Ja ik weet niet beter dan dat het hier altijd met 11 weken al mag idd anders als dat kwaad kon zouden ze er wel 12 weken van maken. Ik snap bij mij ook nog steeds niet hoe ik een week verder kan zijn hoor Werd echt pas 21/6 ongesteld haha. Ze vertelde dat het met snelle innesteling ofzo te maken had dan maar ik begrijp echt totaal niets van de manier van tellen die ze toepassen
Hmm.. misschien ging de dame die mij moest prikken daar ook vanuit. Ik heb voor de zekerheid mijn vk nogmaals gebeld en die zei dat zelf printen niet nodig was. Zal wel zien hoe het de volgende keer gaat. Afgelopen nacht heb ik heel slecht geslapen dus vanmorgen had ik even geen puf om bloed te prikken.
Ja snap ik haha, ik was maandag geprikt dus heeft precies een week geduurd. Ik denk dat ik na de 13w echo pas echt kan genieten
Bij ons wordt het geslacht ook bepaald. Waarschijnlijk daarom wachten tot er voldoende genetisch materiaal aanwezig is en niet voor 12 weken? Geen idee. Ik mocht echt ten vroegste woensdag pas gaan.
Ik zag net in mijn digitale dossier de officiële brief en er wordt in nl dus niet getest op geslacht. Eerst dacht ik dat ze dat wel zouden doen maar niet bekend maakte ofzo, maar nee. Dus dat kan idd wel kloppen want pas na 11w vormt het zich goed, daarom zie je eerder ook geen nub.
Even een klaagmomentje vanaf mijn kant. Ik heb een lieve vk, als het goed gaat met de zw maar als er iets niet goed gaat, bv bloedverlies, kramp , onzekerheid dan heb ik echt een verkeerde. Ik heb gisteravond, tijdens afvegen klein beetje roze gezien. Was alleen minimaal met afvegen (is alweer weg). Dus toch maar besloten de vk te bellen en het eerste antwoord wat ik krijg, ja je bent zo extreem pril zwanger dat ik er niet zoveel aan kan doen. Je staat nog helemaal aan het begin van een zw. Doe maar een maandverband in en als het bloed er echt uitstroom met krampen kan je terugbellen en kunnen we een echo inplannen. Ik heb geen bloedverlies, het was ini mini met roze met afvegen, maar ik vind het best heftig dat je iemand zo kan afwijzen voor een extra controle. Terwijl ik in totaal vanaf begin zwangerschap 3 echo's heb gehad incl termijnecho, vind ik niet echt superveel ofzo. Gelijk reviews gelezen en het valt me op dat ze niet echt goed op de kaart staan.
Heeft iemand eigenlijk op mijn echo fotootjes de nub gezien? Ik zie het niet. Volgens mij lag baby zelfs met rug naar ons.
De 13 weken echo was weer helemaal goed, allebei zijn ze goedgekeurd en voor nu lijkt het dr op dat het 2 meiden zullen zijn.. maar het is nog wel vroeg he
♡ Uitgerekende datum ♡ 11 maart: ♡♡Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje ♡ Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡Jorohi - 33 jaar - 2e kindje ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje 25 maart: ♡♡Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (16) ♡ Afspraken ♡ 06 september Palmpje - Nipt MAF126 - nipt 07 september Ritoy - 13 weken echo 09 september Ritoy - Pretecho 3D Danie1989 - 13 weken echo Kimmey - Counseling Nipt & Bloed prikken 13 september Flowertje27 - 13 weken echo Girl34 - 13 weken echo Danie1989 - afspraak gynaecoloog 21 september Kimmey - 13 Weken echo en Controle 22 september Ritoy - Intake gynecoloog Danie1989 - Geslachtsbepaling 27 september Ritoy - Geslachtsbepaling 3D Flowertje27 - geslachtsbepaling 30 september Palmpje - controle vk 1 oktober LenaMill - controle gyn op 15 weken 2 november MAF126 - 20 wkn echo Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.[/QUOTE]
♡ Uitgerekende datum ♡ 11 maart: ♡♡Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje ♡ Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡Jorohi - 33 jaar - 2e kindje ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje 25 maart: ♡♡Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (16) ♡ Afspraken ♡ 07 september Ritoy - 13 weken echo 09 september Ritoy - Pretecho 3D Danie1989 - 13 weken echo Kimmey - Counseling Nipt & Bloed prikken Palmpje - echo vk 13 september Flowertje27 - 13 weken echo Girl34 - 13 weken echo Danie1989 - afspraak gynaecoloog 21 september Kimmey - 13 Weken echo en Controle 22 september Ritoy - Intake gynecoloog Danie1989 - Geslachtsbepaling 27 september Ritoy - Geslachtsbepaling 3D Flowertje27 - geslachtsbepaling 30 september Palmpje - controle vk 1 oktober LenaMill - controle gyn op 15 weken 2 november MAF126 - 20 wkn echo Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.[/QUOTE]
Ik krijg donderdag een extra echo. Zo fijn! Ze hebben vanaf dan dus een nieuw echo apparaat, en de vk (1 van de 2) is echoscopist in opleiding. Ze gaat donderdag met het nieuwe apparaat op me oefenen. Heb er zin in ☺️