Heb nog even een screenshot gemaakt van n filmpje waarop je de nub ziet. Maar volgens mij is het idd te vroeg
Mn kleintje was trouwens nu gemeten op 3.7cm, dinsdagochtend was het 3.5cm (en toen dus op 10.2 gezet, 20 maart). 2 mm in 3 dagen gegroeid is wel weinig, lees over dat het minimaal 3,9- 4cm had moeten zijn. VK zei er niks over, zei ach heb er vast 1 mm naast gezeten. Grrr k*t onzekerheid weer
Maar nee, laat die kleintjes maar op hun eigen tempo groeien. Als ze op school starten, zijn ze ook niet allemaal even groot. Zoontje was 4kg175 en 54cm bij geboorte. Was geen lachertje om hem er als sterrenkijker uit te persen hoor. Bovendien was het een verrassing dat hij als sterrenkijker zat. Had de gyn niks van gezegd. Ik hoop dat dit kindje niet boven de 4 kg zal gaan. We moesten ook allerlei extra onderzoeken doen (suikertest 2 keer en echo van zijn heupen 2keer) omdat hij meer dan 4 kg woog. Als hij 3kg999 had gewogen, moest dat niet zei vroedvrouw.
Ik snap je onzekerheid maar het kan zijn dat die kleine nu anders lag dan afgelopen dinsdag, misschien wat meer ineengekrompen. Om 1 mm hoef je je geen zorgen te maken. Wow heel mooi en wat duidelijk al.
België is strenger dan Nederland zeker? Je ziet dat nu ook aan de mondmaskers enz. Bij jullie is corona precies gedaan. Haha Bij ons moeten in Plopsaland bijvoorbeeld kids vanaf 6 jaar in elke attractie mondmasker dragen.
Nee sinds voor de zomer al niet meer maar bij b.v. de verloskundige of een andere locatie waar 1,5 meter afstand niet aangehouden kan worden is een mondkapje nog wel verplicht
Haha ja echt he. Op mijn werk is het eigenlijk ook weer een soort van verplicht maar echt niemand houd zich eraan, behalve bij de medische dienst haha.
Ja gister in het ziekenhuis hoefde ik ook geen mondkapje op ookal kreeg ik daar ook echo's en was ze op minder dan 1,5 meter afstand bedenk ik me nu
Mijn buikje is niks bij die van jullie Maar voor mijn doen zit er wel al een bolletje op! (Of het zijn de chocolade en chippies)
Ja zo’n mini bolling heb ik ook. Ik merk alleen dat het allemaal weer wat hoger en meer opzij gaat zitten haha, had ik toen bij mijn dochtertje ook. Zag er gewoon dik uit tot een week of 20