Enigste wat ik herken bij jouw is dat ik ook slecht slaap 2 dagen, wordt vaak wakker en gewoon zo'n benauwd gevoel lag helemaal niet lekker, terwijl ik normaal knock out ben en in slaap val.. Verder niks anders en die raar gevoel in me arm..
Hi Dames! ik heb net gebeld voor een vroegere echo dan 8 weken, en gelukkig mag ik terecht als ik 6+2 ben(volgens eigen berekening tav eisprong). Volgens menstruatiecyclus ben ik dan 6+6. Nog 1,5 week afwachten. ik heb niet meer getest ivm mijn onzekerheid, in principe was het gewoon een mooie test voor 16 dpo, probeer het echt los te laten. Doe er toch niks aan als het fout zit.. Afwachten maar
Ik was vanochtend mega misselijk (kater gevoel) en ik heb echt erge gevoelige borsten. Mijn tepels kan ik gewoon niet aanraken, brrrr haha. En mn tepels zijn super groot! Mijn vriend zei gister WOW Verder slaap ik ook heel slecht en ben ik emotioneel. Oh dat van Peter R de vries ik heb heel wat traantjes gelaten..
Nou hè ik ben ook emotioneel ja. Moest gister ook echt huilen tijdens boulevard. Heb de rest maar niet gekeken in de avond. @Sara190 heel apart idd van je arm, maar ik herken het niet. Hopelijk heeft het niets met zw te maken!
Ik zou me er niet te druk over maken.. Als het een BBZ zou zijn , zou je denk ik wel meer klachten moeten hebben, bloedverlies, steken aan een kant van je buik( eileider) bijv.
Yaa echt ik maak me dan weer zo ongerust pff Nee ik heb verder gelukkig helemaal niks, geen bloedverlies, geen buikpijn..
Zou me er dan ook niet meer druk om maken @Flowertje27 ja zoals ze op tv al zeiden, ergens wist je dat dit eraan ging komen maar het slaat in als een mokerslag ik moet wel zeggen doordat ik nu behoorlijk hormonaal ben heb ik wel vertrouwen in deze zwangerschap. de vorige keer voelde continu niet oké en dat werd ook bevestigd bij de 1e echo.
Ja dat is fijn zeg! Ik ben wel erg onzeker over mn zwangerschap. Daarom extra fijn dat ik al over 1,5 week een echo heb. Durf nog niet echt blij te zijn tot die tijd. Wel steeds meer last van mijn borsten wat me dan wel weer het gevoel geeft dat mijn hcg wel stijgt.
ja dat onzekere begrijp ik. Heb ik zelf ook wel hoor, zo’n gevoel van mag niet blij zijn totdat ik 2 goede echo’s heb en een goede nipt uitslag. Wederom zelfbescherming. Ik heb me net aangemeld bij de vk dus ben benieuwd wanneer ik langs mag voor een echo.
Met huisarts ook even gebeld, ass wilde voor vandaag een afspraak maken haha ik zei oh maar zo erg is het niet, als de arts mij kan geruststellen dat het geen bbz kan zijn dan ben ik al geholpen.. nou wordt ik vanmiddag terug gebeld door de huisarts..
Ik ben net gebeld, 18 aug 1e echo. Zou dan mogelijk 8 weken zijn.. pff nog zolang in onzekerheid zitten.
Na een miskraam mag je ook eerder komen. Ik had m eigenlijk ook pas met 8 weken, maar vanochtend gebeld en nu met 6,5 week.
Nee dat vroeg ik meteen maar ze zei dat doen we liever niet omdat je dan mogelijk weer een week later terug moet komen. Pfff
Ik begrijp het ook wel hoor. Het ene hartje klopt precies met 6.3w en de ander met 7w. Dan wordt ik alleen maar meer zenuwachtig, dus ik laat het maar zo. Als ze nu iets niet ziet weet ik meteen dat het foute boel is.
Nouja zeg wat een rare reden! ik heb hem ook 27 juli en vervolgens 5 augustus weer, dus 1,5 week later. Was prima juist om de ontwikkeling te zien zei ze...
Ja Ja stom hè.. Het is ook een beetje een domme doos die assistente haha. Wie weet bel ik gewoon nog een keertje rond de 6.6 of ik aub mag komen haha
Soo huisarts heeft mij gebeld..ze zei ik kan je zeker geruststellen dat ik geen link zie dat dit met je zwangerschap te maken kan hebben, je hebt geen buikpijn, geen bloedverlies etc. Dus waarschijnlijk is het spanning, overbelasting of zenuwbeklemming ofso..Want werk zelf 5 dagen als doktersassistente en zit hele dag achter PC.. Ze zei kijk het nog even aan, als je last blijft houden dan een keertje langskomen.