♡ Uitgerekende datum ♡ 11 maart: ♡♡Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje ♡ Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡Jorohi - 33 jaar - 2e kindje ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje 25 maart: ♡♡Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (1) | Meisje (1) | Verrassing (0) | Onbekend (14) ♡ Afspraken ♡ 13 september Flowertje27 - 13 weken echo Girl34 - 13 weken echo Danie1989 - afspraak gynaecoloog 21 september Kimmey - 13 Weken echo en Controle 22 september Ritoy - Intake gynecoloog Danie1989 - Geslachtsbepaling 25 september Girl34 - geslachtsbepaling 27 september Ritoy - 3D echo #2 Flowertje27 - geslachtsbepaling 30 september Palmpje - controle vk 1 oktober LenaMill - controle gyn op 15 weken 22 oktober Sara190 - 20 wkn echo 2 november MAF126 - 20 wkn echo Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Ja dat is wat ik wilde en verwachtte Toen het 2 meiden leken dacht ik echt ohjee maar nu denk ik ja zo had het ook moeten zijn. Ik dacht al die tijd al dat ik alleen een meid zou krijgen als het een "extra" baby was. Dus had ook gerekend op een koningskoppel
Misschien een gekke vraag, maar zou de geslachtsbepaling uit de nipt 100 procent zeker juist zijn? Indien ja, begin ik eind volgende week waarschijnlijk te shoppen. Hoewel...als het een jongen is, haal ik Korneel zijn kleertjes terug van zolder en kijk ik eerst wat ik nog leuk vind. Volgens mij heeft hij maar 50 nooit aangehad en maat 56 ook maar even.
Ik heb echt nog totaal geen shopdrang. Komt wel als ik het geslacht straks weet. Als het een jongetje is dan hoef ik niet eens veel te shoppen haha. Neutrale kleertjes hou ik niet zo van.
Ja want ze kijken naar de chromosomen in je bloed. Als er wel een Y aanwezig is krijg je een jongen, is er geen Y aanwezig krijg je een meisje
Hallo Allemaal, tijdje niks laten horen omdat het erg druk was hier. Ik ben met zoontje een week naar Villa Pardoes geweest terwijl papa gewoon aan het werk was. Mijn broertje was er 2 dagen en de andere dagen was een vriendin met haar dochtertje er. Het was super leuk veel gedaan dus aan het einde geen puf om nog hier te reageren wel meegelezen. Deze week een hoop afspraken voor zoontje in ziekenhuis en voor aanpassingen voor in het huis voor hem. Maar vanaf nu ga ik weer proberen actief te reageren want ben zolang afwezig geweest dat ik even niet persoonlijk ga reageren. Ik las wel dat er een paar al een goede nipt hadden en 13 weken echo! Ook zag ik de eerste al met geslacht super leuk ik kan niet wachten tot ik zover ben maar ben de laatste van de groep denk ik whahaha. Super fijne berichtjes allemaal. Hier vandaag voor de nipt met nevenbevindingen geprikt.. merk dat ik daar best zenuwachtig voor ben. Ook voor het gewone zwangerschaps lab gelijk geprikt dus 6 buisjes mogen achterlaten Vandaag ook weer even mogen spieken dat doen ze standaard als je nipt doet in het ziekenhuis hier. Leuk stukje mogen filmen van de kleine hij/zij was super actief met springen zal een heel klein stukje plaatsen Volgende week met 12+1 wel de eerste pretecho gepland met schoon ouders zodat het wat echter wordt voor hun en omdat we dan de mijlpaal van 12 weken gehaald hebben Nogmaals sorry voor het lange afwezig zijn
Wat leuk, precies wat je vanaf het begin al aan dacht. @Palmpje wat fijn dat je nu wat meer kan gaan genieten en dat iedereen, zo lief reageerde. Logisch hoor, je hebt behoorlijk wat meegemaakt. ❤
♡ Uitgerekende datum ♡ 11 maart: ♡♡Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje ♡ Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡Jorohi - 33 jaar - 2e kindje ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje 25 maart: ♡♡Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 35 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (1) | Meisje (1) | Verrassing (0) | Onbekend (14) ♡ Afspraken ♡ 13 september Flowertje27 - 13 weken echo Girl34 - 13 weken echo Danie1989 - afspraak gynaecoloog 16 september Palmpje - 13 weken echo 21 september Kimmey - 13 Weken echo en Controle 22 september Ritoy - Intake gynecoloog Danie1989 - Geslachtsbepaling 25 september Girl34 - geslachtsbepaling 27 september Ritoy - 3D echo #2 Flowertje27 - geslachtsbepaling 30 september Palmpje - controle vk 1 oktober LenaMill - controle gyn op 15 weken 22 oktober Sara190 - 20 wkn echo 29 oktober Palmpje 20 weken echo 2 november MAF126 - 20 wkn echo Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Ohh ik ben jaloers dat jullie al datums hebben voor de 20 weken echo! Ik moet nog wachten tot de eerste afspraak bij de gynecoloog Dan zaldie ook wel gelijk de suikertest aanvragen..yeey..