Oh ik heb vrijdag videoconsult met me arts.. dan zal ik wel vragen of ik ook algemeen bloed mag prikken..
Vandaag mijn intake gehad bij de vk, volgende week maandag heb ik de termijn. Als ik dan echt 10+5 ben ga ik 3 dagen later meteen bloedprikken haha. Hier in nl duurt die uitslag vaak 2 weken (was iig bij mijn schoonzusje zo)
Jemig dan doen ze bij mij wel erg laat prikken, volgende week ben ik al 12 weken.. wil dan wel die echo die week grrrrr
Maar je moet hem zelf "plannen" en gaan prikken he. Dat doen ze niet bij de vk dat is gewoon bij de star
Nee ik heb het gewoon in het ziekenhuis... krijg dan uitleg en zou dan meteen kunnen prikken zei ze..
Klopt, ik kreeg vandaag alvast de toestemmingsformulieren mee. Maar hier idd ook zelf de afspraak plannen bij bloedafname locaties. Ik ben die week ergens in nl op vakantie dus ga dan wel even Google waar ik terecht kan haha ( we hebben nog niks geboekt we gaan hotelhoppen een week lang)
Lekker meiden, bij jullie gaat alles in een rap tempo door, ik lees hier al afspraken voor de NIPT. Ik moet zelfs nog de termijnecho krijgen, laatste echo is ook alweer bijna 3 weken geleden. Toch spannend hoor. Wij doen overigens niet mee aan de NIPT. Gaan jullie ook een geslachtsecho inplannen of wachten jullie tot de 20 wekenecho?
Vanaf een week of 14, dus dat is best snel. Ik merk aanmezelf dat ik niet zo ver vooruit durf te denken omdat ik al zolang niet heb gekeken wat er gebeurd in m'n buik.
Hier hetzelfde hoor! Heb volgende week dinsdag pas de termijnecho bij 12 weken en dan hoor ik ook pas over de NIPT en 13 weken echo etc. Duurt allemaal zo lang.
Ze doen dat het liefste vanaf 15 weken. Ik heb hem al staan, 1e week oktober (onder voorbehoud van exacte termijn) Wou hem heel graag met week 14 omdat ik dan zelf jarig ben, alleen ze doen dat liever pas na 15 weken.
Voordeel is wel dat je direct na je termijnecho bloed kan gaan prikken en je afspraak voor de week erna voor de 13w kan maken
Volgens mij ligt het aan de praktijk. Mijn schoonzus heeft hem ook volgende week en zij is morgen 13 weken zwanger.