Dankjewel! Ik ben ook heel erg benieuwd! Wij weten het alleen zelf zondag pas Hoe ik dat bedacht heb haha we gaan met onze ouders en broers met aanhang en kids een gender reveal doen. En aangezien mijn eigen broer vrijdag gaat trouwen, waren er niet veel opties meer om het eerder te plannen. Dus moet het nog even volhouden Ik heb overigens niet heel sterk een gevoel wat de geslachten zijn, maar ik denk twee jongetjes puur omdat m’n dochter graag op z’n minst 1 zusje zou willen haha heb nog naar echo’s gekeken of er ergens een nub zichtbaar is om te raden maar denk het niet
Fijn dat de rest van de uitslagen in ieder geval goed zijn! Gaan ze de ruggengraat nog op een ander moment meten of pas bij de 20 weken echo dan?
Ohh dat je dat volhoud joh Je kan wel wat fotos hier neerzetten dan kan ik voor je kijken als je wilt? Mijn jongens waren erg verdeeld over wat ze wilde maar uiteindelijk zijn ze nu wel heel blij dat het er 1 van allebei is
Nee ze kijken met de GUO ernaar pas. Maar misschien kan de gyn met 16 weken ook even een blik werpen erop.
Ik heb dit aan foto’s van de twee laatste echo’s. Kind a heb ik geen duidelijke echo’s van. Kind b was beter op de echo te krijgen.
Omdat het met 12+1 was kan de nub nog omhoog gaan maar hij zit wel wat lager dus het zou het een meisje kunnen zijn maar ik zeg toch jongen als ik naar de hoek kijk. De ander is inderdaad niet te zien. Veel plezier vandaag En veel succes met wachten tot zondag
Ik ben net geweest bij de vk, standaardcontrole die stond ingepland. Geen echo wel even het hartje mogen luisteren. Eerst volgende afspraak weer over 5 weken en voor nu een 20 wekenecho inplannen bij het zkhs. Dat doen ze niet in de praktijk.
So echt hoor, op een gegeven moment duurt het gewoon te lang en wil je weten of er nog leven in je buik is.
Nou dat dus bij mij zat er 4.5 weken tussen de vorige en deze afspraak en van echo naar echo denk ik een week of 8. Moet de 20 weken nog inplannen. Bij 1e kindje is het helemaal anders, toen leefde ik van dag tot dag.
Hier zat er ook 5 weken tussen de afspraken. Het is dat ik ook nog de 13 weken echo en een pretecho tussendoor had anders had ik het echt niet gered hoor die lange tijd Hopelijk mag ik nu wel sneller achter elkaar en ik hoop dat de gynecoloog vandaag alvast de bevalling wil bespreken zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben.
Nou wij hebben de echo gehad hoor Geen idee waarom ik ervoor gekozen heb om te wachten tot zondag haha we hebben de volledige echo meegekeken want we dachten dat zij ons wel een seintje zou geven maar blijkbaar heeft ze stiekem de geslachten al gezien zonder dat wij het door hadden. Ze was vooral de hele tijd gezellig aan het kletsen over alles wat ze zag, voornamelijk aan de bovenkant van de lichaampjes maar we hebben we weer hele mooie echo’s erbij! En alles was goed dus dat is ook weer super fijn. Nu afwachten maar
♡ Uitgerekende datum ♡ 11 maart: ♡♡Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje ♡ Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡Jorohi - 33 jaar - 2e kindje ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 25 maart: ♡♡Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (2) | Meisje (2) | Verrassing (0) | Onbekend (13) ♡ Afspraken ♡ 22 september Ritoy - Intake gynecoloog Danie1989 - Geslachtsbepaling 25 september Girl34 - geslachtsbepaling 27 september Ritoy - 3D echo #2 Flowertje27 - geslachtsbepaling 28 september MAF126 - controle vk 29 september Palmpje - geslachtsbepaling 30 september Palmpje - controle vk Girl 34 - controle vk 1 oktober LenaMill - controle gyn op 15 weken 7 oktober MAF126 - geslachtsbepaling Kimmey - geslachtsbepaling 11 oktober Kimmey - controle gyn 15 oktober Danie1989 - gesprek gyn uitslag bloedonderzoek 22 oktober Sara190 - 20 wkn echo Danie1989 - 20 wkn echo 25 oktober Girl34 - 20w echo 29 oktober Palmpje 20 weken echo (GUO) Danie1989 - controle gyneacoloog 2 november MAF126 - 20 wkn echo 4 november Kimmey - GUO 23 november Kimmey - controle gyn Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Nou hier de "controle" ook weer gehad. Het was letterlijk een uur vol administratie en 1 minuut kijken of ze nog wel een hartslag hadden allebei. Nu over 4 weken weer terug.. en daar hebben we dan 5 weken op moeten wachten..