoeienisen niet. Ik kan me er niks bij voorstellen. Wat dat betreft ben ik echt een bitch, ik heb de meeste vriendinnen niet eens verteld dat ik zwanger ben. Zelfs de buurvrouw weet het niet. De Qr en corona hebben ervoor gezorgd dat we elkaar veel minder zien. Zal vast wel straks vragen krijgen..oww wist niet dat je zwanger was. Ik heb gewoon geen zin in apjes..en en.. wanneer...hoelang nog...is het er al.. blabla. Als hij er is, zal ik iedereen netjes inlichten. Tot die tijd zie ik geen reden om het al te delen.