Oh ik moet naar het diagnostisch centrum voor de test, daar mocht ik gaan liggen. Dat was toch wel heel fijn
Misschien een rare vraag hoor, maar is de kans op suiker tijdens je zwangerschap groter als 1 van de 2 ouders ook diabetes hebben?
De 3d echo was weer leuk. Ze waren heeeel druk dus bijna niet samen te krijgen in 3d. Wel nog wat leuke fotos van ze kunnen maken. En het zijn nogsteeds een jongen en een meid Gelijk een rose maxi cosi gekocht op bol
Hebben ze niet gezegd alleen dat ik hem krijg Ivm dat mijn moeder diabetes type 2 had en vorige zwangerschap is het niet gedaan
Wat leuk die foto’s Ik heb niks meer op de planning staan, de 20w echo en ik denk dan rond de 30w pas weer en dan ook 3D. Ben vreselijk benieuwd of ze op haar zus lijkt
Ja dit bedoel ik, is de kans dan groter dat je het ook krijgt dan? Mijn man en 1 van mijn ouders hebben ook diabetes type 2 maar heb de vk er nog niks over gevraagd.
Ik moest het de eerste keer ook doen omdat mijn oma suikerziekte had en ik bleek het dus ook te hebben die keer
Zou best kunnen. Bij mij vroeg de vk wel specifiek of er in mijn gezin of dat van mijn vriend diabetes voorkwam. Dat mijn oom en opa diabetes hadden, was volgens haar geen probleem (waar ik uit opmaakte dat het bij directere familie mogelijk wel gevolgen kon hebben)
Nou blij ben ik er ook absoluut niet van geworden. De schijven in mijn onderrug zijn gaan “zweven”. Vergelijkbaar met een hernia, alleen komt dit door de zwangerschap. Voor nu ingetapet en moet volledig de ziektewet in. Om de 3u moet ik 30min gaan liggen. pff had zo gehoopt nog op de groep te kunnen werken Voor nu dus de rest van de zwangerschap kantoorwerk doen, merendeels vanuit huis.
Jeetje dat is balen zeg! Hopelijk houd je het een beetje uit de komende maanden. Ik zit vanaf morgen ook volledig in de ziektewet dus dan kunnen we elkaar online gezelschap houden
Haha zullen we een klaaggroepje starten samen Pff ja echt irritant dit maar ik was er al een beetje bang voor hoor.
♡ Uitgerekende datum ♡ 11 maart: ♡♡Danie1989 • 32 jaar • 2e & 3e kindje 15 maart: ♡♡Ritoy • 32 jaar • 4e & 5e kindje ♡ Sara190 - 31 jaar - 1e kindje 19 maart: ♡Jorohi - 33 jaar - 2e kindje ♡MAF126 - 31 jaar - 1e kindje 20 maart: ♡Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje 21 maart: ♡Girl34 - 34 jaar - 2e kindje 23 maart: ♡LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡Flowerfairy1983 - 38 jaar - 5e kindje ♡LoveP - 30 jaar - 5e kindje 25 maart: ♡♡Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e & 4e kindje ♡Cynthiak - 28 jaar - 1e kindje 27 maart: ♡Palmpje - 36 jaar - 3e kindje 29 maart: ♡Kimmey - 33 jaar - 2de kindje Jongen (4) | Meisje (4) | Verrassing (0) | Onbekend (9) ♡ Afspraken ♡ 29 september Palmpje - geslachtsbepaling 30 september Palmpje - controle vk Girl 34 - controle vk 1 oktober LenaMill - controle gyn op 15 weken Ritoy - Glucose test 7 oktober MAF126 - geslachtsbepaling Kimmey - geslachtsbepaling 11 oktober Kimmey - controle gyn 15 oktober Danie1989 - gesprek gyn uitslag bloedonderzoek 21 oktober Ritoy - 20 weken echo + controle 22 oktober Sara190 - 20 wkn echo Danie1989 - 20 wkn echo 25 oktober Girl34 - 20w echo 29 oktober Palmpje 20 weken echo (GUO) Danie1989 - controle gyneacoloog 2 november MAF126 - 20 wkn echo 4 november Kimmey - GUO 22 november MAF126 - controle vk 23 november Kimmey - controle gyn Sterretjes MdVd96 SingleMomtobe LittleSweetGreyBunny93 AapEnOlifant Mary 86 Romytje WinMom90 Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.