Ja hier hetzelfde. Broeken gaan nauwelijks nog dicht! Heb mijn positiebroeken weer tevoorschijn gehaald en ga deze denk ik alvast dragen
Doen ze standaard bij aanhoudende bloedingen omdat het misschien baarmoederhalskanker zou kunnen zijn dus dan maken ze een uitzondering
Oké, wist ik niet! Zeker goed om het uit te sluiten. Ik baal zelf ook wel dat het bij mij al een jaar uitgesteld is, en nog zeker 1 jaar duurt voordat het weer mag.
9.4 weken zwanger en dan al zo’n buik Ben wel trots hoor! Nog meer meiden die even willen showen? View attachment 699037
Wow! Dat komt echt omdat je lichaam “weet” wat het moet doen vermoed ik! Bij mij valt er weinig te showen haha. Wordt eerder breder dan naar voren. Ik vermoed dat ik pas over een week of 10 goed vergelijkingsmateriaal heb haha
Hier ook al duidelijk zichtbaar met een tweeling en 11+3 zwanger. Ik draag al paar weken zwangerschapsbroeken… heerlijk haha
Prachtig buikje heb je al. Je kan het volgens mij ook niet meer echt goed verbergen of niet? Ik heb alleen in de avond een buikje, zodra ik opsta in de ochtend is het buikje weer weg. Het zijn bij mij dus echt mijn darmen.
Ik mocht bij mijn eerste zwangerschap ook iedere week komen bij gynaecoloog hoor. Ze stelde het zelf voor. Omdat ik deze zwangerschap veel geruster ben, vreemd genoeg, zet ze me niet elke week. Ik mocht wel bellen als ik het niet uithield. Dus heel lieve menselijke arts hier ook hoor!
Dat heb ik inderdaad ook gelezen. Bij mijn zoontje eerste 12 weken ook iedere week echo gehad. Hij heeft toch wel wat sociale problemen op school. Maakt niet zo gauw vrienden. Uiteindelijk laten testen door een psycholoog en blijkt hij hoogbegaafd te zijn. Heeft soms wel wat autisme trekjes, maar blijkt dat hoogbegaafdheid soms verward wordt met ass. Ik weet niet of het door de vele echo's komt, maar ik probeer nu de echo's toch wel te beperken. Geen pretecho of niks.
Hier is het ook echt buikje proberen te verstoppen omdat mijn patiënten het nog niet hoeven te weten. Toch kijken ze echt al naar beneden zag ik bij sommige mama's. Volgens mij kan je er echt niet meer naast kijken.
Dankjewel ☺️ Dit is een zwangerschapsjurk en dan valt het éxtra op, hierin is het niet te verbergen inderdaad. In m’n normale jurkjes zie je het wel, maar valt het niet direct op. Ik zie het zelf wel heel duidelijk, maar een ander niet. Denk ik
Ik heb net de termijn echo gehad, sta nu definitief op 20 maart. net een dag na me verjaardag. We zagen ook even het geslachtsknobbeltje die stond toen recht overeind, dus zal het toch een jongen zijn?
♡ Uitgerekende datum ♡ 15 maart: ♡♡Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje ♡ Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 16 maart: ♡♡Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 17 maart: 18 maart: 19 maart: ♡Jorohi - 33 jaar - 2e kindje 20 maart: ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: 22 maart: 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje 24 maart: 25 maart: ♡♡Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 26 maart: 27 maart: ♡Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 28 maart: 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje 30 maart: 31 maart: Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (16) ♡ Afspraken ♡ 30 augustus Girl34 - termijnecho & uitleg 13w SEO 31 augustus Danie1989 - termijnecho 02 september Palmpje - termijnecho 03 september MAF126 - Termijn echo 06 september LenaMill - 12 weken echo + nipt 07 september Ritoy - 13 weken echo Kimmey - Counseling Nipt & Bloed prikken 09 september Ritoy - Pretecho 3D 13 september Flowertje27 - 13 weken echo 21 september Kimmey - 13 Weken echo en Controle 22 september Ritoy - Intake gynecoloog 27 september Ritoy - Geslachtsbepaling 3D Flowertje27 - geslachtsbepaling Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Nice.. volgens mij kan je het geslacht op dit termijn nog niet zien. Staat in dezelfde stand, de NUB met dit termijn. Hebben jullie trouwens wel gekeken naar de SKULl theorie? ik had even gespiekt, en a.d.h.v. de vormen van het hoofdje zou je kunnen gokken of het een jongen of een meisje wordt.
Ja ik kende hem ook niet, ik zag het toevallig bij het hoekje echo's en onderzoeken en naar aanleiding daarvan even opgezocht op Google wat die theorie inhoudt. Bij deze theorie wordt er gekeken naar de vorm van de schedel en het gelaat. Bij jongetjes zie je toch grovere gelaatsvormen en bij meisjes is het allemaal wat ronder. Je zou het even moet opzoeken.