He, heel veel gemist volgens mij! Ik krijg bij alle topics meldingen van nieuwe berichten, alleen hier niet! Sara ik had op je andere topic gereageerd, ik hoop dat het niets is! Waar ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen zonder kwaaltjes doorheen kwam, heb ik nu wel hier en daar wat.. 's avonds vooral misselijk, zeurend onderbuik gevoel en behoorlijk last van mijn rug. Het hoort erbij, maar fijn is anders wat haha! Ook waren bij de laatste zwangerschap mijn fibromyalgie klachten een stuk minder, waar het nu wel erger lijkt te zijn.. Hopelijk blijft het hierbij. Gister nog even de digitale test van Sensitest gedaan, maar wat een rotdingen.. Waar CB 2-3 aangeeft en andere testen (action en k2v5) echt knallers zijn, geeft die nog HCG+1 aan.. Was wel een tegenvaller, wou een leuke +2 of +3 hebben haha.
Hallo dames!! ik weet nog niet zo goed hoe dit werkt, maar ik heb afgelopen week 5 dagen voor nod knal positieve testen gekregen . Ik ben normaal erg onregelmatig en mijn laatste menstruatie begon op 18-6.. op 14-7 gaf de digitale test 2-3 weken aan, maar kan dit wel?? Mijn vriend en ik waren nog niet zolang bezig en zijn eigenlijk verbaasd dat het zo snel is gelukt. Op 9 augustus hebben wij de eerste echo voor ons eerste kindje mogelijk is de uitgerekende datum 25-3-22
Gefeliciteerd! Dan lopen we precies gelijk. Zelfs met de echo! Ik testte vorige week zaterdag al positief en ook snel knaltesten.
❥ Uitgerekende datum: 16 maart: • MDvD96 • 25 jaar • 2e kindje • Ritoy • 32 jaar • 4e kindje • Danie1989 • 32 jaar • 2e kindje 17 maart: • Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 18 maart: 19 maart: Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 20 maart: MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 21 maart: • WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje 22 maart: 23 maart: 24 maart: 25 maart: • Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e kindje • Girl34 - 34 jaar - 2e kindje • Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 26 maart: 27 maart: 28 maart: 29 maart: 30 maart: 31 maart: ❥ Afspraken: • MDvD96 • Vroege echo • 21 juli • Danie1989 • vroege echo • 27 juli • Ritoy • Vroege echo • 28 juli • MAF126 • Vroege echo • 3 augustus • Flowertje27 • vroege echo • 5 augustus • Cynthiak • vroege echo • 9 augustus • MAF126 • Intake vk • 17 augustus • Cynthiak • intake vk • 17 augustus • Ritoy • Intake vk • 26 Augustus • Cynthiak • 1e termijn echo • 26 augustus Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.[/QUOTE]
❥ Uitgerekende datum: 16 maart: • MDvD96 • 25 jaar • 2e kindje • Ritoy • 32 jaar • 4e kindje • Danie1989 • 32 jaar • 2e kindje 17 maart: • Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 18 maart: 19 maart: Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 20 maart: MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 21 maart: • WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje 22 maart: 23 maart: 24 maart: 25 maart: • Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e kindje • Girl34 - 34 jaar - 2e kindje • Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 26 maart: 27 maart: 28 maart: 29 maart: 30 maart: 31 maart: ❥ Afspraken: • MDvD96 • Vroege echo • 21 juli • Danie1989 • vroege echo • 27 juli • Flowertje27 • vroege echo • 27 juli • Ritoy • Vroege echo • 28 juli • MAF126 • Vroege echo • 3 augustus • Cynthiak • vroege echo • 9 augustus • MAF126 • Intake vk • 17 augustus • Cynthiak • intake vk • 17 augustus • Ritoy • Intake vk • 26 Augustus • Cynthiak • 1e termijn echo • 26 augustus Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Ik voel ook veel meer dan bij m’n vroege miskraam. Ergens stelt dat me wel gerust maar aan de andere kant vrees is wel voor wat er nog komen gaat. Voel me vooral een lamme dweil. Ik slaap heel slecht en ben dus non stop doodmoe, heb veel hoofdpijn, opgezette buik en steekjes bij mijn liezen. Heb vandaag maar een dagje vrij genomen om gewoon even te kunnen relaxen.
Gek hè dat slechte slapen, dat lees ik bij iedereen. Terwijl je juist zo moe bent. Hier ook… ik kom gewoon niet in slaap en wordt 100 keer wakker.
Fijn dat de assistente en de huisarts je pijn zo serieus namen en ook je onzekerheid een beetje weg konden nemen. Google is soms heel handig maar met zulke pijntjes soms ook echt heel beangstigend! Gelukkig zegt de huisarts nu hetzelfde als het ziekenhuis. Hopelijk heb je snel je echo en kan je zelf ook zien dat het goed is!
Nouu ik stress me nog meer, net weer een CB weken indicator gedaan en gaf weer 2-3 aan.. en had open gemaakt, snap niks van die streepjes ook ik had echt gehoopt nou die 3+ te zien..
Ja zo vreemd! De hele dag niet vooruit te branden en dan ‘s continue wakker! Ik slaap gelukkig wel makkelijk in maar normaal slaap ik aan 1 stuk door. Gewoon niet wakker te krijgen tussendoor. Maar nu heb ik al dagen dat ik rond 3 uur wakker word en vanaf dan elk half uur op de klok zie.
2-3 is niet heel vreemd voor je termijn, toch? Ik dacht dat dat stond voor 4 a 5 weken zwanger dus dat lijkt me te kloppen. wanneer heb je je echo gepland staan?
2-3 betekent 4-5 weken zwanger en 3+ is vanaf 5 weken.. 29-07-21 eerste echo.. Maar ik heb vorige week donderdag voor het eerst getest en toen had ik ook 2-3 op de CB..
Ik begreep ergens dat je met 200 hcg al 2-3 test. dus stel jouw hcg was donderdag precies 200 en verdubbeld per 3 dagen, 400 (zondag), 800 (dinsdag), 1600 (vrijdag), dan klopt het dus gewoon. pas boven de 2000 test je 3+.
Vreselijk.... Ik heb het telkens warm koud warm koud. Wordt van ieder geluidje (zelfs met oordoppen ) wakker. Ja we hebben het echt zwaar dames..
19 dpo is nog geen eens 5 weken dus 2-3 klopt precies! Ik heb ook gelezen dat veel vrouwen pas met 5,5-6 weken boven die 3+ komen. Het is maar een indicatie he...
Het scheelt dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten maar pffff.. ik kan niet wachten tot het tweede trimester.